Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal zeggen gewoon keer proberen dus snap niet wat er verdacht aan is..
Wat er verdacht aan is? Nieuwe leden die als eerste reactie juist in dit topic een wel heel positieve review over deze aanbieder plaatsen. En er zijn er ook al de nodige door de mand gevallen als je even wat berichten terug leest.

Hoeveel korting krijg je eigenlijk op je abonnement als je hier iets positiefs neerzet?🤨
 
Deze aanbieder bied je idd geld of streamingsdienst naar keuze als je een reactie plaatst en klanten oplevert. Werd zo moe van die vent, dat ik mezelf van discord verwijderd heb.

Vervelende van heel het verhaal was, dat ik niet eens een abonnement bij hem had, maar bij TNCI zelf.
 
  • Like
Reacties: Streamer en Shaman
Vond ook al dat ik heel weinig tegengas kreeg op deze opmerking.... :tongue_updown:
 
Deze aanbieder bied je idd geld of streamingsdienst naar keuze als je een reactie plaatst en klanten oplevert. Werd zo moe van die vent, dat ik mezelf van discord verwijderd heb.

Vervelende van heel het verhaal was, dat ik niet eens een abonnement bij hem had, maar bij TNCI zelf.
Maar jij verwijderd je van Discord omdat een reseller jouw geld biedt wat heeft de aanbieder hiermee te maken dan?Het staat een reseller inderdaad vrij om b.v een extra te geven dat doen normale winkels ook kortingen op de advies prijzen b.v.
Draait de hele wereld niet op dit soort praktijken?
Wil je dansen neem het vaccin van janssen..voor wat krijg je wat.
Maar ga een aanbieder niet over 1 kam scheren met een reseller die misschien een " agressieve" vorm van reclame maken hanteert.
In ieder geval keurt de aanbieder dit soort praktijken ook niet goed kwestie van even melden naar de juiste persoon of personen lijkt mij?
Als ik een probleem heb dan ga ik dit ook niet aan de grote klok hangen maar benader ik de juiste persoon je doet nu net of de aanbieder zelf niet te vertrouwen is.
Net als Cobra b.v wil deze aanbieder ook geen commerciële verkoop geen reclame op websites en dergelijke.
 
Maar jij verwijderd je van Discord omdat een reseller jouw geld biedt wat heeft de aanbieder hiermee te maken dan?Het staat een reseller inderdaad vrij om b.v een extra te geven dat doen normale winkels ook kortingen op de advies prijzen b.v.
Draait de hele wereld niet op dit soort praktijken?
Wil je dansen neem het vaccin van janssen..voor wat krijg je wat.
Maar ga een aanbieder niet over 1 kam scheren met een reseller die misschien een " agressieve" vorm van reclame maken hanteert.
In ieder geval keurt de aanbieder dit soort praktijken ook niet goed kwestie van even melden naar de juiste persoon of personen lijkt mij?
Als ik een probleem heb dan ga ik dit ook niet aan de grote klok hangen maar benader ik de juiste persoon je doet nu net of de aanbieder zelf niet te vertrouwen is.
Net als Cobra b.v wil deze aanbieder ook geen commerciële verkoop geen reclame op websites en dergelijke.

Zat al op een reactie van TNCI Zap te wachten. Je berichten zijn mooi, maar heb wat van je terug gelezen en het koste me niet veel moeite om er achter te komen wie je bent. 😉 Dus je hoeft niet zo'n schijnheilige berichtjes te plaatsen.

Je begrijpt het niet helemaal. Die Senator, bleef mij lastig vallen via DM. Als ik bv hier een bericht poste bij een iptv aanbieder, dan vond hij het nodig om mij lastig te vallen op discord. Waarom moet hij iemand lastig vallen, die geen klant van hem is?

Overigs is dit niet de gehele reden dat ik mijn account verwijderd heb. Maar het gaat hier over iptvmulti.

Ik heb overigs jullie TNCI nergens genoemd. En die vent vertrouw ik voor geen meter, nee.
 
  • Like
Reacties: erikzijl
Hier ook een maandje geprobeerd, over het algemeen redelijk positief maar ook vaak zat dat de 1080p 50fps kanalen het niet deden. Alleen maar bufferen. Uurtje later deden ze het weer. Ook belachelijk dat overal wordt geeikeld over 4K en zelfs 8K terwijl er niet 1 zender überhaupt in 4K geleverd wordt. Noem het beestje gewoon bij de juiste naam.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ook belachelijk dat overal wordt geeikeld over 4K en zelfs 8K terwijl er niet 1 zender überhaupt in 4K geleverd wordt. Noem het beestje gewoon bij de juiste naam.
Dat had je zelf ook kunnen bedenken dat er geen 4K of 8K streams te zien zijn.Er is nauwelijks content in 4K, behalve speelfilms dan.
Zelfs die ene zender bij Ziggo is opgeleukte FHD.
 
Dat had je zelf ook kunnen bedenken dat er geen 4K of 8K streams te zien zijn.Er is nauwelijks content in 4K, behalve speelfilms dan.
Zelfs die ene zender bij Ziggo is opgeleukte FHD.
Ik doel er ook niet op dat ik dacht. Ik weet dat er amper 4K content is. Maar noem het niet zo om populair te doen of om mensen te lokken. Slaat nergens op.
 
  • Like
Reacties: Reidinga en Shaman
Zat al op een reactie van TNCI Zap te wachten. Je berichten zijn mooi, maar heb wat van je terug gelezen en het koste me niet veel moeite om er achter te komen wie je bent. 😉 Dus je hoeft niet zo'n schijnheilige berichtjes te plaatsen.

Je begrijpt het niet helemaal. Die Senator, bleef mij lastig vallen via DM. Als ik bv hier een bericht poste bij een iptv aanbieder, dan vond hij het nodig om mij lastig te vallen op discord. Waarom moet hij iemand lastig vallen, die geen klant van hem is?

Overigs is dit niet de gehele reden dat ik mijn account verwijderd heb. Maar het gaat hier over iptvmulti.

Ik heb overigs jullie TNCI nergens genoemd. En die vent vertrouw ik voor geen meter, nee.
Ik moet je helaas teleurstellen mijn broer Zap2 heeft hier een eigen account #Gnosis# puur en alleen om af en toe mee te lezen.
Dus je zal je feiten beter moeten gaan checken in vervolg en ja ik vertel hem natuurlijk wel als er weer slecht wordt gepraat over hun service of een reseller.
Deze reseller is inmiddels ook even aangesproken hierop.
Post automatically merged:

Dat had je zelf ook kunnen bedenken dat er geen 4K of 8K streams te zien zijn.Er is nauwelijks content in 4K, behalve speelfilms dan.
Zelfs die ene zender bij Ziggo is opgeleukte FHD.
Momenteel draait er 1 RAW FHD kanaal en dat is NPO 1 UHD.
En 4K films dat zijn er geloof ik 3 die ze hebben.
4K is nog helemaal niet aan de orde kost veel te veel bandbreedte alle 4K wordt getranscodeerd naar een lagere bitrate even hoog als een FHD stream.
De NPO stopt er na de EU ook weer mee en er zijn geen plannen bekent dat ze in de nabije toekomst UHD gaan bieden kijk maar eens naar hoeveel procent van NL nu glasvezel heeft.
 
Ook ik ben benaderd om een review te schrijven op dit forum en zo zou ik een gratis maand krijgen. Maar of ik daar gebruik van ga maken weet ik niet...

Ik heb een maand aangeschaft om eens te kijken hoe de streamkwaliteit is en in hoeverre er gesproken kan worden over stabiliteit. Persoonlijk vind ik het écht zwaar klote als een voetbalstream vlak voor een doelpunt (😄) gaat bufferen dus in dat opzicht is stabiliteit voor mij misschien nog wel belangrijker dan de kwaliteit. En helaas viel het op de stabiliteit toch stiekem wel tegen moet ik zeggen: flink wat bufferen op verschillende zenders. Soms gaat het goed, maar soms ook echt niet. Heb kunnen uitsluiten dat het aan m'n eigen verbinding ligt, want als ik een van m'n eerdere IPTV-aanbieders instel en gebruik gaat het feilloos. Ook met VPN hielden de problemen aan: heb twee verschillende VPN's geprobeerd. Tenslotte ook nog alle instellingen eens nagelopen en her en der wat gewijzigd om maar te zorgen dat er niet gebufferd zou worden, maar na herhaaldelijk testen was mijn conclusie dat het echt niet aan mijzelf kon liggen.

Kwaliteit was wel gewoon erg goed, beter dan wat ik bij andere aanbieders heb gezien. Zenderaanbod was (voor mij) prima, het ging mij met name om de sportzenders.

Resumé: kwaliteit prima in orde, stabiliteit helaas onvoldoende. Teveel bufferen.
 
Ook ik ben benaderd om een review te schrijven op dit forum en zo zou ik een gratis maand krijgen. Maar of ik daar gebruik van ga maken weet ik niet...

Ik heb een maand aangeschaft om eens te kijken hoe de streamkwaliteit is en in hoeverre er gesproken kan worden over stabiliteit. Persoonlijk vind ik het écht zwaar klote als een voetbalstream vlak voor een doelpunt (😄) gaat bufferen dus in dat opzicht is stabiliteit voor mij misschien nog wel belangrijker dan de kwaliteit. En helaas viel het op de stabiliteit toch stiekem wel tegen moet ik zeggen: flink wat bufferen op verschillende zenders. Soms gaat het goed, maar soms ook echt niet. Heb kunnen uitsluiten dat het aan m'n eigen verbinding ligt, want als ik een van m'n eerdere IPTV-aanbieders instel en gebruik gaat het feilloos. Ook met VPN hielden de problemen aan: heb twee verschillende VPN's geprobeerd. Tenslotte ook nog alle instellingen eens nagelopen en her en der wat gewijzigd om maar te zorgen dat er niet gebufferd zou worden, maar na herhaaldelijk testen was mijn conclusie dat het echt niet aan mijzelf kon liggen.

Kwaliteit was wel gewoon erg goed, beter dan wat ik bij andere aanbieders heb gezien. Zenderaanbod was (voor mij) prima, het ging mij met name om de sportzenders.

Resumé: kwaliteit prima in orde, stabiliteit helaas onvoldoende. Teveel bufferen.
Goh ineens zijn er legio review schrijvers met een "negatieve" tint op zich niet zo erg men moet natuurlijk ook wat te klagen hebben iemand alleen maar een positieve veer in zijn reet duwen schiet nu ook niet op.
Vreemde is alleen dat evt problemen beter gemeld hadden kunnen worden op hun Discord kanaal want als jij een "echte" klant was geweest dan was je daar ook aanwezig geweest en had jij daar kunnen melden van je buffer problemen..maar had je waarschijnlijk ook kunnen lezen dat dit verder door niemand ooit gemeld is op sportkanalen.
Dus voor je dit soort dingen gaat verkondigen geef de jongens dan ook even een kans naar je aansluiting te gaan kijken waar bij jou de problemen vandaan komen...ik zit hier niet mijn broer te verdedigen by the way.
Ik kan wel een gok doen maar dan kom jij met ik heb een 1000Mbit lijn blablabla Alle sportkanalen bij hun zijn namelijk RAW wat inhoudt dat als jij maar 1 hikje op je 1Gbps lijntje hebt jij op jouw box buffers hebt.
Dat je dan vervolgens overschakelt naar een backup aanbieder is het zelfde als een appel met een peer vergelijken 9 van de 10 aanbieders transcoderen hun aanbod naar een hele lage Bitrate..dus kan je niet vergelijken
Jouw tekort koming ga je nu projecteren op een reseller beetje jammer zo gaan we niet om met elkaar.
En ja een gebruiker zal altijd zeggen het ligt niet bij mij ik heb er "alles" aan gedaan... ;-)
 
@dreamshare, bedankt voor je reactie. Ik deel enkel mijn eigen ervaring. Behoefte aan contact via Discord heb ik eigenlijk niet.

En tja, je opmerking over de plots negatieve (of minder positieve) reviews, ik kan daar echt niets mee. Ik klaag nergens over maar deel enkel mijn ervaring. Ik werk in ICT-land en ben uitstekend in staat om te spelen met de instellingen, maar bij mij werkt het gewoon niet lekker. Ik kan het helaas niet anders maken dan het is.
 
@dreamshare, bedankt voor je reactie. Ik deel enkel mijn eigen ervaring. Behoefte aan contact via Discord heb ik eigenlijk niet.

En tja, je opmerking over de plots negatieve (of minder positieve) reviews, ik kan daar echt niets mee. Ik klaag nergens over maar deel enkel mijn ervaring. Ik werk in ICT-land en ben uitstekend in staat om te spelen met de instellingen, maar bij mij werkt het gewoon niet lekker. Ik kan het helaas niet anders maken dan het is.
Als iets niet goed is dan meld je dit bij je aanbieder.
Dat je werkt in ICT land dat zegt ook niets ik heb dit werk zelf ook bijna 30 jaar gedaan mijn schoonzoon was ook ICTer auto van de zaak dik salaris maar kon nog niet eens Linux installeren dus ICT zegt helemaal niets.
Maar als jij slecht werk levert of het functioneert niet wat je hebt geleverd voor je werkgever dan is het toch normaal dat een klant dit bij jou meld om te kijken waar een evt probleem zit?En niet slechte reclame gaat maken dit slaat kant nog wal.
Er is een bekend spreekwoord maar waarschijnlijk ben jij er niet mee opgegroeid?
Bent U tevreden zeg het anderen; heeft U klachten meld het ons.
Als jij je ervaring deelt meld dan in vervolg waarmee je kijkt welke applicatie / box enz je internet aanbieder draadloos of bedraad daar kan je andere klanten ook evt mee helpen maar niet met halve info.
 
Als iets niet goed is dan meld je dit bij je aanbieder.
Dat je werkt in ICT land dat zegt ook niets ik heb dit werk zelf ook bijna 30 jaar gedaan mijn schoonzoon was ook ICTer auto van de zaak dik salaris maar kon nog niet eens Linux installeren dus ICT zegt helemaal niets.
Maar als jij slecht werk levert of het functioneert niet wat je hebt geleverd voor je werkgever dan is het toch normaal dat een klant dit bij jou meld om te kijken waar een evt probleem zit?En niet slechte reclame gaat maken dit slaat kant nog wal.
Er is een bekend spreekwoord maar waarschijnlijk ben jij er niet mee opgegroeid?
Bent U tevreden zeg het anderen; heeft U klachten meld het ons.
Als jij je ervaring deelt meld dan in vervolg waarmee je kijkt welke applicatie / box enz je internet aanbieder draadloos of bedraad daar kan je andere klanten ook evt mee helpen maar niet met halve info.
Maak je nu niet zo druk AUB wij liggen er niet wakker van de betreffende reseller hebben we er inmiddels op aangesproken dat we het niet dulden dit soort manieren van reclame maken.
Misschien dat @Lex dit topic kan gaan sluiten het heeft niets meer te maken met de service die wij aanbieden.
Voor klachten verwijzen wij gewoon naar de Discord groep waar voldoende mensen iedere dag aanwezig zijn om evt problemen netjes te kunnen gaan verhelpen.
En waar service wordt verleent zullen tevreden klanten zijn maar ook ontevreden dat houdt de zaak in balans.
Funnyguy (UnlimitedHD) bood ook altijd een uitmuntende kwaliteit en ook hier had men klachten over de meeste klanten snappen niets van hoe een internet werkt via routering en dns protocollen - cloudflare ...dus zullen altijd een schuld bij een aanbieder gaan neerleggen want Youtube en Netflix werken immers probleemloos wat men dan altijd meld.
En ja ik ben inderdaad Zap2 maar ik ben hier niet aanwezig om iets te promoten.
 
Ik kan inmiddels nog maar weinig goeds melden over deze aanbieder. Aangegeven via mail dat ik problemen ervaar en een paar mailtjes later is meneer aan het schelden in plaats van samen een oplossing te zoeken. Ik hou het wel weer bij nlziet, dan maar minder kwaliteit. Aan zenders die niets doen en zo een waardeloze service heb je nog veel minder.
 
Ik kan inmiddels nog maar weinig goeds melden over deze aanbieder. Aangegeven via mail dat ik problemen ervaar en een paar mailtjes later is meneer aan het schelden in plaats van samen een oplossing te zoeken. Ik hou het wel weer bij nlziet, dan maar minder kwaliteit. Aan zenders die niets doen en zo een waardeloze service heb je nog veel minder.
Meneer is geen aanbieder meneer is een wederverkoper.
Als jij bij Expert een Ziggo abonnement afsluit en je ervaart problemen bij wie ga je dan klagen?
Bij de Expert die alleen maar een kleine commissie krijgt voor weder verkoop abonnementen.
Of ga je Ziggo benaderen dat jouw aansluiting niet deugt?
Beetje vreemd dat IptvMulti je geen mogelijkheid biedt om rechtstreeks de aanbieder te gaan contacten dus helaas ik geloof heel weinig van jouw verhaal hier.
 
Meneer is geen aanbieder meneer is een wederverkoper.
Als jij bij Expert een Ziggo abonnement afsluit en je ervaart problemen bij wie ga je dan klagen?
Bij de Expert die alleen maar een kleine commissie krijgt voor weder verkoop abonnementen.
Of ga je Ziggo benaderen dat jouw aansluiting niet deugt?
Beetje vreemd dat IptvMulti je geen mogelijkheid biedt om rechtstreeks de aanbieder te gaan contacten dus helaas ik geloof heel weinig van jouw verhaal hier.
Geloof lekker wat je wilt. Of moet ik soms screenshots gaan maken van het gesprek? Als ik iets koop bij expert, en ik heb alleen contact met expert dan ga ik idd terug naar expert want zij zijn de verkopende partij. Zo hoort het ook te gaan. De verkopende partij is in principe verantwoordelijk. Dat jij me niet gelooft zegt me verder vrij weinig. Ik vind het 1 van de meest asociale mensen die ik ooit ben "tegen gekomen". Je denkt mee met je klant of je stuurt hem inderdaad door als je er zelf niet uit komt. Je gaat in ieder geval niet je klanten uitschelden.
 
Geloof lekker wat je wilt. Of moet ik soms screenshots gaan maken van het gesprek? Als ik iets koop bij expert, en ik heb alleen contact met expert dan ga ik idd terug naar expert want zij zijn de verkopende partij. Zo hoort het ook te gaan. De verkopende partij is in principe verantwoordelijk. Dat jij me niet gelooft zegt me verder vrij weinig. Ik vind het 1 van de meest asociale mensen die ik ooit ben "tegen gekomen". Je denkt mee met je klant of je stuurt hem inderdaad door als je er zelf niet uit komt. Je gaat in ieder geval niet je klanten uitschelden.
Ik ken hem niet persoonlijk mijn broer wel en kan me niet voorstellen dat hij dit goedkeurt?
En dat een wederverkoper wat voor je kan en wil gaan regelen zoals het ook hoort normaal maar als je er uiteindelijk niet uit kunt komen samen dan zou ik toch de aanbieder zelf gaan benaderen uiteindelijk heb je toch betaald voor een service lijkt me?
En ja ik weet in ieder geval dat de jongens waar de service van is nog nooit iemand niet hebben geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.