Retrospect is terug van weggeweest

Op de Rieter net website is destijds gemeld: ... The official RTL XL add-on for Kodi stopped working…..because RTL actively started blocking that add-on. Dus het blijkt dat RTL zijn best doet zoveel mogelijk gratis kijken van streams zonder advertenties vrijwel onmogelijk te maken of tegen te werken.
In de instellingen van Retrospect kun je betaalde streams uitzetten. De "Voor de rechter" streams werken niet in retrospect. @mrmiyagi Bij jou ging het om "RTL Boulevard" en die werkt bij mij wel via Retrospect. Heb het probleem zelf soms ook met bepaalde streams van RTL. Het enige wat dan zou kunnen werken voor de "RTL Boulevard" streams is alle Retrospect mapjes verwijderen en ook het Retrospect profile /userdata/addon_data/net.rieter.xot/ verwijderen.
 
Op de Rieter net website is destijds gemeld: ... The official RTL XL add-on for Kodi stopped working…..because RTL actively started blocking that add-on. Dus het blijkt dat RTL zijn best doet zoveel mogelijk gratis kijken van streams zonder advertenties vrijwel onmogelijk te maken of tegen te werken.
In de instellingen van Retrospect kun je betaalde streams uitzetten. De "Voor de rechter" streams werken niet in retrospect. @mrmiyagi Bij jou ging het om "RTL Boulevard" en die werkt bij mij wel via Retrospect. Heb het probleem zelf soms ook met bepaalde streams van RTL. Het enige wat dan zou kunnen werken voor de "RTL Boulevard" streams is alle Retrospect mapjes verwijderen en ook het Retrospect profile /userdata/addon_data/net.rieter.xot/ verwijderen.

Klopt van dat blocken door rtl had ik hier ook melding gemaakt,dat zou mee kunnen spelen maar op mijn pc kan ik dingen wel zien die ik op de box niet kan bekijken dus dat zou op beide dan niet moeten lukken
Maar ik ga toch mijn box eens fabriekreset doen alle andere opties hebben tot op heden niet mogen baten.(ik loop inmiddels tegen meer dingen aan dus....)
 
  • Like
Reacties: B. web
Klopt van dat blocken door rtl had ik hier ook melding gemaakt,dat zou mee kunnen spelen maar op mijn pc kan ik dingen wel zien die ik op de box niet kan bekijken dus dat zou op beide dan niet moeten lukken
Maar ik ga toch mijn box eens fabriekreset doen alle andere opties hebben tot op heden niet mogen baten.(ik loop inmiddels tegen meer dingen aan dus....)

Zojuist versie 4.1.7 Beta 31 geinstalleerd
RTL Boulevard en Late Night streams starten normaal en lopen goed door.
diverse afleveringen getest, alle met goed resultaat

"voor de rechter" afleveringen worden ook in deze versie niet afgespeeld!

Getest met mediaspeler Himedia A5
 
Zojuist versie 4.1.7 Beta 31 geinstalleerd
RTL Boulevard en Late Night streams starten normaal en lopen goed door.
diverse afleveringen getest, alle met goed resultaat

"voor de rechter" afleveringen worden ook in deze versie niet afgespeeld!

Getest met mediaspeler Himedia A5

Dank voor het uitproberen.
Je hoeft overigens niet telkens de nieuwste versie erop te zetten.
Is al vaker gemeld ook hier op het forum als het werkt lekker laten draaien.
 
Ik krijg net de melding "error retrieving the list of items" bij het openen van meerdere items, vooral NPO, bijv. 3 op reis, hebben meer mensen hier last van?
Nog nooit eerder meegemaakt, is er nog en oplossing voor?
 
hier werkt het via retrospect 4.1.7 beta 11 op een windows computer.
Nos heeft ook een eigen app voor kodi ,ff kijken of die wel werkt voor jou.
 
Zojuist even geprobeert met 4.1.7 beta 11 op Osmc, zelfde probleem,
Kan een van jullie even proberen bij NPO, programmas(a-z), 0-9?
Dan krijg ik gelijk die error, sommige andere doen dit ook,
 
Zojuist even geprobeert met 4.1.7 beta 11 op Osmc, zelfde probleem,
Kan een van jullie even proberen bij NPO, programmas(a-z), 0-9?
Dan krijg ik gelijk die error, sommige andere doen dit ook,

Draait hier gewoon heb even de laatste reis genomen en een paar van vorig jaar maar doen het ook.
 
Ik krijg net de melding "error retrieving the list of items" bij het openen van meerdere items, vooral NPO, bijv. 3 op reis, hebben meer mensen hier last van? Nog nooit eerder meegemaakt, is er nog en oplossing voor?
Als Retrospect niet goed werkt dan kan je die oude versie beter helemaal verwijderen. Beta11 is bovendien wel heel erg oud inmiddels zitten we op Beta31. Je kan het beste Retrospect eerst volledig verwijderen, inclusief alle mapjes en het Retrospect profile. Zie onderaan de pagina van: . Er zijn momenteel geen problemen met NPO. Op bitbucket vind je Als je geen fouten wil dan beter de nieuwste beta versie gebruiken:
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Zelfs een complete schone installatie van zowel Retrospect als Kodi zelf haalt het probleem niet weg bij mij..
 
Zelfs een complete schone installatie van zowel Retrospect als Kodi zelf haalt het probleem niet weg bij mij..
Gebruik je Kodi 17.6? Welke mediaspeler? Heb je wel alle mapjes en het profile kunnen vinden? Hoe heb je de mapjes verwijderd? Bijvoorbeeld ES File Explorer en ook verborgen bestanden laten tonen. Je kan het zelf ook testen dat het niet aan Retrospect ligt door Kodi en Retrospect eens te proberen op bijvoorbeeld een Windows PC.
 
Eerst via Osmc op Rasppi het probleem ontdekt,
Op android vervolgens gecheckt en zelfde probleem dus daar mee verder gegaan.
Kodi 17.6 op Android, Retrospect verwijderd, channels verwijderd, user data verwijderd,
Probleem blijft zich voordoen
 
Nou ik heb maar eens een fabriekreset gedaan en wat een blamage rtl streams waar ik problemen mee had zijn er nog steeds dus waar het aan ligt ?
Op mee pc werkt alles perfect (hierop test ik exact dezelfde dingen als op de box zouden moeten draaien).
 
Even wat geprobeerd en het lijkt te komen door mijn thuis netwerk,
Op 4G werkt het zonder problemen en met gebruik van VPN ook,
Kan het zijn dat mijn provider of NPO mijn IP adress geblokkeerd heeft?
 
Laatst bewerkt:
Waarom melden jullie dit niet gewoon op de pagina van Retrospect zelf met een duidelijke logfile?

 
Er is recent een issue gemeld, dat had te maken met Nederlandse VPN ip adressen:
@Arathonk Hoe lang heb je dit ip adres bij T-Mobile Thuis? Heb zelf eens een nieuw IP-adres gekregen bij Telfort, waarna sites en systemen een tijd dachten dat ik in België zat. Heb je al eens gekeken "wat is mijn ip" bijvoorbeeld op de website iplocation.net en welke locatie aan jouw ip is toegewezen.
 
Waarom melden jullie dit niet gewoon op de pagina van Retrospect zelf met een duidelijke logfile?


Ik wilde er inderdaad eens een poging aan wagen ;)
Maar vaak kunnen issue`s hier op forum opgelost worden door elkaar te helpen echter hebben alle aangedragen opties geen baat mogen hebben.
 
Er is recent een issue gemeld, dat had te maken met Nederlandse VPN ip adressen:
@Arathonk Hoe lang heb je dit ip adres bij T-Mobile Thuis? Heb zelf eens een nieuw IP-adres gekregen bij Telfort, waarna sites en systemen een tijd dachten dat ik in België zat. Heb je al eens gekeken "wat is mijn ip" bijvoorbeeld op de website iplocation.net en welke locatie aan jouw ip is toegewezen.
Ik zal eens kijken wat mijn IP is, zover ik weet is er niks gewijzigd, maar dat soort dingen gebeuren natuurlijk altijd achter de schermen.
Voor nu is het in iedergeval opgelost door met een NL VPN een connectie te maken, dit deed ik eerder niet,
Bedankt in ieder geval!
 
  • Like
Reacties: B. web en Lex