MyTVOnline

ik heb sinds eind december eerst reddxc dat werd heel rap overgenomen samengevoegd iig werd mytv... online.
ik heb vanaf het begin gezeik met de EPG soms perfect dan weer uren niet soms een dag 4 dagen en nu al weer de 2 dagen niet.
vriend van me op mijn aanraden ook mytv.... idem gezeik met de epg .
gebruik perfectplayer op m shield met of zndr vpn geen verschil.
net nog met iptv pro geprobeerd maar same 0 epg.
De m3u link genereerd zelf de epg link,dus valt weinig aan te veranderen voor mij
De kwaliteit vd streams en stabiliteit is ronduit goed.
maar op mijn opmerkingen dat de epg nt werkt,krijg ik als antwoord bij de rest vd klanten werkt het wel.
Met dat antwoord kom ik ook echt verder,klinkt eerlijk gezegd of mijn reseller die van reddxc er weinig kaas van heeft gegeten,aan zijn antwoorden te zien.
Hopelijk leest een andere reseller dit een die wel goed advies heeft of 1 v forumleden hier.
Dus stream en stabiliteit top.
epg brak.
mvg karlito

p.s zijn er andere forumleden met epg issues via mytv... of ben ik gewoon retarded

Mytvonline is GEEN REDDXC en heeft ook NIETS met Mytvonline te maken maak die verwarring even niet aub.

Ik denk toch dat het een probleem in je app is..en we hebben op het forum een link staan voor een epg lijntje misschien is dat de oplossing voor jou?
Alle landen zijn op dit moment bijna voorzien van een goed werkende epg..we hebben hier flink voor in de buidel getast.
Op mijn Amiko heb ik netjes epg als de epg namelijk niet goed zou werken dan werkte de catchup ook niet op sommig kanalen zit tegenwoordig tot 7dgn terug kijken en dat werkt perfect.

We willen je gerust helpen ik weet niet wie je reseller is??
Post automatically merged:

ja ik kreeg ook zo'n reacties toen ik zei dat sommige streams niet werkten. Men zei dat het bij andere klanten wel werkte en dat ik verplicht was om een vpn te nemen, terwijl dit bij een kameraad van mij hetzelfde probleem was met zelfs een vpn verbinding....
Jij was gewoon een geval apart maar je wilde niet de moeite nemen om onze tips uit te voeren en dan moet je nu niet achteraf gaan lopen klagen aub.
We hebben je netjes je geld terug gegeven.
We hebben je ook altijd netjes te woord gestaan.
Maar als jij niet de moeite wilt doen om uit te vogelen samen met ons wat er nu scheelde bij jou dan houdt het gewoon op.
 
Laatst bewerkt:
Dankje Dreamshare voor je reactie,zo te zien is me epg op orde.
Ik denk dat het verstandig is om dit verder PM voort te zetten om misverstanden hier op het forum te voorkomen.
Indien je daar akkoord mee gaat.
mvg karlito
 
Mytvonline is GEEN REDDXC en heeft ook NIETS met Mytvonline te maken maak die verwarring even niet aub.

Ik denk toch dat het een probleem in je app is..en we hebben op het forum een link staan voor een epg lijntje misschien is dat de oplossing voor jou?
Alle landen zijn op dit moment bijna voorzien van een goed werkende epg..we hebben hier flink voor in de buidel getast.
Op mijn Amiko heb ik netjes epg als de epg namelijk niet goed zou werken dan werkte de catchup ook niet op sommig kanalen zit tegenwoordig tot 7dgn terug kijken en dat werkt perfect.

We willen je gerust helpen ik weet niet wie je reseller is??
Post automatically merged:


Jij was gewoon een geval apart maar je wilde niet de moeite nemen om onze tips uit te voeren en dan moet je nu niet achteraf gaan lopen klagen aub.
We hebben je netjes je geld terug gegeven.
We hebben je ook altijd netjes te woord gestaan.
Maar als jij niet de moeite wilt doen om uit te vogelen samen met ons wat er nu scheelde bij jou dan houdt het gewoon op.
dat deed ik wel, ik testte dat allemaal uit, maar dat ging niet, ik vergeleek dan met een kameraad die wel vpn had, en had ook dezelfde problemen. Wel vreemd dat er dan plots wel gekeken naar de servers om die te vervangen....
 
dat deed ik wel, ik testte dat allemaal uit, maar dat ging niet, ik vergeleek dan met een kameraad die wel vpn had, en had ook dezelfde problemen. Wel vreemd dat er dan plots wel gekeken naar de servers om die te vervangen....

Dat we kijken naar vervanging van servers en ook hebben vervangen staat echt geheel los van jouw probleem.
En "een vriend" zo werkt dat niet...jij hebt het probleem en niet jouw "vriend" in de tussentijd hebben we alle mensen die een soortgelijk probleem gewoon kunnen helpen...alle problemen lagen dus echt aan de kant van hun internet provider.
We zijn in ieder geval niet te beroerd om de mensen te helpen maar ja soms gaat dat niet en dan kan je beter niet het welles nietes spelletje gaan spelen want een klant heeft gewoon gelijk.
Post automatically merged:

Dankje Dreamshare voor je reactie,zo te zien is me epg op orde.
Ik denk dat het verstandig is om dit verder PM voort te zetten om misverstanden hier op het forum te voorkomen.
Indien je daar akkoord mee gaat.
mvg karlito
Problemen / vragen / verzoekjes kun je echt beter op het forum van ons plaatsen er zijn daar meer admins aanwezig die sneller kunnen reageren op je vragen.
En aub niet via PM hier op dit forum.
 
Dit heeft ook niet onze voorkeur @karlito
Ik moet bij deze even een dikke sorry zeggen en een nwe leesbril kopen en waarschijnlijk mezelf op dyslexie laten testen.
Ik had (heb helaas nog)een abbotje van reddxc voor 3 mnd deze veranderde eigenlijk bijna gelijk van naam in myiptvonline.In me ergenis de ip ertussen over het hoofd gezien

Aangezien Ik niet verwacht er echt uit te komen met deze ex reddxc reseller.
Ga ik op Zk naar het mytvonline....
Om daar een trial en de recensies lezend zo goed als zeker een abbo af te sluiten.

Dus Dreamshare nogmaals sorry en Lex was nt me bedoeling hier het forum te vervuilen.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik moet bij deze even een dikke sorry zeggen en een nwe leesbril kopen en waarschijnlijk mezelf op dyslexie laten testen.
Ik had (heb helaas nog)een abbotje van reddxc voor 3 mnd deze veranderde eigenlijk bijna gelijk van naam in myiptvonline.In me ergenis de ip ertussen over het hoofd gezien
Dus Dreamshare nogmaals sorry en Lex was nt me bedoeling hier het forum te vervuilen.

Goh blij om te horen dat het een naamsverwarring betrof gelukkig..want de mensen die bij Mytvonline support geven beschikken wel over de nodige kennis.
Maar je hoeft geen excuses aan te bieden iedereen kan zich vergissen...het is alleen jammer dat er dan meteen weer "personen" slecht gaan schrijven terwijl dit dan totaal onterecht is.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Goh blij om te horen dat het een naamsverwarring betrof gelukkig..want de mensen die bij Mytvonline support geven beschikken wel over de nodige kennis.
Maar je hoeft geen excuses aan te bieden iedereen kan zich vergissen...het is alleen jammer dat er dan meteen weer "personen" slecht gaan schrijven terwijl dit dan totaal onterecht is.
Ik zag het ja.
Vind het daarom nog vervelender.
Dus daarom vind ik een sorry dik op ze plaats.
En denk dat ik Lex ze leesbril wat vaker ga lenen.... ;)
 
Ik heb nu ongeveer 3 maanden MyTVonline in gebruik, lijkt me wel weer is tijd voor een update van een review aangezien er veel is gebeurd met deze provider in die 3 maanden. Zoals veel mensen weten zijn er wat problemen geweest met MyTVonline onder andere een hack. Moet ik er wel bij vertellen dat de provider altijd open is en duidelijk communiceert hier over. Er zijn veel updates geweest en er waren problemen met de US kanalen deze zijn nu ook opgelost. Ondanks dat er nu duidelijk gecommuniceerd word dat de volgende landen 100% worden ondersteunt: NL,BE,DE,UK,FR,ITA,SCAN,SP. Is er toch naar een oplossing gezocht voor de problemen en ik moet zeggen dat ik dik te vrede ben op dit moment. Ik denk dan ook dat als je 3 maanden geleden een test heb gedraaid je die nu niet meer kan vergelijken met hoe de zaken er nu voor staan.

VOD is goed gevuld en er is een optie met terug kijken als je problemen hebt met vb. de VOD krijg je snel antwoord en word het probleem vrijwel altijd snel opgelost. Je probleem word ieder geval serieus genomen dit kan je niet van alle providers zeggen (ik hoef geen namen te noemen).

Conclusie: Op dit moment werkt MyTVonline meer dan prima en raad ik deze provider ook zeker aan.

Ik kijk vooral de NL,UK,US channels dus van de rest durf ik niet te zeggen hoe deze werken maar volgens mij werken die ook goed.
 
goedenavond.

Heb een formulier Z7+ alles geïnstalleerd .
heb een abonnement voor de tv. usb harddrive voor opnemen.

EPG lijst is niet compleet bij mytvonline. hoe kan ik deze compleet krijgen.?
Als ik wil opnemen kan ik niet meer naar wat anders kijken.moet ik eerst het opnemen stopzetten niet echt logisch.

dus iemand een idee???
 
goedenavond.

Heb een formulier Z7+ alles geïnstalleerd .
heb een abonnement voor de tv. usb harddrive voor opnemen.

EPG lijst is niet compleet bij mytvonline. hoe kan ik deze compleet krijgen.?
Als ik wil opnemen kan ik niet meer naar wat anders kijken.moet ik eerst het opnemen stopzetten niet echt logisch.

dus iemand een idee???
Wat is er niet compleet aan de epg dan?Alles is netjes ingevuld maar als er geen correcte data ontvangen wordt van een provider is niet een probleem van Mytvonline.Dat er geen actuele data ontvangen wordt kun je b.v zien in de lijst dat er toch epg gevuld is met een "zender verstrekt geen informatie"
Ook officiële providers zoals Canaldigitaal / Ziggo hebben wel eens de epg niet compleet alles is afhankelijk van externe data.

Ja en opnemen en kijken naar iets anders is niet mogelijk nee...het betreft namelijk een single stream.
Ik weet niet of de techniek al bestaat voor IPTV dat je kunt opnemen van de ene stream en kijken naar een ander?
Daarom hebben we op de meeste kanalen namelijk catchup zitten tot wel 7dgn terug kunnen kijken.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Wat is er niet compleet aan de epg dan?Alles is netjes ingevuld maar als er geen correcte data ontvangen wordt van een provider is niet een probleem van Mytvonline.Dat er geen actuele data ontvangen wordt kun je b.v zien in de lijst dat er toch epg gevuld is met een "zender verstrekt geen informatie"
Ook officiële providers zoals Canaldigitaal / Ziggo hebben wel eens de epg niet compleet alles is afhankelijk van externe data.

Ja en opnemen en kijken naar iets anders is niet mogelijk nee...het betreft namelijk een single stream.
Ik weet niet of de techniek al bestaat voor IPTV dat je kunt opnemen van de ene stream en kijken naar een ander?
Daarom hebben we op de meeste kanalen namelijk catchup zitten tot wel 7dgn terug kunnen kijken.
Soms zijn de verwachtingen wel erg hoog voor die paar centen.
 
Testlijn geprobeerd. Beeld prima, geluid helaas in stereo voorlopig en sommige archieven van eerder deze drie dagen pakt ie niet en stuurt je terug.

Overall een prima dienst zo op het oog, ga het wat langer uitproberen om meer te kunnen zeggen over de stabiliteit.
 
Testlijn geprobeerd. Beeld prima, geluid helaas in stereo voorlopig en sommige archieven van eerder deze drie dagen pakt ie niet en stuurt je terug.

Overall een prima dienst zo op het oog, ga het wat langer uitproberen om meer te kunnen zeggen over de stabiliteit.
De catchup klopt op het moment dat we lopen te schuiven met kanalen over de servers is de catchup weg.
We hebben US moeten verplaatsen als nood i.v.m ip wissel daardoor is meeste catchup weer opnieuw gestart.
Inmiddels is ip aangepast en wordt er niet meer verschoven dus de catchup loopt ook weer gewoon.
 
  • Like
Reacties: Lastpost
Top, bedankt voor de uitleg. Interessant. ?
Enig idee binnen welke termijn jullie ook audio in 5.1 gaan aanbieden, dat vind ik persoonlijk een flink gemis.
 
Top, bedankt voor de uitleg. Interessant. ?
Enig idee binnen welke termijn jullie ook audio in 5.1 gaan aanbieden, dat vind ik persoonlijk een flink gemis.
Ik weet dat de leverancier ermee bezig is maar het moeten nu 2 geluidsporen wezen die ze mee moeten gaan sturen dat schijnt even een issue te wezen.
Niet ieder kanaal schijnt voorzien te wezen van een 5.1 spoor maar ze hopen het z.s.m aan te kunnen bieden.
De vorige leverancier had op de oude 4K+ H.264 ook niet op alle kanalen 5.1 zitten heb ik net even getest.
 
Ik weet dat de leverancier ermee bezig is maar het moeten nu 2 geluidsporen wezen die ze mee moeten gaan sturen dat schijnt even een issue te wezen.
Niet ieder kanaal schijnt voorzien te wezen van een 5.1 spoor maar ze hopen het z.s.m aan te kunnen bieden.
De vorige leverancier had op de oude 4K+ H.264 ook niet op alle kanalen 5.1 zitten heb ik net even getest.
Nee klopt, over algemeen de populaire grote de npo's , rtl's , film1