(Gestopt) Expats iptv ervaringen?

Amsterdammer

Forumlid
4 feb 2020
23
5
6
43
Allereerst, een goedemorgen allemaal.
Ten tweede, ik waardeer jullie allemaal, en al jullie hulp en adviezen aan elkaar. Ik heb al veel aan jullie gehad als stiekeme, anonieme lezer. ☺

Ik heb al een paar jaar iptv en keek het altijd via de smartiptv app zonder kastje. Na de storingperiode van afgelopen herfst, ben ik naar een andere provider gaan zoeken. Via via kwam ik bij expats. Ik zal het eerlijk zeggen, voor klantvriendelijkheid en service kan je beter bij de Marokkaanse satalietboeren op de burgemeester de vlughtlaan zijn!
Nadat 'ik' dagelijks bufferingen had en de lijsten zo nu en dan eruit lagen, heb ik op advies van expats een box aangeschaft. De Formuler z8 mijn nieuwe vriendin ❤. Elke keer als er iets is moet ik gewoon minimaal een dag wachten op een antwoord! Via de mail, telegram en de app kan je ze bereiken. Nu heb ik de box maar kan ik mytvonline2 niet instellen omdat hij het mac adres er in moet zetten(?) Ik wacht al meer dan een dag op antwoord. Wie zit er bij expats en heeft andere ervaringen.? N.a.v de testdag heb ik voor een jaar betaald. Ik betaal altijd voor een jaar. Maar dit nooit meer. Meest ellendige iptv ervaring ooit.
 
Allereerst, een goedemorgen allemaal.
Ten tweede, ik waardeer jullie allemaal, en al jullie hulp en adviezen aan elkaar. Ik heb al veel aan jullie gehad als stiekeme, anonieme lezer. ☺

Ik heb al een paar jaar iptv en keek het altijd via de smartiptv app zonder kastje. Na de storingperiode van afgelopen herfst, ben ik naar een andere provider gaan zoeken. Via via kwam ik bij expats. Ik zal het eerlijk zeggen, voor klantvriendelijkheid en service kan je beter bij de Marokkaanse satalietboeren op de burgemeester de vlughtlaan zijn!
Nadat 'ik' dagelijks bufferingen had en de lijsten zo nu en dan eruit lagen, heb ik op advies van expats een box aangeschaft. De Formuler z8 mijn nieuwe vriendin ❤. Elke keer als er iets is moet ik gewoon minimaal een dag wachten op een antwoord! Via de mail, telegram en de app kan je ze bereiken. Nu heb ik de box maar kan ik mytvonline2 niet instellen omdat hij het mac adres er in moet zetten(?) Ik wacht al meer dan een dag op antwoord. Wie zit er bij expats en heeft andere ervaringen.? N.a.v de testdag heb ik voor een jaar betaald. Ik betaal altijd voor een jaar. Maar dit nooit meer. Meest ellendige ccam, iptv ervaring ooit.
Expats = Mytvonline reseller dus ja dezelfde problemen als wat iedereen ondervind die MTO gebruikt en het klopt dat de beste man slecht of niet communiceert.
 
  • Like
Reacties: Amsterdammer
Allereerst, een goedemorgen allemaal.
Ten tweede, ik waardeer jullie allemaal, en al jullie hulp en adviezen aan elkaar. Ik heb al veel aan jullie gehad als stiekeme, anonieme lezer. ☺

Ik heb al een paar jaar iptv en keek het altijd via de smartiptv app zonder kastje. Na de storingperiode van afgelopen herfst, ben ik naar een andere provider gaan zoeken. Via via kwam ik bij expats. Ik zal het eerlijk zeggen, voor klantvriendelijkheid en service kan je beter bij de Marokkaanse satalietboeren op de burgemeester de vlughtlaan zijn!
Nadat 'ik' dagelijks bufferingen had en de lijsten zo nu en dan eruit lagen, heb ik op advies van expats een box aangeschaft. De Formuler z8 mijn nieuwe vriendin ❤. Elke keer als er iets is moet ik gewoon minimaal een dag wachten op een antwoord! Via de mail, telegram en de app kan je ze bereiken. Nu heb ik de box maar kan ik mytvonline2 niet instellen omdat hij het mac adres er in moet zetten(?) Ik wacht al meer dan een dag op antwoord. Wie zit er bij expats en heeft andere ervaringen.? N.a.v de testdag heb ik voor een jaar betaald. Ik betaal altijd voor een jaar. Maar dit nooit meer. Meest ellendige ccam, iptv ervaring ooit.
Ik weet perfect wat je voelt spijtig genoeg en ik krijg er de rietepetieten van soms, maar de mensen waar ik bij zat en die nu een eigen service aan het opbouwen zijn TNCI hebben mij zeer goed geholpen en dit mag dan wel vermeld worden vind ik. Vraag een testje aan via hun site desnoods en oordeel zelf wat voor jou de beste oplossing is of ga voor de beste kwaliteit momenteel UnlimitedHD daar hoor je heel weinig over kwa storingen. Ik heb ook geinvesteerd en ook mis gegokt maar door dit geweldige forum en de mensen die ons de info geven toch redelijk tevreden momenteel :)
 
  • Like
Reacties: Amsterdammer
Expats = Mytvonline reseller dus ja dezelfde problemen als wat iedereen ondervind die MTO gebruikt en het klopt dat de beste man slecht of niet communiceert.

Reseler, had daar geen idee van. Had ik dit forum maar eerder ontdekt. In ieder geval is het niet persoonlijk tegen mij dat hij zo communiceert ?
Post automatically merged:

Ik weet perfect wat je voelt spijtig genoeg en ik krijg er de rietepetieten van soms, maar de mensen waar ik bij zat en die nu een eigen service aan het opbouwen zijn TNCI hebben mij zeer goed geholpen en dit mag dan wel vermeld worden vind ik. Vraag een testje aan via hun site desnoods en oordeel zelf wat voor jou de beste oplossing is of ga voor de beste kwaliteit momenteel UnlimitedHD daar hoor je heel weinig over kwa storingen. Ik heb ook geinvesteerd en ook mis gegokt maar door dit geweldige forum en de mensen die ons de info geven toch redelijk tevreden momenteel :)

Ik zit er net anderhalve maand,en voor een jaar betaald. In december ga ik me weer orrienteren op unlimited, rapid etc. Bij normale communicatie manieren haal je zowat alle irritaties weg bij klanten. Jammer dit.
 
Laatst bewerkt:
Reseler, had daar geen idee van. Had ik dit forum maar eerder ontdekt. In ieder geval is het niet persoonlijk tegen mij dat hij zo communiceert ?
Post automatically merged:



Ik zit er net anderhalve maand,en voor een jaar betaald. In december ga ik me weer orrienteren op unlimited, rapid etc. Bij normale communicatie manieren haal je zowat alle irritaties weg bij klanten. Jammer dit.
Ja al veel gehoord van die reseller en service is inderdaad niet geweldig daar. Kun je voorlopig je m3u url niet in de z8 zetten via add playlisturl?
 
Ja al veel gehoord van die reseller en service is inderdaad niet geweldig daar. Kun je voorlopig je m3u url niet in de z8 zetten via add playlisturl?
Het is al gelukt. Ondertussen heeft ie gereageerd en zei dat ik ABSOLUUT niks moest doen, maar het mac adres en mn m3u url moest mailen. Uitgelegd dat alles al goed is, maar alsnog toegemaild. Later een mail gestuurd dat ik mn geld terug wil, want wederom geen beeld , half uurtje lang, en dat communicatie echt naar is.
Uiteraard nog niks gehoord. Vandaag weer een kwartier zwart beeld, weer gemaild met dezelfde boodschap
 
Ja zwart beeld kan reseller ook niet veel aan doen denk ik maar communicatie is idd belangrijk. In ieder geval goede keuze van box, ga je geen spijt van krijgen.
 
Ja zwart beeld kan reseller ook niet veel aan doen denk ik maar communicatie is idd belangrijk. In ieder geval goede keuze van box, ga je geen spijt van krijgen.

Het hoeft echt niet zo perfect te zijn als bij mounier van de bazaar shop hier om de hoek, die fysiek, telefonisch en zondagavond op de app uitstekende service geeft, maar i.i.g niet langer dan een dag op antwoord wachten zoals bij expats iptv.
Wat is dan wel een nadeel bij een reseller? Haperend beeld, mindere kwaliteit?

Wat die formuler z8 betreft, wat een snel superfijn apparaat is dit man. Echt supersnel van zender naar zender , naar home ,kodie etc zeer smooth!
Geen spijt van.
 
De shop op de hoek zal ook wel een reseller zijn maar dit hoeft ook geen probleem te zijn.
Meeste resellers geven wel netjes ondersteuning maar er zijn er genoeg die even snel wat willen verdienen maar zich verder niet veel van klachten iets aantrekken. Beeld en stabiliteit zou gewoon hetzelfde moeten zijn bij elke reseller van een bepaald pakket.
 
  • Like
Reacties: Amsterdammer
Ik wil hier ook wel op ingaan. Ik heb een trail genomen omdat ik nog nieuw in deze iptv ben en dus aan het orrienteren ben waar ik het beste een abb. kan nemen. Maar ik had nog wat vragen gesteld via mail en whatsapp maar er wordt niet op gereageerd. Wat ze aanbieden is zover ik het kan vergelijken wel goed en ze bieden voor NL zenders diverse kwaliteiten aan. Maar de communicatie doet het voor mij besluiten dat ik hier geen abb. neem.
De beste in kwaliteit tot nu toe Unlimited HD. Maar die neem ik ook niet. Helemaal op NL gericht. en mijn buitenlandse voorkeur zender zit er niet bij.
 
Ik wil hier ook wel op ingaan. Ik heb een trail genomen omdat ik nog nieuw in deze iptv ben en dus aan het orrienteren ben waar ik het beste een abb. kan nemen. Maar ik had nog wat vragen gesteld via mail en whatsapp maar er wordt niet op gereageerd. Wat ze aanbieden is zover ik het kan vergelijken wel goed en ze bieden voor NL zenders diverse kwaliteiten aan. Maar de communicatie doet het voor mij besluiten dat ik hier geen abb. neem.
De beste in kwaliteit tot nu toe Unlimited HD. Maar die neem ik ook niet. Helemaal op NL gericht. en mijn buitenlandse voorkeur zender zit er niet bij.

Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten en waarom. Hij gaf aan dat ik de voorwaarden moest nalezen maar dat de klachten zouden verdwijnen bij het inloggen via de portal. Na een paar dagen eindelijk de code gekregen. Afgelopen 24 uur geen haperingen of gekkigheid . Het is nu wel oke lijkt het. Een ufc kanaal er bij zou wel leuk zijn, en die Turkse en Nederlandse series die zonder map de hele lijst vergallen, zouden ook wel in een map mogen. Maar voor de rest , als het zo blijft, prima!
Maar ja, ga ik verlengen eind van het jaar bij iemand die evt stabiele iptv levert maar de service ondermaats is? Weinig kans. Het verschil tussen 'Goedendag ' en 'je moet ff' na anderhalve dag wachten op een mail is belangrijk haha

En ja, via de app reageert hij niet of na daaaagen. Via de mail meestal tussen de 24 en 48 uur pff. Ik zal eind vh jaar even bij unlimited kijken.
 
Turkse en Nederlandse series die zonder map de hele lijst vergallen, zouden ook wel in een map mogen
Dit was ook wat mij het eerste opviel. Ik kreeg ook geen EPG. Later nog om gevraagd. Maar niets meer vernomen. Ook hebben ze een vip en basic abb. maar nergens kun je exact vinden wat het verschil is. Het enige waar ik wel op te spreken was de kwaliteit maar dit geldt voor een deel van het aanbod.
 
Dit was ook wat mij het eerste opviel. Ik kreeg ook geen EPG. Later nog om gevraagd. Maar niets meer vernomen. Ook hebben ze een vip en basic abb. maar nergens kun je exact vinden wat het verschil is. Het enige waar ik wel op te spreken was de kwaliteit maar dit geldt voor een deel van het aanbod.

Epg is er niet, ook jammer idd. Zelfs bij alie expres verkopers hadden epg.
Dit zei hij gisteren:' Nu bv zijn we een portal aan het maken voor films en serie s die is maandag gratis beschikbaar voor de vip klanten . Ook weer een extra'.
Ik weet alleen dat ik vip heb voor 72 euro. Dat andere goedkopere abonnement zie ik ook niet wat het kost op de site. Misschien is hij wel in de wederopbouw fase na de ramp periode van afgelopen herfst. Wellicht gaat het allemaal beter worden..
 
Hou er rekening mee dat het bij elke IPTV aanbieder wel eens iets kan zijn maar het gezeik bij mytv duurt veel te lang en zal ook niet meer opgelost raken denk ik. Daarom moet je ook oppassen met een jaarabbo bij eender welke provider. Ik raad de klanten altijd 6 maanden aan zodat het risico wat kleiner is. Nu er zijn best goede alternatieven momenteel en als het echt niet goed werkt zou ik persoonlijk voor die paar tientjes een extra lijn ergens anders nemen. Goede alternatieven momenteel unlimited, cobra en TNCI die zich goed op de kaart aan het zetten zijn. Ligt er beetje aan waar je prioriteiten liggen.
Bij de meeste providers is een test van 24 u ook mogelijk.
Lees goed het forum door en blijf weg van de providers waar je teveel negatieve dingen over leest.
 
Nu bijna een jaar bij expats iptv2 heb na de uitval daarna helemaal geen problemen gehad kijk via WiFi en een kastje van 25 euro ??
 
Nu bijna een jaar bij expats iptv2 heb na de uitval daarna helemaal geen problemen gehad kijk via WiFi en een kastje van 25 euro ??
Ff voor de gein een 24 uurs trial genomen... Ziet er op zich wel redelijk goed uit...

Maar de sport zenders happeren of stoppen helemaal ... Iig wat ik zo net getest heb.. Andere zenders ben ik nu ff aan het testen..

Kan komen door de trial natuurlijk maar dit moet je reclame stukje wezen en als die niet goed is verkoop je niks natuurlijk... ?‍♂️

Wel gewoon werkende epg trouwens vod is een zooitje.. Maar goed daar heb ik kodi voor

Wel binnen 2 uurtjes de link gehad trouwens

Maar ik hou het wel gewoon bij mn alie lijntje... Samen met tivimate...
 
Ik gebruik helemaal geen kodi meer, ik kijk IPTV via IPTV Smarters Pro, en voor films en series gebruik ik Stremio. Overigens happeringen of stilstaan van zenders en/of sportkanalen is alleen onder de 4k erzijn backups te vinden zoals 2k, 256hd, gewoon HD en SD kanalen, werkt de ene niet dan switch ik over naar een ander. Expats is weer begonnen na de uitval lees blokkade met een compleet nieuwe server instelling ze hebben nu 130 servers draaien, en dat de VOD momenteel niet geheel werkt is mogelijk want de epg is er verleden week er pas bij gezet, dat had te maken met de capaciteiten van de toen werkende servers. Volgens mijn leverancier waar ik goed contact mee heb komt de vod er ter zijner tijd ook bij. Na de opstart lagen de servers er ook nog regelmatig uit en werden ze ook regelmatig verplaatst en zat je een paar uur of een dag zonder TV, maar dan werd ik keurig op de hoogte gehouden door mijn leverancier.
En persoonlijke inbreng in het verbeteren van de IPTV wordt zeer op prijs gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik helemaal geen kodi meer, ik kijk IPTV via IPTV Smarters Pro, en voor films en series gebruik ik Stremio. Overigens happeringen of stilstaan van zenders en/of sportkanalen is alleen onder de 4k erzijn backups te vinden zoals 2k, 256hd, gewoon HD en SD kanalen, werkt de ene niet dan switch ik over naar een ander. Expats is weer begonnen na de uitval lees blokkade met een compleet nieuwe server instelling ze hebben nu 130 servers draaien, en dat de VOD momenteel niet geheel werkt is mogelijk want de epg is er verleden week er pas bij gezet, dat had te maken met de capaciteiten van de toen werkende servers. Volgens mijn leverancier waar ik goed contact mee heb komt de vod er ter zijner tijd ook bij. Na de opstart lagen de servers er ook nog regelmatig uit en werden ze ook regelmatig verplaatst en zat je een paar uur of een dag zonder TV, maar dan werd ik keurig op de hoogte gehouden door mijn leverancier.
En persoonlijke inbreng in het verbeteren van de IPTV wordt zeer op prijs gesteld.
Sinds wanneer is Expats geen MTO reseller meer dan?
 
Expats gisteren op mijn Formuler Z8 gezet en geen stabiel beeld. Haperingen, blokjesvorming en blokkeringen. Heb even mijn oude iptv server erop gezet en prima beeld.
 
Goede morgen
Ik heb nu een maand expats geprobeerd en werkt goed
Maar sinds een paar dagen zijn ze onbereikbaar
Weet iemand hier iets over?