2e GOEDE legale appstore voor de Android Tv Os

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Velen weten dat er gebruikt gemaakt word middels filelinked om apps te installeren
Ik concentreer me vooral op de Android Tv Os en de onmogelijkheden.

Een voorbeeld voor meer acces tot bepaalde content (legaal) en als je er zelf voor kiest illegaal is downloaden met een andere appstore als de Google Playstore op de Nvidia Shield..
Ga naar en download daar de APK. (Legaal)
Het is een programma waar mensen hun eigen appstores kunnen creeeren.
Speciaal voor dit forum heb ik een 2e store aangemaakt. (alleen legale apps!!)
Eenmaal Filelinked geinstalleert, voer de volgende code in : 55984740 de pincode is 2018
Daar heb ik 2 hele belangrijke apps ingezet voor alle apparaten met een Android Tv Os.
O.a de ALLERLAATSTE geupdate versie van Aptoide TV.
Download beide apps de uitleg staat erbij, en er gaat een wereld voor je open die anders gesloten was geweest.
Ook de Ziggo Go app, videoland etc. zijn gewoon te installeren vanuit de nieuwe en zeer mooie appstore.
In sommige gevallen/apps heb je wel een muis nodig.
Je kan ook overwegen om een Bluethooth afstandsbediening te kopen met muisfunctie.
Voor 8 euro hoef je dat niet te laten.
Alleen bij Banggood is de Bluethoothversie te koop.
Let bij bestellen wel op dat je versie 1 koopt. (De Bluethooth versie) Pairen doe je door volume en kanaal onder tegelijkertijd in te drukken tot een rood lampje gaat knipperen. (er staat bij het product ook een video van 1 vd de Youtubers die ik volg.)
Het wijst zich wel.
Deze AB werk beter dan de originele op de shield met ook een aan en uitknop erop, rebootfunctie,afsluiten, muisfunctie en meer.
In een ander gedeelte op deze site zijn lolbroeken die dingen niet voor elkaar krijgen met Aptoide Tv, en komen dan met een box aanzeilen uit het jaar 1894 zonder Android Tv Os.
Ik ben hier op het forum om te helpen zoals ik al velen malen gedaan heb, anders kan ik net zo goed mijn account opdoeken.
Ik zelf, red me namelijk prima als ICT`er.
Het is de laatste tijd erg stil hier, en dat komt ook omdat er veel dingen niet openbaar of prive besproken mogen worden.
Om de regels te omzeilen, en zonder mensen aan te zetten tot downloaden van illegaal content, heb ik dit stuk geplaatst.
Als mensen besluiten om met de nieuwe playstore (net als in de Google Playstore) toch illegaal content te downloaden, zijn de beheerders van deze website iig niet verantwoordelijk.
Als dit stuk blijft staan, veel plezier ermee, en de nieuwe store houd ook de updates bij!!
Verder is mijn naam Haas, en ik weet van niks.
Natuurlijk zijn er meer stores, Yalp, de gewone Aptoide store etc etc, maar ik plaats juist iets wat van oorsprong voor de Android Tv Os bestemd is.
Dat ik een afstandsbediening benoem wil niet zeggen dat ik aandelen of kortingen krijg bij deze store.
Ik shop overal, Gearbest, Banggood, Alibaba ala Aliexpress, Wish, etc etc.
Betaal altijd met PayPal, en bij Wish met creditcard.
Een Visa creditcard heb je ook prepaid en gemakkelijk aan te vragen.