4 TB hdd afspelen op welke TV box? De huidige kan maar 1 TB afspelen.

Op de slaapkamer 80 gig met een uhd firestick koop wel de goede firsstick uhd 4k
Aan de zijkant staat geen firestick maar een gebogen pijl in Nederland vragen ze iets van 75 euro pas op dat he geen oude koopt!!!!
 
Ik denk dat @Henkbakker al een 4tb hdd bezit en daarmee verder wil ?
Xiaomi mi box of een shield misschien even berichtje naar een van deze wederverkopers.
 
ik heb een 3tb / 3.0 usb met externe voeding , en die werkt best in elk apperaat
Rasb Pi , rechtstreeks in de tv , windows pc , maakt echt niet uit wat voor kasje je hebt
dat je een HDD met EXTERNE voeding heb is belangrijker, om dat niet elk video kastje (zoals een RasPI )
genoeg volt (5.1V) op de usb port geeft om je usbHDD en het kastje zelf van stroom te voorzien ,
als je een al hdd heb zonder externe voeding kan je dit omzeilen door een usb hub met externe voeding
in bijv je RasPI te stoppen , je usbhdd pakt dan stroom van de usb hub en niet van je video kastje
 
  • Like
Reacties: Renko1963
"Ik denk dat @@Henkbakker al een 4tb hdd bezit en daarmee verder wil ? "

nog een oplossing zou kunnen zijn als je mediaplayer echt niet meer dan 1 Terra ondersteund
is je externe HDD in een windows 10 pc te proppen rechtermuisknop op menu start te klikken
kiezen voor schijfbeheer
en daar je 4 Terra schijf te verdelen in 4 partities van 1 Terra
je krijgt dan 1 usb HDD met 4 drive letters (alsof je er 4 x 1 Terra schijfjes in 1 keer inplugged

! nadeel is dat je wel al je data die nu op je hdd staat kwijt ben (format) dus daar moet je ff een back up van maken !!
 
Laatst bewerkt: