4k filmpjes youtube

Doppie57

Actief
6 nov 2017
45
25
Contact gehad met LG, mijn probleem voor gelegd. Reactie kwam dezelfde dag nog binnen, dus in dat opzicht niks anders dan lof. Alleen hun kwamen tot nu toe alleen maar met de app verwijderen en opnieuw installeren en/of een fabrieksherstel doen. Maar dat heeft niks mogen baten. Ik zal ze eens het probleem voorleggen over die vp9 support waar rudrood het over had.
Gelukkig kan ik wel gewoon 4k kijken via netflix.
Dubbelpost samengevoegd:

Jawel, ik heb wel zo'n settings icoon. Maar via die settings icoon is 1080 het hoogst selecterbeer..

Edit;
Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ook via de xbox oneS of PS4 kan ik via de youtube app via één van die 2 consoles ook geen 4k streams aanklikken van filmpjes die wél 4k horen te zijn. Of dat ook dan met die vp9 support te maken heeft, geen idee, maar dacht ik vermeld het ff

Even getest weer bij mij, ongeacht wat er gekozen is bij settings icoon (bijv 480sd) zoek ik bij you tube 4k films en die worden gecast naar tv als 4k. Dit geldt zowel bij de app youtube op smartphone als via de app op LG tv

ronaldinjooo

Forumlid
10 dec 2016
8
1
Spinix had het over je internet snelheid .....wat is deze?
Want dit zou wel eens de boosdoener kunnen zijn.
Als ik een speedtest doe kom ik op de 40mb uit. Dat is ook de snelheid die ik van ziggo hoor te krijgen.. En mijn tv zit bekabeld aan de modem, dus het kan geen WIFI probleem zijn zeg maar

• Like
Reacties: LeX