4K Provider gezocht

flipfluitketel

Forumlid
19 aug 2018
5
0
1
39
Hi, het viel mij op dat ik eigenlijk geen goed 4K topic kon vinden hier.
Ik lees veel positiefs over Alie, maar onduidelijk is mij nog wel of jullie een aanbieder weten die ook Ziggo in 4K aanbiedt (ivm formule 1) en het aankomende EK wat ook in 4K uitgezonden zal worden..
Ik hoor graag van jullie tips! Cheers
 
Waarom in 4K kijken? Dat is wat ik me afvraag?

Heb je Ziggo? Want Formule 1 zit nu nog "gratis' in het abonnement. Delen via Gebruikersnaam en WW gaat helaas niet meer.

Op wat voor tv kijk je, want het mag dan wel duidelijker beeld zijn als het in 4-K is dat begrijp ik, maar of je echt een stabiele iptv server gaat vinden dat vraag ik me af, want als er sportwedstrijden als deze uitgezonden worden en je gaat met zijn allen tegelijk kijken dan krijg je geheid freezes of bufferproblemen. ;)

Ik kan jou misschien wel een tip meegeven, maar ik vrees dat de beheerder hier niet blij mee is als ik in detail treed. :D

Koop een Linuxboxje [kabel] en laat vrienden of goede buren dit ook doen.............
 
  • Like
Reacties: flipfluitketel
Waarom in 4K kijken? Dat is wat ik me afvraag?

Heb je Ziggo? Want Formule 1 zit nu nog "gratis' in het abonnement. Delen via Gebruikersnaam en WW gaat helaas niet meer.

Op wat voor tv kijk je, want het mag dan wel duidelijker beeld zijn als het in 4-K is dat begrijp ik, maar of je echt een stabiele iptv server gaat vinden dat vraag ik me af, want als er sportwedstrijden als deze uitgezonden worden en je gaat met zijn allen tegelijk kijken dan krijg je geheid freezes of bufferproblemen. ;)

Ik kan jou misschien wel een tip meegeven, maar ik vrees dat de beheerder hier niet blij mee is als ik in detail treed. :D

Koop een Linuxboxje [kabel] en laat vrienden of goede buren dit ook doen.............
Ik heb zelf niet zoveel met Ziggo en zit sowieso ook voorlopig vast aan een budget provider. Ik heb zelf hiptv gehad en nu een andere provider die wel 4k formule 1 aanbiedt.. alleen dan wel in het Deens :') Echter ziet het er wel degelijk een stuk beter uit, voor een goed deel ook dankzij de hdr overigens. Maar je ziet het verschil dus wel echt. Nog maar eens doorkijken dan :)
 
Ik heb zelf niet zoveel met Ziggo en zit sowieso ook voorlopig vast aan een budget provider. Ik heb zelf hiptv gehad en nu een andere provider die wel 4k formule 1 aanbiedt.. alleen dan wel in het Deens :') Echter ziet het er wel degelijk een stuk beter uit, voor een goed deel ook dankzij de hdr overigens. Maar je ziet het verschil dus wel echt. Nog maar eens doorkijken dan :)
Hoezo heb je niet zoveel met Ziggo? Gewoon goede provider. Prima beeld, prima service, overal kijken waar je wil...
 
Mijn persoonlijke grieven met Ziggo maken ook niet zoveel uit denk ik in het IPTV subforum met een vraag naar een 4K iptv provider. Daarnaast gaat het ook nog eens over naar die Nordic Entertainment groep en ben wel benieuwd wat het effect daar dan weer van gaat zijn :)
 
Vraag je eens af hoeveel "echte" 4k content er in televisie wereld is.
De term 4k doet het goed als slogan dat dan weer wel.

Welke zenders zou je zoal in 4k willen zien ?
 
Concreet nu 2: Ziggo's 4K zender en de EK voetbal 4K zender
Dat zal toch echt via een reguliere provider moeten.
Heb je toevallig niet gewoon signaal op de kabel van ziggo want in veel gevallen blijft dat er gewoon op staan.
Echte 4k in iptv wereld ik ben ze nog niet tegen gekomen.(doe weleens een testje links en rechts)
En je hebt een 4k tv neem ik dus aan dan word het contrast nog duidelijker zichtbaar.
Iptv is een leuk alternatief maar heeft nog een weg te gaan imho
Misschien dat @Bingnl een tip kan geven die is aardig op de hoogte met deze materie.
 
4K IPTV streams zijn mooi maar voor provider lastig omdat deze heel wat data upslurpen zeg maar. Ook de verbinding bij de gebruiker moet optimaal zijn. Op dit moment zijn er een paar die 1 of 2 echte 4K streams als test hebben lopen maar wat ik al zei, denk dat het allemaal nog te vroeg is voor komende zomer.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Dat zal toch echt via een reguliere provider moeten.
Heb je toevallig niet gewoon signaal op de kabel van ziggo want in veel gevallen blijft dat er gewoon op staan.
Echte 4k in iptv wereld ik ben ze nog niet tegen gekomen.(doe weleens een testje links en rechts)
En je hebt een 4k tv neem ik dus aan dan word het contrast nog duidelijker zichtbaar.
Iptv is een leuk alternatief maar heeft nog een weg te gaan imho
Misschien dat @Bingnl een tip kan geven die is aardig op de hoogte met deze materie.

4K IPTV streams zijn mooi maar voor provider lastig omdat deze heel wat data upslurpen zeg maar. Ook de verbinding bij de gebruiker moet optimaal zijn. Op dit moment zijn er een paar die 1 of 2 echte 4K streams als test hebben lopen maar wat ik al zei, denk dat het allemaal nog te vroeg is voor komende zomer.

Bedankt voor jullie terugkoppeling!
 
Mijn persoonlijke grieven met Ziggo maken ook niet zoveel uit denk ik in het IPTV subforum met een vraag naar een 4K iptv provider. Daarnaast gaat het ook nog eens over naar die Nordic Entertainment groep en ben wel benieuwd wat het effect daar dan weer van gaat zijn :)
Nee, je persoonlijke grieven maken daarbij ook niet uit. Maar je vraagt naar een provider met 4K en specifiek ook naar F1. En dan adviseer ik Ziggo. (En daar ben ik niet de enige in)
Maar als je persoonlijke grieven een fijne kijkervaring in de weg zitten dan is dat jouw keuze :)
 
  • Like
Reacties: corne
Ik adviseer in mijn geval ook Ziggo, heb al zolang ze bestaan een abonnement, behalve wat opstartproblemen klaag ik niet.

Ik weet niet of de actie nog geld, maar samen met abonnement op Vodafone heb je een keuze wat je wil kijken.
Ik heb dus voor sport gekozen.

En net als @Plantje al zegt, je kunt overal kijken, dus afgelopen weekend met dat goede weer heerlijk buiten zitten kijken naar de afgang van meneer Hamilton. :D

En daarna korfbal gekeken op Nederland 1, of was het nou voetbal?
 
  • Like
Reacties: Plantje