4kott iptv

Ach jeetje ,wat een gedoe ik ga even kijken of ik het allemaal voor elkaar krijgt
In ieder geval alvast bedankt
 
Ik heb ook SmooTV en ben zeer tevreden van de content en stabiliteit. Echter klopt de EPG van geen meter, ben dan ook geneigd om toch een andere provider te zoeken die dit wel correct heeft.
Delen jullie deze ervaring? Of gebruiken jullie (let success) een externe EPG content provider?
 
Ik heb ook SmooTV en ben zeer tevreden van de content en stabiliteit. Echter klopt de EPG van geen meter, ben dan ook geneigd om toch een andere provider te zoeken die dit wel correct heeft.
Delen jullie deze ervaring? Of gebruiken jullie (let success) een externe EPG content provider?
Op welke box kijk je? Anders even proberen met Epg offset te spelen.
 
Ik heb ook SmooTV en ben zeer tevreden van de content en stabiliteit. Echter klopt de EPG van geen meter, ben dan ook geneigd om toch een andere provider te zoeken die dit wel correct heeft.
Delen jullie deze ervaring? Of gebruiken jullie (let success) een externe EPG content provider?
Als je een box gebruikt dan de automatische tijd en datum uitzetten, en de tijdzone nu instellen op GMT+00:00
Dan is de epg weer goed.
 
  • Like
Reacties: Brinta
Goede dag,

Voor mij is iptv nog allemaal nieuw en ben me er in verdiepen.
Heb veel gegoogled, resellers en dergelijke bekeken, reviews hier gelezen maar door alle info zie ik ff de bomen in het bos niet meer.

Nu heb ik al veel hulp aan verschillende topics hier, vooral betreffende de specifieke Ali express topic over soonjus. Echter omdat dit een reseller is ben ik gaan googlen.

Wat ik vooral tegen kom in dit forum is de benaming 4Kott en dat dit de beste verbinding zou zijn.
Ook dat veel resellers deze service gebruiken, servers vanuit Rusland en Duitsland en dergelijke.

Nu ben ik gaan Google en kwam ik wat tegen wat lijkt op de originele 4kott provider met eigen service. Dit leek mij interessant omdat ik hier veel lees dat resellers afhankelijk zijn van de originele provider indien er problemen zijn.

Provider heet: IPTV4KOTT
Ze geven aan dat ze een IPTV PROVIDER IN EUROPE zijn.

Info wat ik over hun vind:
- 2 a 3 dedicated servers in Germany/Russia/France.
- 99,99% satisfaction guaranteed
- 24/7 service with real persons
- works with vpn
- server includes sd/hd/the/4k channels
- solid IPTV guaranteed without buffering and anti freezing technology (with stable internet)
- money back guaranteed

Pricing plan IPTV pro
- 1 connection
- + 11.000 ordinary and premium channels (xxx adult)
- + 25.000 movies and series VOD
- 72hours catch-up
- TV guide (EPG)

Nu klinkt dit allemaal heel erg interessant met al het andere wat ik tegen kwam.

Nu wou ik aan jullie vragen of:
- jullie ervaring hebben met deze IPTV provider?
- iemand kan bevestigen dat hun eigen servers hebben/provider zijn en geen reseller?

Tevens wil ik hun een mail sturen met paar vragen. Hebben jullie tips waar ik op moet letten of ik kan stellen om hun kennis en echtheid als provider te bevestigen?

Er stond ergens op dit forum in een topic een lijstje met een stuk of 8 a 10 vragen die men kan stellen echter vond ik dit niet meer terug.

Alvast mijn dank voor de moeite
Wil je een "paar Providers" uitproberen, zoek eens naar .. Made in china IPTV .... en er gaat een wereld van IPTV voor je open....
 
Ik haak even aan als het mag…

Ik heb post-COVID en me heel erg lang hier niet meer mee bezig gehouden.(tv kijken is/was al vermoeiend)
Maar kan je vertellen, het zet alles op zijn kop.
Nu het wat beter gaat probeer ik weer wat uit.

Maar, mijn oude lijnen zijn nu verlopen.
Weet even niet welke provider nu de goed is.(had altijd Rapid)

Zoek of Diamond of 4Kott.(daar positieve dingen van gevonden)
Maar wel een pakket met ruim US aanbod.
Heb Tivimate als app.

Pagina’s doorbladeren is voor mij persoonlijk al een opgave….(prikkels en vermoeidheid)
Wie kan me weer op weg helpen?
Mag ook in pm.

En als je je afvraagt waarom zo laat een reactie?
Das simpel, ik slaap veel overdag.
Je krijgt het voor niks, nu nog ervan af…

Veel weet ik nog, dat was in januari wel anders…(last van geheugenverlies)

Dank alvast, ik doe mijn best!
 
Ik zit al meer dan 1 jaar bij 8ktv (..... knip.....) en ik ben super tevreden. Heb hier voor heel veel getest maar dan viel het uit of ik had stotterend beeld.
Bij deze nooit last van gehad.

Links zijn verboden lees de forum regels eens goed na!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit al meer dan 1 jaar bij 8ktv (..... knip.....) en ik ben super tevreden. Heb hier voor heel veel getest maar dan viel het uit of ik had stotterend beeld.
Bij deze nooit last van gehad.

Links zijn verboden lees de forum regels eens goed na!
Dit is overigens gewoon 4kott maar dan duurder 😉
 
Goedeavond, ik heb op alle kanalen EPG werkt super. Behalve de Belgische kanalen daar krijg ik geen EPG op. (4kott) btw. Iemand enig idee hoe dit gefixt kan worden?
 
Iemand die toevallig 4kott kijkt via een beamer? Ik zou graag willen weten hoe jullie dit doen. Welke app gebruiken jullie hiervoor en welk apparaat sluiten jullie aan