4kOTT

Vraagje: ik heb 4k-ott via de reseller smoo-tv. Vorige maand heb ik bij hun een abo voor een jaar afgesloten. Nu, precies een maand later, kan ik niet meer inloggen.

Vandaag kreeg ik ook een mailtje van Itec iptv dat m'n subscription was verlopen. Ik heb voor zover ik weet nooit zaken gedaan met Itec.

Is itec smoo-tv? Met wat googlen kan ik geen verband tussen de twee vinden, maar ik vind het té toevallig dat ik net vandaag dat mailtje krijg. Heeft iemand tips over hoe ik hier achter ga komen?


Ik heb al een vraag uitstaan bij smoo-tv, maar die zijn niet heel snel met reageren, daarom ook even hier.
 
Wat is jullie ervaring met de EPG van SmooTV? Bij mij klopt deze niet. Valt dit op te lossen met een externe link?
 
Gewoon een goede box kopen dan ben je tivimate niet nodig en hoef je niks aan te passen 🤫
Tivimate heeft niks met een "goede box kopen" te maken , de 1 vind smarters fijn de andere Tivimate of de app welke bij de box geleverd wordt.
 
Tivimate heeft niks met een "goede box kopen" te maken , de 1 vind smarters fijn de andere Tivimate of de app welke bij de box geleverd wordt.
Dat staat er ook niet, blijft lastig voor sommige
Maar speciaal voor jou

Als mensen gewoon een goede box kopen hebben ze geen problemen met de epg.
En hoeven ze ook tivimate niet aan te schaffen om de problemen met de epg op te lossen, wat niet altijd werkt.
Dit is een probleem wat je elk jaar weer terug ziet komen met zomer/winter tijd
 
Laatst bewerkt:
Dat staat er ook niet, blijft lastig voor sommige
Maar speciaal voor jou

Als mensen gewoon een goede box kopen hebben ze geen problemen met de epg.
En hoeven ze ook tivimate niet aan te schaffen om de problemen met de epg op te lossen, wat niet altijd werkt.
Dit is een probleem wat je elk jaar weer terug ziet komen met zomer/winter tijd
Zoals je het schrijft ,
Als mensen gewoon een goede box kopen hebben ze geen problemen met de epg.
Dus als je een goede box koop heb je geen probleem met EPG,???
Ligt toch echt aan de provider waar van je de link heb gekregen en de eventueel aan de instelling van het programma wat je gebruikt.
Maar voor de rest komt het wel goed 😉
 
Zoals je het schrijft ,

Dus als je een goede box koop heb je geen probleem met EPG,???
Ligt toch echt aan de provider waar van je de link heb gekregen en de eventueel aan de instelling van het programma wat je gebruikt.
Maar voor de rest komt het wel goed 😉
Zoals ik al eerder zei : je epg stel je gewoon in via je opties in je portaal of verander het even naar 2 uurtjes vooruit in je portaal 😉
 
  • Like
Reacties: The Brook
Ik had dit probleem in het begin ook, maar ik stuurde een sms naar de klantenservice van Smootv op Telegram en zij hielpen mij dit probleem op te lossen
Post automatically merged:

Dit is precies wat ze zeiden " Make sure your device is set to the correct time in it’s Settings. Then if the EPG is still off..you can adjust it by going to TiviMate Settings..EPG..EPG Sources..click the EPG source for the 1 that is off..Then Time Offset..and adjust by adding or taking away hrs or minutes."
 
Vraagje: ik heb 4k-ott via de reseller smoo-tv. Vorige maand heb ik bij hun een abo voor een jaar afgesloten. Nu, precies een maand later, kan ik niet meer inloggen.

Vandaag kreeg ik ook een mailtje van Itec iptv dat m'n subscription was verlopen. Ik heb voor zover ik weet nooit zaken gedaan met Itec.

Is itec smoo-tv? Met wat googlen kan ik geen verband tussen de twee vinden, maar ik vind het té toevallig dat ik net vandaag dat mailtje krijg. Heeft iemand tips over hoe ik hier achter ga komen?


Ik heb al een vraag uitstaan bij smoo-tv, maar die zijn niet heel snel met reageren, daarom ook even hier.
Hé, je moet contact opnemen met het smootv-ondersteuningsteam, ik had hetzelfde probleem en zij hebben het opgelost. Ik weet niets van de e-mail, maar ik denk dat het spam is.
 
Al die problemen met epg is namelijk zo simpel op te lossen. Gewoon een 10tje uitgeven bij epg.best en zelf je epg bij de kanalen even invullen. Dit is super simpel en altijd correct, in gebruik met eender welke app/box. Geen gedoe met uurwisseling etc. En dit probleem ligt namelijk met de provider en niet zoals hierboven verteld wordt van welke box je koopt (onzin)! Bij deze dus uitgeklaard denk ik😉.
 
alle mensen die 4kott hebben kennen het probleem wel van geen beeld meer zins paar dagen net zo als ik zelf ook had bij me oom op line.4k-feast.com maar nu de tip maak daar dit van line.dbox-tv.com en je hebt weer beeld en vanavond f1

wou deze tip dellen met jullie hoop dat het in de juiste groep staat en dat dit mag nog anders sorry
 
Bedoel je verander de server naar line.dbox-tv.com ?
Ik las ergens dat er geen VOD ?
Post automatically merged:

VOD werken niet helaas.
 
Laatst bewerkt:
Daar gaan we weer. Weer iemand die open bloot een portal van een ander deelt met alle risico's daarbij. Resellers gebruiken hun eigen portals voor hun eigen klanten. Als jij zomaar een portal van iemand anders publiekelijk gaat delen dan wordt de kans groot dat die portal door jouw toedoen plat gaat. Niet slim dus. Als de portal die je van je reseller hebt, niet werkt dan vraag je aan je eigen reseller je eigen portal en houd je die info gewoon voor je.
Post automatically merged:

Buiten dat het publiekelijk delen van portals 'niet slim' is, is het daarnaast ook nog eens niet toegestaan op dit forum.
Zie: https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-toegestaan.5406/
Daar staat (copy/paste):
"Dit is de reden waarom je niet mag linken of instructies mag geven om toegang te krijgen tot (mogelijk illegale) IPTV"

Je geeft geeft met het geven van de portal een instructie hoe je toegang kan krijgen tot illegale IPTV.
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat het niet mag want las in ouwe berichten dat er ook dingen weden gedeeld die staan er nog gewoon op

Maar als het echt niet mag dan Sorry en dan mag beheer het bericht verwijderen van mij want zelf kan ik hem niet weg krijgen zie ik
 
Daar gaan we weer. Weer iemand die open bloot een portal van een ander deelt met alle risico's daarbij. Resellers gebruiken hun eigen portals voor hun eigen klanten. Als jij zomaar een portal van iemand anders publiekelijk gaat delen dan wordt de kans groot dat die portal door jouw toedoen plat gaat. Niet slim dus. Als de portal die je van je reseller hebt, niet werkt dan vraag je aan je eigen reseller je eigen portal en houd je die info gewoon voor je.
Post automatically merged:

Buiten dat het publiekelijk delen van portals 'niet slim' is, is het daarnaast ook nog eens niet toegestaan op dit forum.
Zie: https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-toegestaan.5406/
Daar staat (copy/paste):
"Dit is de reden waarom je niet mag linken of instructies mag geven om toegang te krijgen tot (mogelijk illegale) IPTV"

Je geeft geeft met het geven van de portal een instructie hoe je toegang kan krijgen tot illegale IPTV.
Die linken worden al jaren toegestaan op dit forum,
en er staat al heel lang een rijtje van vervangende linken van 4kott ergens op dit forum en die zijn ook niet verwijder.
 
  • Like
Reacties: gamolizer