4kOTT

Opatje4

Expert
21 okt 2016
167
34
16
43
fastgoat zo ik aangeef
Ze hebben een pakket met 50fps en dd5.1
Misschien dat jij dan tnci hebt zou kunnen maar ik heb het groot aanbod van hun zo fluppeke al aangeeft hier boven waarom het klein aanbod nemen terwijl de prijs gelijk is.
En dat pakket is waarschijnlijk gewoon 4KOTT van €30 voor een jaar.
 
  • Like
Reacties: halan
En dat pakket is waarschijnlijk gewoon 4KOTT van €30 voor een jaar.
Hallo opa,
Nee u vergist u ik ben uiteraard verder op zoektocht gegaan.
De 4k die u noemt heeft geen 50fps meer heb ik vernomen goed lezen wat hier ter sprake komt op het forum in andere berichten.
Ik ben nog een beginnende met iptv maar ben nog steeds heel content met multi hoor .
 
Hallo opa,
Nee u vergist u ik ben uiteraard verder op zoektocht gegaan.
De 4k die u noemt heeft geen 50fps meer heb ik vernomen goed lezen wat hier ter sprake komt op het forum in andere berichten.
Ik ben nog een beginnende met iptv maar ben nog steeds heel content met multi hoor .
4kott had sowieso nooit 50 fps?
 
In tivimate zeker? Bij mij ook maar mytvonline2 geeft 25fps en in vlc is het ook gewoon 25
Ik heb net door alle kanalen gezapt en geswitcht tussen de 8k en 4k sectie op tivimate. npo 1,2, politiek, espn 1,2,3, mtv en bbc entertainment zijn duidelijk 50fps, maar niet op smarters (ios/macos). bij smarters zie ik alleen npo1 uhd (wk live sectie) 50fps. heel raar
 
Ik heb net door alle kanalen gezapt en geswitcht tussen de 8k en 4k sectie op tivimate. npo 1,2, politiek, espn 1,2,3, mtv en bbc entertainment zijn duidelijk 50fps, maar niet op smarters (ios/macos). bij smarters zie ik alleen npo1 uhd (wk live sectie) 50fps. heel raar
Dan weten we dus niet zeker of dat daadwerkelijk 50 fps is.
 
Misschien iets meer geduld deze afleveringen zijn pas online verschenen.😉
 
Ik heb sinds 1 januari ongeveer 1 uur 's nachts dat sommige Nederlandse zenders in de 8k en 4k sectie niet meer kloppen. Dan krijg ik een buitenlandse zender ipv RTL7 bijv. Ik denk dat ik 4k-ott heb. Iemand hier ook last van?
 
Ik heb sinds 1 januari ongeveer 1 uur 's nachts dat sommige Nederlandse zenders in de 8k en 4k sectie niet meer kloppen. Dan krijg ik een buitenlandse zender ipv RTL7 bijv. Ik denk dat ik 4k-ott heb. Iemand hier ook last van?
Ja, ik heb hier ook last van. Ik heb ook 4k-ott. Heb een berichtje naar reseller gestuurd, maar helaas nog niets gehoord....
 
Ja, ik heb hier ook last van. Ik heb ook 4k-ott. Heb een berichtje naar reseller gestuurd, maar helaas nog niets gehoord....
Ja ook ik heb hetzelfde probleem. Bijna alle espn 50 fps kanalen werken helaas niet meer. Ook daar krijg ik buitenlandse kanalen te zien
 
Viaplay Premier League opnieuw geen 50fps.. Heb 4KOTT.