Add-on a4kSubtitles multi source zoeker

Word goed aan gewerkt Addic7ed - BSPlayer - OpenSubtitles - Podnadpisi - SuDB - Subscene

Misschien leuk/goed om in de begin post erbij te zetten ;)

Edit: getest op de H96 max daar geen beweging in te krijgen met venom,The crew,Bij Fen werkt het daarentegen weer wel (al heeft die addon ale een verbintenis met opensubs)dus toch wel afhankelijk van device.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt in de wandelgangen ook gefluisterd dat TV ADDONS hier bij deze addon een vinger in de pap heeft... ?

Iets om in de gaten te houden dus....

Ik heb "fuck indigo" uit de the crew repo geïnstalleerd.. En a4ksubtitles werkt bij mij gewoon... (geen tv addons gezien nog)

Anders is deze addon er met gangs weer af...
 
Hoe zit het in shadow met de ondertiteling moeten die steeds geactiveerd worden,word zoals het lijkt niet onthouden door de addon.
Als het aan staat werkt maar bij elke nieuwe episode moet je dat weer activeren ?
Post automatically merged:

Of het ligt aan de amber skin ?
 
Nope confluence heeft het ook terwijl heel kodi op dutch en second english staat ?
 
goedemorgen allemaal, ik krijg een fout melding dat de imdb is not avalible ? wat kan ik hier aan doen?
 
Ik kan hem op mijn laptop evenmin installeren.
Kan 1 afhankelijkheid niet installeren.

Ik heb er al op gezocht maar vind niks.

Het gaat om vfs.libarchive
 
Werkt deze nog als je een schone installatie aanmaakt? Enzoja, hoe maak je een account aan voor dit, heb mss enige zaken gemist mbt a4ksubtitles laatste tijden...
 
A4ksubtitles werkt nog en een account op opensubtitles.com is genoeg.