Opgelost Aanmelden playstore

snap

Gevorderd
25 dec 2016
80
8
6
65
Ik wou de update van kodi 17.5 via playstore installeren op mijn Q10 pro. Nu krijg ik steeds " retry ". Ik vermoed dat ik me moet opnieuw aanmelden want ik heb mijn paswoord onlangs veranderd. Maar ik geraak niet op die pagina om aan te melden, iemand een idee ?
 
Heb je topic even verplaatst naar Android > Vragen.
Je zou het systeem eens kunnen herstarten of even uit- en inloggen. Dit kan via de Play Store zelf maar ook via de Android instellingen > Accounts.

Laat je ons even weten als het gelukt is?
 
Dank je, systeem herstarten had ik al geprobeerd en uit- en inloggen ook. Dat helpt niet Maar kan je me even uitleggen waar ik die Android instellingen > Accounts kan vinden aub .

Bedankt alvast
Zit nog steeds vast met playstore op mijn Q10 pro. Raar want in windows of op mijn samsung gsm geen probleem. Help :(
 
You must be registered for see medias
 
Dank U dit kan ik op mijn smartphone maar niet op mijn Q 10 pro. Dus sta ik nog even ver :(
 
Ga eens naar settings in je Android menu en dan heel naar rechts gaan daar staan nog settings.
Dan heel naar onder gaan , hier staat ergens accounts
 
Blijkt een typisch probleem van de Q 10 pro te zijn. Zou opgelost moeten zijn bij de nieuwe firmware die eind volgende week uitkomt.
 
Ik gebruik steeds de ypdates van deze site :
Daar ik mijn Q10 pro mij media24 store had gekocht en die op het einde geld vroeg voor updates heb ik toen geweigerd. Is ondertussen ook offline heb ik gezien.
 
Ik gebruik steeds de ypdates van deze site :
Daar ik mijn Q10 pro mij media24 store had gekocht en die op het einde geld vroeg voor updates heb ik toen geweigerd. Is ondertussen ook offline heb ik gezien.
Waar vroeg die geld voor
 
Voor de laatste update ik dacht de 2.0.4 Eerst was het € 30,00 maar omdat ik protesteerde kreeg ik korting omdat ik hem daar gekocht had en moest ik maar € 20,00 betalen. Natuurlijk nooit gedaan. Origineel stond er op de site, toen ik hem kocht, met lifetime GRATIS updates. Bij de eerste update welke ik op de futeko site had gezien, vroeg wanneer deze beschikbaar was begon het al. Eerst was de reactie, jamaar die gratis updates waren enkel voor de Q 5. Dan kregen we hem toch en bij de laatste een hele uitleg, ja gratis gaat niet meer 3 Mensen weten niet wat tijd dit kost om die updates te maken " We kunnen niet anders dan er geld om vragen.
 
Volgens mij wel maar heb hem nooit gebruikt en kort daarna kwam brein eraan dat de kant en klare boxen en builds niet meer mochten. Maar dat gaat over streamnu dat is wat anders als de update van de q10pro dat is de software update.
Streamnu is een kodi vorm van hun .
 
Heb ondertussen de update gedaan maar het probleem blijft Ik geraak op geen enkele manier bij het login logof scherm van playstore op mijn Q10 :(
 
Normaal als je naar de play store gaat vraagt hij om in te loggen. Of bij Android settings gaan en dan accounts daar je Google account toevoegen
 
Eindelijk zelf opgelost gekregen. Heb moeten een firmware update doen. Clean install, waar alle instellingen verwijderd werden. Nu werkt playstore weer