Accounts Netflix delen

ateam278

Staff
Medewerker
25 jan 2017
2.156
1.377
216
45
Begint Netflix zn eigen graf te graven??


Denk zelf dat dit niet een echt handige actie is... Maar goed
Ze zullen het zelf wel het beste weten natuurlijk.... ? ?
 
  • Grappig
Reacties: himaanshi
De grote hebben nooit genoeg :(
Dus als er een account voor 4 profielen op een adres is en je hebt oudere kinderen die een vriendje of vriendinnetje hebben en daar in het weekend verblijven ben je een deler of je hebt een vaste plek op een vakantiepark maar de kinderen zijn thuis ben je ook een deler.
Aantal ip adressen lekker als je geen vast ip adres hebt!

Vraag me toch af hoe ze dat gaan bepalen ?
 
Dit wordt inderdaad een lastig iets, ik heb hier bijvoorbeeld geen vast ip-adres.

Ben benieuwd of dit alleen bij Netflix gaat gebeuren, Ziggo en dergelijke kun je ook delen op dit moment.
 
Mja ik vind delen een groot woord ze maken apps wat nou als mijn vrouw thuis goeden tijden zit te kijken en ik ga met mijn app bij kennissen F1 kijken ?
Alles draait om het geld en natuurlijk moet er omzet gedraaid worden maar tot op welke hoogte.
 
En bijvoorbeeld op een open wifi dan (vliegveld bijvoorbeeld) ? Dan zit je niet op je thuis adres... Dit zou dan ook niet meer kunnen of op je 4g....

Maar ze zullen wel weer een manier bedenken hoor hoe ze klantjes kunnen pesten..

Ik zou persoonlijk zeggen in de "stream dienst oorlog" hou je klanten tevreden... Op deze manier jaag je ze alleen maar weg..
 
Tja en vaak is het ook nog zo dat als men niet een account van een andere gebruikt er zelf ook geen afgenomen word.(dus hoezo minder omzet)
Zelfde als die onzin altijd met mis gelopen inkomsten van downloaden net of al die mensen anders de over de top geprijsde content gaat kopen.

maar ipv oplossingen anno 2020 te zoeken krijg je dit soort ongein....
 
Ik heb zo een vermoeden dat er net niks veranderen zal bij netflix, misschien zelfs terug een lagere prijs, want in Amerika merken ze al dat de groei en ook de winsten niet de verwachtingen inlossen na de laatste prijs verhoging. Nu komt er ook nog een grote concurrent erbij die goedkoper is en een reusachtig budget heeft.
 
Ik heb zo een vermoeden dat er net niks veranderen zal bij netflix, misschien zelfs terug een lagere prijs, want in Amerika merken ze al dat de groei en ook de winsten niet de verwachtingen inlossen na de laatste prijs verhoging. Nu komt er ook nog een grote concurrent erbij die goedkoper is en een reusachtig budget heeft.
Daarom vind ik deze "aankondiging" ook zo vreemd..

Dit moet je als bedrijf zijnde op dit moment toch niet willen? Met een grote concurrent die in je nek hijgt...

Probeer de klanten juist te lokken niet te verjagen... Promoot het juist zou ik zeggen het delen....Maar zoals @mrmiyagi al aangeeft anno 2019/2020 komen ze niet met oplossingen maar proberen juist tegen gas te geven ...
 
Je kan gewoon delen maak een eigen vpn
Koop bv een asus router dan maak je de tv clint en de server staat ergens anders
 
Zoals ik dacht, allemaal opgeblazen en uit context getrokken uit een interview
You must be registered for see medias
Rond de 30 minuten komt de vraag, wat met paswoorden delen, en het antwoord is zo ongeveer, we weten dat het gebeurt en we volgen het op maar hebben geen plannen aan te kondigen
 
Zoals ik dacht, allemaal opgeblazen en uit context getrokken uit een interview
You must be registered for see medias
Rond de 30 minuten komt de vraag, wat met paswoorden delen, en het antwoord is zo ongeveer, we weten dat het gebeurt en we volgen het op maar hebben geen plannen aan te kondigen

En toch gaan ze een poging tot doen...

 
Netflix is ook niet gek als je kijkt naar de chinese aanbieders van netflix om vier gedeelde abbo's te verkopen
 
Ik snap dat alle "nieuwssites" graag content publiceren, zodat mensen de advertenties bekijken en op links klikken, maar als je op zoek gaat naar de bron van dit "nieuws" zal je ook ontdekken dat het uit dit interview dat ik hier post komt.

Google eens netfix account sharing en dan zal je zien dat de betere artikels vermelden dat hun info uit het Q3 2019 earnings interview komt
 
Laatst bewerkt:
En bijvoorbeeld op een open wifi dan (vliegveld bijvoorbeeld) ? Dan zit je niet op je thuis adres... Dit zou dan ook niet meer kunnen of op je 4g....

Maar ze zullen wel weer een manier bedenken hoor hoe ze klantjes kunnen pesten..

Ik zou persoonlijk zeggen in de "stream dienst oorlog" hou je klanten tevreden... Op deze manier jaag je ze alleen maar weg..

Wellicht gaan ze een soort mac-filtering gebruiken. Vraag me alleen af of menig Netflix gebruiker weet wat een mac-adres is en hoe je deze kunt vinden. Lijkt me niet echt klantvriendelijk om zoiets te implementeren.

Zul je zien.. straks staat heel de plaatselijke MCdonalds vol met digibeten: "ik wil graag een MAC adres bestellen" ?
 
En toch gaan ze een poging tot doen...

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren, als jij zegt dat je gescheiden ouders hebt en je ‘zusje’ Netflix kijkt op het adres van mama en jij Netflix kijkt op het adres van papa.
En misschien kijkt papa Netflix wel bij de buurvrouw op de iPad... ?
Bovendien houden nieuwssites er wel van om titels op te blazen, dit levert ze namelijk extra clicks en inkomsten op. Moet je voor de grap maar eens Facebook comments gaan lezen van gekkies die alleen de titel lezen..