(Actie inmiddels verlopen ) Win een Tanix TX3 Mini TV Box -2GB RAM+16GB ROM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Geef een antwoord op mijn onderstaande vraag :

Welke Tv Box van rond de 100/110 euro word er heel weinig genoemd op internet.
Deze box is halverwege 2017 op de markt gekomen en is in mijn bezit.
Ik voed hem met USB-C met een raspberry adapter+verloopplugje van Otg naar Usb-C.
Er werd standaard geen adapter en HDMI kabel meegeleverd.
Zelf vind ik dit na mijn Nvidea Shield 2017 mijn 2e beste box.

Ik laat even door de moderators bepalen wanneer deze actie afloopt.
Ik had begrepen dat men zelf ook nog iets wou toevoegen aan de prijsvraag.
De Tanix TX3 Mini TV Box -2GB RAM+16GB ROM met Android 7.1.2 word naar de winnaar gestuurd met een extra`tje wat ik niet benoem.
Uiteraard mag de winnaar ook een ander adres opgeven ivm privacy, zorg wel dat het bij jezelf terrecht komt!!
(Uiteraard is de Tanix nieuw in de doos.)

You must be registered for see images attach
 
Dank je André voor het beschikbaar stellen van deze box.

1. De looptijd voorlopig maar eens bepalen op een week dus zondag 11 maart 2018 22.00 uur .
2. Er worden 2 troostprijzen beschikbaar gesteld door dit forum en dat zijn bol.com bonnen met een nog nader te bepalen waarde.

Iedereen succes en André zal er zelf voor zorgen dat deze weggeeft actie ordelijk verloopt want dat is hem wel toevertrouwd.
Post automatically merged:

Is het antwoord op de gestelde vraag te moeilijk of wil niemand deze prijzen winnen :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Het kunnen zoveel boxen zijn, weet dat de Amazon Fire TV wel goed gescoord heeft destijds. Ding graag mee naar deze prijs. Financieel geen geld om nieuwe box te kopen door scheiding etc. Zeer leuke actie in ieder geval
 
Er zit een Amlogic S912 in en 3 gigh ram.
Ik voed hem met een Raspberry voeding 3.1 Amp. met een verloopstekkertje van Otg naar usb-C.
De eind buildroot is ook nog niet klaar.
De H96max is het niet.
(daar heb ik 2 van liggen met een hoge benchmark, maar alle firmware (incl. mijn eigen) loopt uit op drama en zit tjokvol fouten (waar je hem ook koopt.),resultaat, 2 bakjes gebrikt (half gebrikt)
De Pro+ is wel een aardig bakje!
Jullie moeten het antwoord op de vraag niet zoeken in de bekende merken die overal worden aangeboden.

Het kunnen zoveel boxen zijn, weet dat de Amazon Fire TV wel goed gescoord heeft destijds. Ding graag mee naar deze prijs. Financieel geen geld om nieuwe box te kopen door scheiding etc. Zeer leuke actie in ieder geval
Post automatically merged:

Daar heb ik er wel 2 van, maar dan met Android 7.
Rockchip RK3399 TV Box Android 6.0 OS Six Core H96 Max 4GB Ram
 
  • Like
Reacties: Lex
Khadas Vim2 Pro Open Source DDR4 3GB RAM 64GB ROM Amlogic S912 Octa Core TV Box 2x2 MIMO WiFi Gigabit

Duidelijk niet eentje uit de top10 van bekende boxjes.
 
Laatst bewerkt:
Rikomagic RKM MK22 PLUS Amlogic S912 3GB RAM, 32 GB ROM TV Box
 
Ik denk de of de
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het de Wechip V7 was, maar dit komt weer niet overeen met de manier van stroom geven via de Raspberry Pi adapter. *(still thinking).


Post automatically merged:

Ik ga dan toch ook voor de Khadas Vim2 Pro
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.