(Actie inmiddels verlopen ) Win een Tanix TX3 Mini TV Box -2GB RAM+16GB ROM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide prima apparaten.
Ik ben zowiezo wel gecharmeerd van de Beelink.
1 van de weinige fabrikanten die ook met updates komen.
Zelfs op de goedkopere types.
Ik heb zelf alleen de A1, die jij noemt staan beide wel op mijn wishlist, maar behoort niet tot het juiste antwoord deze keer.
You must be registered for see images attach

beelink gt1 of gt ultimate
 
Ja!
De moderators hebben bepaald het door te laten lopen tot zondag 11 maart 2018 22.00 uur .
Er zijn ook een paar merken genoemd die op mijn wenslijst staan om te testen.
Zondagavond om 22.00uur zet ik de winnaar neer, en dan is het een kwestie van adres, opsturen, volgende dag in huis.
Ik heb er zelf niets mee gedaan, het komt, en men zal zelf installaties moeten uitvoeren.
Gelet de wet lever ik ze niet voorgeprogrammeerd en is een ieder vrij om erop te zetten wat degeen wil.
Ik lever wel een tip mee op papier.
Geen repo`s meer, 1 zip, en alle content. (meer kan, en mag ik er hier niet over zeggen)
Maar is er uberhaupt al een goed antwoord gegeven ;-)
 
Geen idee........Geef mijn bek een zet.....de
Tanix TX3 Mini TV Box -2GB RAM+16GB ROM
 
Dit antwoord reken ik geheel goed.
Tot de nauwkeurigheid van het rom geheugen en andere info.
Gefeliciteerd, je kan een adres (hoeft niet perse van jezelf te zijn) sturen prive.
Morgen komt hij nieuw in de doos die kant op.

Er waren nog een paar goede antwoorden,deze zullen door de moderators bekeken worden.
#TotDeVolgendeRonde.

You must be registered for see images attach


Ik heb nog even snel een paar foto`s openbaar in de cloud gegooid.
Ik heb het installatiehoekje bij mijn bed gemaakt.
Ik ben rugpatient, en dan is het ook vanwege de grote van het appartement feiner om het daar te hebben.


Khadas Vim2 Pro Open Source DDR4 3GB RAM 64GB ROM Amlogic S912 Octa Core TV Box 2x2 MIMO WiFi Gigabit

Duidelijk niet eentje uit de top10 van bekende boxjes.
 
  • Like
Reacties: mbudding1990
Geweldig. Mooi man. Ben er erg blij mee.

Was idd effe puzzelen om het juiste boxje te vinden. Heb eerst alle berichten van André terug gelezen of er misschien ergens een aanwijzing te vinden was. Geloof dat ie ergens in november het woord VIM liet vallen.
Verder alle aanwijzingen in de google-o-matic gegooid en gekeken wat eruit kwam. En deze voldeed aan alle aanwijzingen.

Ga er in ieder geval op vooruit. Mijn huidige box, de x96 mini, heeft een max. resolutie van 720p. Al doet het type toch anders vermoeden (x96 mini 4k) Al doende leert men, hè.

Dus in ieder geval bedankt.

Groet Shaman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.