adblock

ronajon

Forumlid
24 aug 2016
17
2
6
52
waarom vragen om een adblock te disabelen, en als ik dat niet doe gewoon de site onbruikbaar maken?
maak dan duidelijk dat de site gewoon niet werkt met een adblocker
 
Misschien niet een heel leuk om te lezen maar aangezien 90% van de bezoekers een adblocker heeft heb ik gewoon zo'n melding ingesteld.
Forum + software + webhosting kost ook een hoop geld dus de advertentie inkomsten zijn hard nodig.

Je kunt echter de site gewoon blijven gebruiken, alleen je krijgt wel een irritante melding. Gewoon uitzetten je adblock dus haha.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: ohthahji
Ik moet zeggen dat ik het hier niet storend vind, de reclame. Zijn wel andere sites waar je halve pagina in beslag genomen word door die rommel. En je kunt bij je adblock toch gewoon per pagina/site de boel uitzetten.
 
  • Like
Reacties: ohthahji en Spinix
Ik moet zeggen dat ik het hier niet storend vind, de reclame. Zijn wel andere sites waar je halve pagina in beslag genomen word door die rommel. En je kunt bij je adblock toch gewoon per pagina/site de boel uitzetten.
Helemaal met eens erg storend is het ook niet,en bovendien wij moeten ook eten :cooking:
 
  • Like
Reacties: ohthahji
Ik moet zeggen dat ik het hier niet storend vind, de reclame. Zijn wel andere sites waar je halve pagina in beslag genomen word door die rommel. En je kunt bij je adblock toch gewoon per pagina/site de boel uitzetten.
Mochten er wel storende advertenties tussen zitten haal ik ze natuurlijk graag weg :)
Helemaal met eens erg storend is het ook niet,en bovendien wij moeten ook eten :cooking:
En vergeet de hond niet, onze mascotte...
 
  • Like
Reacties: ohthahji
Mochten er wel storende advertenties tussen zitten haal ik ze natuurlijk graag weg :)

En vergeet de hond niet, onze mascotte...
Die laat via zijn woordvoerder weten uit te zien naar vruchtbare onderhandelingen over zijn secundaire arbeidsvoorwaarden :)
 
  • Like
Reacties: ohthahji en Spinix