add on mbv zipbestanden ..

djinnn

Nieuwkomer
16 okt 2018
4
0
1
37
Hallo kan iemand mij helpen?
ik kan add on mbv zipbestanden niet toevoegen wat moet ik doen..? Help
 
op Kodi
Post automatically merged:

je maakt een gebruikersnaam aan.. en die voeg je toe bij add on, maar ik kan mijn gebruikersnaam niet toevoegen in mijn geval kodil.zip
alleen er is niks om toe te voegen waardoor ik stagneer
 
Laatst bewerkt:
op Kodi
Post automatically merged:

je maakt een gebruikersnaam aan.. en die voeg je toe bij add on, maar ik kan mijn gebruikersnaam niet toevoegen in mijn geval kodil.zipalleen er is niks om toe te voegen waardoor ik stagneer

Ik kan niet helemaal duidelijk krijgen wat je bedoeld.. welke addon wil je installeren?
 
sorry ik ben niet zo duidelijk, ik ga me best doen
als ik op add ons klik krijg ik een menu add ons installeren m.b.v zipbestanden, daar klik ik weer op
daar zie ik C:. netwerkbeheer en nog een paar in een lijstje staan.
Ik heb op kodi een gebruiker gemaakt en die heb ik Kodil genoemd als ik daar op dubbelklik verschijnt er in het youtube filmpje Kodil.zip
maar bij mij komt er niks te verschijnen die zou ik kunnen moet toevoegen.. daar loop ik dus vast
Post automatically merged:

You must be registered for see medias
vanaf 4:20 t/m 4:30 kan je zien wat ik bedoel..
bedankt voor je hulp iig
 
Als je iets download moe
sorry ik ben niet zo duidelijk, ik ga me best doen
als ik op add ons klik krijg ik een menu add ons installeren m.b.v zipbestanden, daar klik ik weer op
daar zie ik C:. netwerkbeheer en nog een paar in een lijstje staan.
Ik heb op kodi een gebruiker gemaakt en die heb ik Kodil genoemd als ik daar op dubbelklik verschijnt er in het youtube filmpje Kodil.zip
maar bij mij komt er niks te verschijnen die zou ik kunnen moet toevoegen.. daar loop ik dus vast

Als je iets download moet je dat in een mapje zetten waar je het terug kan vinden. Dus bijvoorbeeld in een nieuwe map op C. Op de hoofddirectory. Dan is het gemakkelijker om het terug te vinden vanuit Kodi. Misschien kun je er een * voor zetten. *Kodil.zip. dan staat t bestandje meestal boven aan de lijst.
 
heb je het filmpje gezien wat ik bedoel..?

Je kunt ook naar bestandsbeheer gaan en een adres toevoegen. Adres; repo
Naam: *LTVV

Dan *LTVV opzoeken. (Installeren vanuit zipbestand) daar de repository zip aanklikken; repository.kodil-1.3.zip

Dan vanuit repository de juiste app instaleren.
 
TIP: Blijf ver van deze repo vandaan (Kodil) Wil je de juiste repo en addons installeren, doe dit altijd van de originele maker. Kodil is een vergaarbak en de kans is groot dat je niet de juiste updates krijgt en de boel in de soep loopt.
 
  • Like
Reacties: Bluestackz
Het zou kunnen dat je de URL/link niet helemaal precies hebt ingevoerd. Dat zou het kunnen verklaren.
Kreeg je een foutmelding toen je de URL hebt ingevoerd in bestandsbeheer? Iets van "geen verbinding"?

Verder sluit ik mij helemaal aan bij bovenstaand bericht. Kodil repo is ook niet mijn favoriet. Maar die keuze laat ik aan jouw zelf over.
.[/QUOTE]