Add-ons vinden geen films en series meer

anarchrist71

Forumlid
10 jan 2019
5
1
6
52
goedenavond,

sinds vandaag vinden meerdere add ons geen film/series meer.ik ga bv naar series —> genres.dan krijg je de hele rij genres.kies ik bv “avontuur” dan gaat zoekrondje draaien om vervolgens niet verder te gaan.hoop dat ik het zo duidedelijk uitleg ?
 
Ik heb het vermoeden dat het met een addon te maken heeft die niet langer ondersteund wordt, maar inderdaad een verouderde Kodi versie kan ook als mede ook een verouderde Android versie??
 
Exodus? Of Exodus redux? Exodus en ook convenant worden namelijk niet meer ondersteund, vandaar dat je waarschijnlijk tegen deze problemen aan loopt.

Mijn advies?: beide addons verwijderen en Exodus redux installeren, deze kun je vinden door op Google te zoeken op trending Kodi addons, dan zie je hem vanzelf terug in de lijst.

Succes met verwijderen en installeren, en laat ons nog even weten of het gelukt is??
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Exodus? Of Exodus redux? Exodus en ook convenant worden namelijk niet meer ondersteund, vandaar dat je waarschijnlijk tegen deze problemen aan loopt.

Mijn advies?: beide addons verwijderen en Exodus redux installeren, deze kun je vinden door op Google te zoeken op trending Kodi addons, dan zie je hem vanzelf terug in de lijst.

Succes met verwijderen en installeren, en laat ons nog even weten of het gelukt is??
dat is vreemd.heb 2 kodi’s in huis.de eerste staat gewoon op mijn android tv geïnstalleerd en daar werkt exodus perfect op.en de 2e staat boven (kastje) en daar werkt het niet sinds vandaag.zijn dezelfde “exodus”.staat geen redux bij.....maar ga het morgen proberen ?
 
Jep had hetzelfde met mijn oude speler, de ene dag werkte Exodus wel, en de andere dag weer niet. Eigenlijk maar goed dat dit gebeurde, heb me hierdoor namelijk op deze website aangemeld, en ben onnoemelijk veel gaan lezen op deze website. Ben hierdoor veel problemen tegen gekomen waar ik zelf ook last van had, en begon zelfs patronen te herkennen.

Gelukkig zitten er hier veel deskundige mensen die bereid zijn te helpen waar nodig, en vaak wordt er een oplossing geboden.

Uiteindelijk zelf de knoop doorgehakt en een nieuwe speler aangeschaft .

Door heel veel kennis hier te vergaren, ben ik Kodi beter gaan begrijpen, en ook waarom bepaalde addons een bepaald gedrag hebben. Nu mijn speler helemaal zelf naar wens ingericht, menu gemaakt etc. En heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

Ik ben zelf geen guru, en kan je alleen advies geven over de problemen waar ik zelf ook mee te maken heb gehad.

Ben blij dat je het gaat proberen, en hoop dat je je problemen hierdoor zal oplossen.

Mocht je nog ergens tegen aan lopen, dan hoor ik het graag??
 
sorry voor de late reactie,had niet echt veel tijd vandeweek.heb inmiddels exodus redux erop gezet.beneden getest en werkte.meegenomen naar boven aangesloten en weer hetzelfde probleem.weer beneden getest en ook niks meer.....*zucht*

ps:misschien fout in kodi zelf?aangezien deze voorgeïnstalleerd geleverd was?
 
Laatst bewerkt:
Oh, dat zou goed kunnen, als je in de gelegenheid bent om te wissen en dan te beginnen met een laatste versie van Kodi krypton (17.6) dat zou het mogelijk kunnen verhelpen, alhoewel er natuurlijk nooit 100% zekerheid is?
 
Oh, dat zou goed kunnen, als je in de gelegenheid bent om te wissen en dan te beginnen met een laatste versie van Kodi krypton (17.6) dat zou het mogelijk kunnen verhelpen, alhoewel er natuurlijk nooit 100% zekerheid is?
17.6 krypton staat er op.maar ga proberen hem opnieuw erop te zetten.anders gaat ie het raam uit ?
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik weet dat het misschien wat vervelend is, en omslachtig, maar als je enigszins weet waar je naar zoekt, zou je dat ook bij search handmatig in kunnen voeren.

Of als het een populaire serie is zou je hem wellicht ook tegen kunnen komen onder populair ?

Exodus (redux) is erg populair, maar er zijn diverse addons die een fork van Exodus gebruiken, wellicht dat je die dan zou kunnen testen of die jouw probleem oplossen? Het probleem hoeft namelijk niet per sé aan jouw kant te liggen.

En het raam uit gooien is ook zonde?

Als je via Google zoekt op trending Kodi addons dan krijg je een hoop verschillende addons te zien, als je ze opent, dan zitten er vaak screenshots bij, dan zou je kunnen kijken wat jou eventueel aanstaat.

Zo uit mijn hoofd werken Yoda en 13 clowns een beetje op dezelfde manier, en ik hoor hier op het forum de laatste tijd goede verhalen over de Jor el addon, echter die laatstgenoemde is niet te vinden op trending Kodi addons, daar zal je even apart naar moeten googelen.

Ik hoop dat je wellicht hiermee dan je problemen kan oplossen, want niks is zo frustrerend als iets niet werkt zoals het zou moeten.

Succes in ieder geval?
 
  • Like
Reacties: anarchrist71