Addon werkt niet

makaveli28

Forumlid
24 okt 2016
19
0
1
45
Hallo, ik heb een vraagje. Ik gebruik de addon exodus redux met kodi op me laptop. Maar als ik een film wilt streamen dan doet hij het niet. Kan iemand mij er helpen.
 
Ik gebruik de addon Tempest op het ogenblik, met RD en Trakt en die werkt bij mij goed, wel eerst even via Google opzoeken hoe je hem kan installeren.
 
Hallo, ik heb een vraagje. Ik gebruik de addon exodus redux met kodi op me laptop. Maar als ik een film wilt streamen dan doet hij het niet. Kan iemand mij er helpen.
Heb je dit bij al je films of bij 1 bepaalde? Krijg je als je zoekt wel streams aangeboden of zegt Exodus Redux dat er geen streams gevonden zijn? Heb je Exodus Redux Los geïnstalleerd of is het onderdeel van een complete build? Want Exodus Redux Zou gewoon moeten werken. Maar als je een film zoekt die net uit is, dan is het niet ongewoon dat er nog geen streams beschikbaar zijn.
Eventueel kun je de addons Scrubs V2 uit de Jewrepo en Genesis uit de Kodiuk repo erbij kunnen zetten. Deze geven zonder een betaald RD account ook aanvaardbare resultaten.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.