Opgelost Addons die geinstalleerd zijn niet zichtbaar in Kodi

Scoozy

Expert
7 dec 2019
198
74
16
50
Hallo,

Gebruik al sinds een paar jaar kodi tot versie 17 omdat de box niet meer kon upgraden, nu nieuwe box aangeschaft Buzztv xr4000 op android 9.0 en kan nu eindelijk de versie 18.5 installeren en is ook gelukt :)Nu ben ik begonnen met een addon of 2 te installeren vb. Redux en een paar andere alles werkt perfect tot ik bij addons ga kijken en ik niets terugvind van deze addons ! Als ik ga kijken staat alles normaal volgens de info zoals install from reposetories en etc iemand die mij hier kan mee helpen aub ?
 
Na 'install from zip file', staan de repos bij 'install from repository', daar kies je dan in de repo de add-on die je installeren wil, en na de installatie staat die add-on (onder 'video add-ons') in 'my add-ons'.
You must be registered for see images attach

Heb je dit allemaal zo gedaan, en dan nog staan de add-on s er niet bij?
 
  • Like
Reacties: Humaxdreamer
klopt Dominique heb alles gedaan zoals jij beschrijft en hoe ik het al een paar jaar doe maar er komt geen addon tevoorschijn :(
 
Zijn de repositories die je gebruikt nog wel up-to-date? Kijk eens op reddit.com/r/addons4kodi in de sticky post 'recommended addons' staat er altijd een lijst met recente addons
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens een andere skin proberen?

Maar het is iig wel vreemd dat het op de standaard kodi skin niet werkt...

Of zoals gezegd zijn de addons up to date? Maar dat zou dan nog geen reden mogen zijn dat ze niet verschijnen eigenlijk..

Mijn addons
Alles (ipv video addons)
Daar zijn ze ook niet terug te vinden?
Addons ook eens opnieuw geïnstalleerd?
Opper gewoon ff wat dingetjes hoor

Welke addon heb je nog meer geprobeerd trouwens?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Wel ik ben nu op het werk ik bekijk het eerstdaags maar was de rechtstreekse de info van Exodus Redux die ik volgde. Wat ik raar vind is dat ik altijd al hetzelfde heb gedaan en steeds werkte dit zonder problemen en nu ik niets terugvind onder addons. Heb zelfs kodi al appart geinstalleerd via apk vanaf stick omdat ik dacht het is de versie van kodi uit de playstore die een fout geeft maar helaas hetprobleem blijft.
 
Net zoals ateam278 zegt opper ik ook even iets voor je......

Ga eens naar instellingen.....> interface......> skin.....>configureer skin......>addon snelkoppeling......kies dan bv sub menu video....klik hierop en kijk of de snelkoppeling er bij staat zo ja kies dan de addon die je wil hebben.

Niet geschoten is altijd mis.....
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Jovo1963 zojuist gechekt en alles staat goed ik weet het niet meer, ik ga er hem volledig afzwieren en alles nog eens overdoen deze week op mijn vrije dag is niet normaal heeft altijd vlekkeloos gewerkt en nu krijg ik geen enkele addon te zien bizar
 
Jovo1963 zojuist gechekt en alles staat goed ik weet het niet meer, ik ga er hem volledig afzwieren en alles nog eens overdoen deze week op mijn vrije dag is niet normaal heeft altijd vlekkeloos gewerkt en nu krijg ik geen enkele addon te zien bizar
Misschien wel de beste manier... Boel eraf en eens helemaal opnieuw beginnen...

Mocht het dan nog dikke sh#t wezen misschien toch probleem met de box?

Maar elke addon is dus niet terug te vinden?
Is en blijft vreemd verhaal iig...
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
ateam278 klopt niets is terug te vinden, ik begin er al aan te twijfelen dat het iets met de box/systeem is heb nu een nieuwe nvida schield tv 2019 onderweg als deze toekomt installeer ik kodi en kijken wat dit geeft.

Greetz Scoozy
 
  • Like
Reacties: ateam278
Nu op de nieuwe schield hetelfde probleem Grrr Ik installeer bvb the Crew addon alles loopt perfect install from zip , install from repo etc .... en uiteindelijk weer niets meer te vinden achteraf ! Nu als ik vroeger een addon installerde bleef het bij installen van de zip file nu krijg ik een hele resem bestanden die hij ook wil instaleren begrijp er geen bal meer van heb jaren kodi gekeken en steeds werkend gekregen en nu lukt het mij niet meer om een addon te installeren :( ......... bestaan er addon die betalend zijn met een "stabiel & werkend" aanbod ?

Greetz Scoozy.
 
@LeX zeker al klant via vpn van voor het in EU aanwezig was ;) en nog steeds klant maar alles bijna wat mijn interesse toont al gezien daarom gebruikte ik kodi voor het nieuwe content
 
Die hele resem wat jij bedoeld is sinds kodi 18 zichtbaar voorheen gebeurde dat achter de schermen zeg maar nu moet je even op OK voor akkoord klikken.

Was jij nog met kodi 17 in de weer toevallig ?
 
  • Like
Reacties: Shaman en Scoozy
@ateam278 ah ok heb die steeds genegeerd dus daar kan het schoentje wringen dus ik werkte steeds op de versie 17 vroeger en daar hoefde je dat niet te doen klopt nam die automatish mee, ok ik test het verder uit vanavond :) nog eerst onze werkdag hier afwerken :p
Thx voor het antwoord btw
Post automatically merged:

@mrmiyagi wel tot een 3 tal weken geleden wel ja had dit via koditTVbox een amerikaans site die dit mogelijk maakte op mijn ATV4 en werkte zeer goed had er een 4 tal addons op, maar omdat ik dus steeds jaarlijks moest vernieuwen wou ik nu overstappen op IPTV en dan ook Kodi ernaast draaien maar blijkbaar lukt het mij niet direct om dit werkende te krijgen lol Dus zal deze week nog wat proberen om een addon werkende te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: ateam278