Addons die wel werken

dickehv

Forumlid
23 feb 2016
12
3
6
58
goededag

ik heb een vraagje ik heb net kodi op mijn chromebook geinstaleerd en werkt maar nu ben ik er achter gekomen dat schijnbaar veel addons niet meer werken.
Wie heeft er nog een goede addon om films te kijken. wat ik ook probeer ik krijg Yoda niet meer aan de gang met de linken die ik heb
 
goededag

ik heb een vraagje ik heb net kodi op mijn chromebook geinstaleerd en werkt maar nu ben ik er achter gekomen dat schijnbaar veel addons niet meer werken.
Wie heeft er nog een goede addon om films te kijken. wat ik ook probeer ik krijg Yoda niet meer aan de gang met de linken die ik heb
Even in google trending kodi add-ons en Wirelesshack invoeren de rest wijst vanzelf
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
goededag

ik heb een vraagje ik heb net kodi op mijn chromebook geinstaleerd en werkt maar nu ben ik er achter gekomen dat schijnbaar veel addons niet meer werken.
Wie heeft er nog een goede addon om films te kijken. wat ik ook probeer ik krijg Yoda niet meer aan de gang met de linken die ik heb
Yoda werkt niet meer. Als je op wirelesshack kijkt zie welke het niet meer doen.
Gr Purmer1
 
Yoda doet het hier nog prima ;) Maar had tijdje terug op een box van iemand anders al dat het op de een of andere maniet niet wilde werken gewoon andere kiezen.
Zie hints van @Shaman die zijn dik in orde meer is niet nodig....
 
Wasr ik zeer tevrede over ben is deze Addon cellardoor . Deze is vooral voor films. Geen sportzenders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HaHaHa, leuke naam "Kontolkriepoet", de Indische nederlanders onder ons weten wat dat betekent.. hahaha,

Ik ben ook op zoek naar werkende addons maar kan ze ook niet echt vinden... Zal van de week "Venom" eens proberen....
 
Laatst bewerkt:
HaHaHa, leuke naam "Kontolkriepoet", de Indische nederlanders onder ons weten wat dat betekent.. hahaha,

Ik ben ook op zoek naar werkende addons maar kan ze ook niet echt vinden... Zal van de week "Venom" eens proberen....

Haha ja die snappen hem wel ?
En het is Indo he "Indische nederlanders" bestaan niet ??

Venom is best oké maar veel doet het niet zoals in de bioscoop. Wordt nu afgespeeld doet het wel maar is ook niet allemaal nieuw.
 
Boven genoemde doen het ook niet meer zag ik. Zijn er al andere addons die het onder tussen wel doen?

Addons zijn er genoeg, maar inmiddels zijn er andere opties. Gewoon een kale kodi (met een subtitle addon evt) op je box en de app Wako op je phone installeren. Rd of Pm in Wako activeren en verder weinig poespas met settings.

Het is een remote en tevens een scraper in1.
Google ; wako providers url en ontdek de mogelijkheden met deze geweldige app??