Addons die wel werken

dickehv

Forumlid
23 feb 2016
12
3
6
58
goededag

ik heb een vraagje ik heb net kodi op mijn chromebook geinstaleerd en werkt maar nu ben ik er achter gekomen dat schijnbaar veel addons niet meer werken.
Wie heeft er nog een goede addon om films te kijken. wat ik ook probeer ik krijg Yoda niet meer aan de gang met de linken die ik heb
 
Denk dat mijn kennis het laat afweten nu....swwy. Ik heb geen idee wat het kan zijn helaas. Maar ben je goed in Engels? Hierzo kunnen ze denk ik wel
helpen mocht een mede forumlid het evt niet weten.
Post automatically merged:

En als je nomos klikt in de app en dan je addon selecteerd die op je box staat, hoe gaat het dan?
 
Denk dat mijn kennis het laat afweten nu....swwy. Ik heb geen idee wat het kan zijn helaas. Maar ben je goed in Engels? Hierzo kunnen ze denk ik wel
helpen mocht een mede forumlid het evt niet weten.

Hij doet het niet bij elke film die ik wil kijken. Zoals end game doet die het gewoon goed want die staan ook in venom en yoda. Maar als ik our nature ga kijken dan buffert die wel steeds omdat die eigenlijk niet in yoda en venom staan teminste als ik er op zoek in die addons zelf kan ik ze niet vinden. Maar als ik via cached only kijk via rd dan buffert die steeds.
 
Misschien een rare gedachte, hoe loopt de stream zonder vpn?
Dat was inderdaad het eerste wat ik had getest maar deed het zelfde. Ik denk dat het aan de torrents ligt die niet goed zijn. Als ik een andere pak gaat het beter. Maar wel veel waar die blijft bufferen dus is even zoeken dan naar de juiste.
Post automatically merged:

Denk dat mijn kennis het laat afweten nu....swwy. Ik heb geen idee wat het kan zijn helaas. Maar ben je goed in Engels? Hierzo kunnen ze denk ik wel
helpen mocht een mede forumlid het evt niet weten.
Post automatically merged:

En als je nomos klikt in de app en dan je addon selecteerd die op je box staat, hoe gaat het dan?
Is het zelfde dan ook staat bufferen met nomos
 
Denk dat mijn kennis het laat afweten nu....swwy. Ik heb geen idee wat het kan zijn helaas. Maar ben je goed in Engels? Hierzo kunnen ze denk ik wel
helpen mocht een mede forumlid het evt niet weten.
Post automatically merged:

En als je nomos klikt in de app en dan je addon selecteerd die op je box staat, hoe gaat het dan?
Dat was inderdaad het eerste wat ik had getest maar deed het zelfde. Ik denk dat het aan de torrents ligt die niet goed zijn. Als ik een andere pak gaat het beter. Maar wel veel waar die blijft bufferen dus is even zoeken dan naar de juiste.
Post automatically merged:


Is het zelfde dan ook staat bufferen met nomos
Pfff... ik geef het op helaas. Het maakt niet uit welke scraper addon je gebruikt om streams te vinden. Doe je dit met Wako of yoda etc, ze halen allemaal dezelfde sources van RD. Zou je graag verder helpen maar helaas ??
 
Pfff... ik geef het op helaas. Het maakt niet uit welke scraper addon je gebruikt om streams te vinden. Doe je dit met Wako of yoda etc, ze halen allemaal dezelfde sources van RD. Zou je graag verder helpen maar helaas ??
Geen probleem man ik ga het nog even verder uitzoeken. Ga ook venom er afhalen want sinds die er opstaat doet die dat. Denk dat die iets heeft mee geïnstalleerd wat niet lekker werkt. Toch thanks voor je hulp hier mee.
 
  • Like
Reacties: Slikt