Addons en series

GERARDWR79

Nieuwkomer
4 sep 2020
2
0
1
44
Hallo allemaal,
Ik heb verschillende addons en heb real debrid. Nu ben ik la cassa del papel(money heist) aan het kijken. En vind dit zo'n vette serie maar vanaf aflevering 12 klopt er geen r**t meer van.... Zelfs aflevering 14 en 15 krijg ik zelfs met real debrid geen streams. Wie weet er een goede addon of kan mij helpen zodat ik de serie af kan kijken? Ik heb nu magic dragon, exodeus, Feb, laplaza, tempest, seren....
 
@Angeline Money Heist / La Casa de Papel is een beetje een uitzonderlijk probleem. Netflix heeft de spaanse serie bewerkt tot een ander aantal afleveringen. Nu seizoen 3 uit is kan je ineens seizoen 2 kijken in Kodi met de omschrijving erbij van seizoen 3. Van seizoen 3 heb ik alleen aflevering 1 kunnen vinden. Nu maar hopen dat seizoen 3 alsnog volledig verschijnt.
 
Money Heist / La Casa de Papel is de eerste Netflix serie, waar ik problemen heb om streams te vinden, maar vooral om NL ondertitels te vinden? Streams kan ik al dan niet beperkt nog wel vinden (2de seizoen), maar subtittles nada?
Gebruik Venom en Shadow met RD.
 
Money Heist / La Casa de Papel is de eerste Netflix serie, waar ik problemen heb om streams te vinden, maar vooral om NL ondertitels te vinden? Streams kan ik al dan niet beperkt nog wel vinden (2de seizoen), maar subtittles nada?
Gebruik Venom en Shadow met RD.
Deze serie is de reden dat ik toendertijd uit pure frustratie een maandje Netnix heb genomen..

Heb al mn kunnen toen in de strijd gegooid alle addons, ondertitel addons er op los gelaten maar noppes..

Ook via andere wegen gewoon weg niet voor elkaar te krijgen..

Of de afleveringen klopten niet, of zoals je zegt geen ondertiteling...

Net nog even de bekende wegen voor je bewandeld maar is nog steeds niet te vinden..
 
Is er dan geen verklaring voor, want voor de rest zijn alle andere series echt wel netjes te kijken met subs?
Zeker te weten dat het om een zeer populaire serie gaat, waar toch wel een web versie van moet te vinden zijn?
 
Ik heb net even gecontroleerd met seren,en ik kan alle series vinden van alle twee de seizoenen.
Inclusief nederlandse ondertitel,alleen moet je de ondertitel bij sommige delen even bijstellen omdat deze niet gelijk loopt.
 
Serie 1 is wel te vinden, deel 1 ook met correcte subs,
Maar toen ik deel 10 probeerde waren er geen subs te vinden.

Incompleet dus.