Addons voor VK en USA kanalen

leentjr

Actief
28 jul 2021
40
11
6
46
ik weet niet of het hier mag maar ik ben op zoek naar een addon waar ik de vk en usa kanalen live kan kijken. had eerst mobdro op mijn box staan maar die doet het helaas niet meer. is hier een oplossing voor? hoop dat iemand mij verder kan helpen. in ieder geval bedankt
 
ik weet niet of het hier mag maar ik ben op zoek naar een addon waar ik de vk en usa kanalen live kan kijken. had eerst mobdro op mijn box staan maar die doet het helaas niet meer. is hier een oplossing voor? hoop dat iemand mij verder kan helpen. in ieder geval bedankt
Weet dat het geen antwoord is op je vraag en kan niet in je portemonnee kijken, maar waarom niet voor die paar eurootjes via Ali iets aanschaffen?
 
Weet dat het geen antwoord is op je vraag en kan niet in je portemonnee kijken, maar waarom niet voor die paar eurootjes via Ali iets aanschaffen?
ik weet er niet zo heel veel van en hoe ik dan die lijst bijvoorbeeld in kodi te krijgen. hoor ook veel over kanalenlijst hans. die lijkt me interessant maar weet niet hoe ik moet downloden uit github en dan weer in kodi moet plaatsen🙈
 
@leentjr staat in dit topic vermeld:
Zoals in de beginpost staat kan je een zip downloaden, er is geen repository. Zie hier op github: Het zip bestand downloaden > Kodi > Add-ons > Install from zip file > het bestand opzoeken bij je downloads.
Voor USA live channels zou je bijvoorbeeld The Crew eens kunnen proberen. Even googlen op "Trending Kodi Add-ons"
Post automatically merged:

Staat op andere site: Googlen op "The Crew Kodi Add-on"
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
@B. web dankje ik ga eens even verder neuzen en uitproberen. heb ik van het weekend weer wat te doen, ze geven slecht weer dus lekker binnen🤣 als ik die zip bestand op mijn laptop heb ziet kodi hem dan wanneer ik via zip bestand download?
 
  • Like
Reacties: B. web
als ik die zip bestand op mijn laptop heb ziet kodi hem dan wanneer ik via zip bestand download?
Je gaat binnen kodi naar je instellingen

Daar naar "addons" daar kiezen voor :
Add ons installeren via een zip bestand.. (krijg je een waarschuwing kiezen voor ja)

Externe opslag aanklikken.

Dan naar de map op je laptop waar je de zip gedownload hebt en dan installeren..

Dit werkt voor alle addons die je download en wilt installeren..
 
hallo, het is me gelukt kanalenlijst hans in kodi op mijn tv kastje te krijgen maar helaas speelt dus niks af
een of meer items konden niet worden afgespeeld contrleer het log voor meer informatie.
doe ik iets fout??
Post automatically merged:

en had nog een vraag: zie de nederlandse commerciële zenders niet. ligt dat ook bij mij?
hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. excuus wanneer ik lastig ben
 
Laatst bewerkt:
Is altijd mogelijk dat een zender het niet meer doet.
Dat klopt dat Nederlandse commerciële zenders niet gratis live beschikbaar zijn. Via Retrospect kan je wel veel gratis terugkijken van de commerciële zenders.
Gratis TV kijken binnen Kodi is beperkt. NPO 1 2 3 is bijvoorbeeld wel live mogelijk via Retrospect en van RTL, SBS kan je programma's terugkijken.
 
Laatst bewerkt:
@B. web jammer maar geeft niet. helaas kan ik helemaal niks kijken met kanalenlijst hans. is er nog een alternatief? wil graag weten of misschien iptv betaald wat voor me is.
 
zou het kunnen dat ik de engelse cbs niet kan ontvangen omdat ik geen vpn gebruik? mag deze vraag wel? anders excuus
 
ik weet niet of het hier mag maar ik ben op zoek naar een addon waar ik de vk en usa kanalen live kan kijken. had eerst mobdro op mijn box staan maar die doet het helaas niet meer. is hier een oplossing voor? hoop dat iemand mij verder kan helpen. in ieder geval bedankt
download app linked ,, daar staan 10 tallen usa en vk kanalen op ,,als je toch bezig bent ,,laad ultimate tv 1.6 loopt als een trein ,
Post automatically merged:

download app linked ,, daar staan 10 tallen usa en vk kanalen op ,,als je toch bezig bent ,,laad ultimate tv 1.6 loopt als een trein ,
Apktime loop dit maar eens door succes
Post automatically merged:

download app linked ,, daar staan 10 tallen usa en vk kanalen op ,,als je toch bezig bent ,,laad ultimate tv 1.6 loopt als een trein ,
Post automatically merged:


Apktime loop dit maar eens door succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@sumitomo ik heb android tv kastje. ik gebruik de lipa v10 android10
Post automatically merged:

dank je wel. ga het zeker proberen
 
  • Like
Reacties: sumitomo
@sumitomo sorry dat ik u lastig val. ik heb gezocht op apktime naar linked maar kan die app niet vinden. nog andere suggesties? wil mij meer verdiepen in iptv want ik denk er over om dat te gaan doen. alvast bedankt
 
@mrmiyagi ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb. ik heb inmiddels apktime op mijn tv box maar kan de app linked niet vinden. maar ik geef niet op en ga gewoon verder met zoeken naar een goede app. heel erg bedankt voor het meedenken en adviezen
 
@sumitomo sorry dat ik u lastig val. ik heb gezocht op apktime naar linked maar kan die app niet vinden. nog andere suggesties? wil mij meer verdiepen in iptv want ik denk er over om dat te gaan doen. alvast bedankt
Hey leentje
in de apk time staat applinked ,,download deze addonn ,vervolgens tik een code in bv 1234 daar staan 10 tallen vk en usa addons in succes