Addons werken niet met kodi 19 op mijn Sony tv

Rachidayous

Actief
1 okt 2017
28
3
6
30
Hoi allemaal,

Heb kodi op me sony tv. Hij staat nu sinds gister op 19.0 matrix alleen kan geen ene video addon installeren. Als ik hem eenmaal heb geïnstalleerd staat er alleen maar add on depot en geen video addons? Kan iemand me helpen aub??
 
Probeer Kodi 18.9 eens te installeren. Is de meest recente officiële versie. Lost misschien jou probleem op.
 
Veel addons draaien nog niet op kodi 19. Die is nog in beta. Zoals hierboven gezegd wordt, even 18.9 installeren.
 
Weet iemand welke addon draait op kodi 19.0 ? Hij is sinds gister geüpdate naar kodi 19.0 matrix, maar kan helaas de oude addons niet meer gebruiken. Kan iemand mij aub helpen?
 
Weet iemand welke addon draait op kodi 19.0 ? Hij is sinds gister geüpdate naar kodi 19.0 matrix, maar kan helaas de oude addons niet meer gebruiken. Kan iemand mij aub helpen?
Hij is uit zichzelf geüpdate naar 19 terwijl dat een beta is? Dat is vreemd. Nogmaals, je kunt versie 18 toch gewoon downloaden en er op zetten? Er zijn nog maar weinig addons die compatible zijn met kodi 19, en omdat deze nog in beta is kan hij ook instabiel zijn.
 
Hij is uit zichzelf geüpdate naar 19 terwijl dat een beta is? Dat is vreemd. Nogmaals, je kunt versie 18 toch gewoon downloaden en er op zetten? Er zijn nog maar weinig addons die compatible zijn met kodi 19, en omdat deze nog in beta is kan hij ook instabiel zijn.
Had hem verwijderd en had hem opnieuw gedownload en kreeg via google playstore kodi (beta).
 
Download kodi 18.9 dan van de kodi website en zet automatische updates uit

Ook heb je je dus ooit bij de PlayStore inschreven voor de beta, misschien moet je je daar eens uitschrijven zodat in het vervolg niet weer gaat gebeuren

"If you're on Android, you can enrol in our Beta programme and get updates directly from Google Play"
 
Laatst bewerkt:
Blijf gewoon 18.9 gebruiken, 19 is nog maar net van alfa naar beta, dus zal het nog wel even duren voordat de eindgebruiker moet overstappen.
Precies, ik wacht na mijn persoonlijk Kodi Leia debacle ook rustig af, heb mijn automatische updates uitstaan op de Shield?
 
Precies, ik wacht na mijn persoonlijk Kodi Leia debacle ook rustig af, heb mijn automatische updates uitstaan op de Shield?
Ik heb hetzelfde probleem.
Het irritante is dat Kodi iedere keer als ik opstart zichzelf upgrade naar 19.
Er is geen optie dit uit te schakelen.
Wat ik ook vreemd vind is dat er nog geen enkele addon werkt. Je zou zeggen dat dit onderhand eens het geval moet zijn.
Iemand die weet hoe ik die automatische update uit kan schakelen.
Aanpassen in de setup werkt niet.
 
Ik heb hetzelfde probleem.
Het irritante is dat Kodi iedere keer als ik opstart zichzelf upgrade naar 19.
Er is geen optie dit uit te schakelen.
Wat ik ook vreemd vind is dat er nog geen enkele addon werkt. Je zou zeggen dat dit onderhand eens het geval moet zijn.
Iemand die weet hoe ik die automatische update uit kan schakelen.
Aanpassen in de setup werkt niet.
Ik ben ondertussen wel al naar 19, maar ik gebruik addons uit de kodi repo.

Automatische updates uitschakelen doe je in de PlayStore.

En er zijn wel al piraterij addons voor kodi 19 matrix, oa. The oath
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik ben ondertussen wel al naar 19, maar ik gebruik addons uit de kodi repo.

Automatische updates uitschakelen doe je in de PlayStore.

En er zijn wel al piraterij addons voor kodi 19 matrix, oa. The oath
Dank voor je reactie.
The oath Ken ik niet, heb je nog andere werkende add ons?
Ik gebruik Covenant en the magic dragon.
 
  • Like
Reacties: funnyguy
Seren zou het volgens mij ook al moeten doen, deze heeft de ondersteuning voor Python 3 al in huis.