Adobe lightroom Mac

Panadero

Expert
14 mrt 2017
294
353
16
62
ik ben (eventueel tegen een passende vergoeding), op zoek naar een goed werkende versie of een code waarmee de trail naar een definitieve versie om te zetten is.
Iemand van jullie misschien?
Ander foto bewerking software programma is ook goed indien Lightroom helemaal niet mocht lukken?
Stuur anders gewoon even een PM.
Mocht deze post op een andere plek beter op zijn plaats zijn dan verplaats hem maar heren.

B.v.d.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je er even op wijzen dat wij het niet toestaan om illegale links of cracks van programma's aan te bieden via dit forum.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Zulke dingen zijn genoeg te vinden op internet, als je beetje zoekt in google kan je die vast wel vinden. Dit is niet de juiste plaats om zulke dingen te vragen.. Als je trouwens een goed alternatief programma zoekt wat wel gratis is, en veel lijkt op photoshop.. Kijk dan naar The Gimp! is een programma origineel op Linux, maar ook windows verkrijgbaar.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Zulke dingen zijn genoeg te vinden op internet, als je beetje zoekt in google kan je die vast wel vinden. Dit is niet de juiste plaats om zulke dingen te vragen.. Als je trouwens een goed alternatief programma zoekt wat wel gratis is, en veel lijkt op photoshop.. Kijk dan naar The Gimp! is een programma origineel op Linux, maar ook windows verkrijgbaar.
Dan doe ik ook maar een aanvulling: Ik zelf gebruik Paint.NET (getpaint.net) hier kun je ook best veel mee.
En zoals @Reidinga al zegt, zoek hiervoor maar eens op internet genoeg sites die dit wel aanbieden, pas wel op dat je dit niet van die onbekende sites plukt aangezien je dan kans hebt dat je een virus installeert!
 
  • Like
Reacties: Reidinga