1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Advies gevraagd: IPTV-latino

Discussie in 'IPTV Aanbieders' gestart door Karel Holen, 21 dec 2016.

1. Karel Holen

Karel Holen Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Beste allen,
    Ik ben op zoek naar een IPTV-aanbieder met veel Latijns-Amerikaanse zenders. Ik kwam uit op: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Gezien de website leek mij dit een hele grote en ook sprak het aanbod mij aan. Heb maandag een pakket voor 3 maanden besteld (PayPal), echter nog niets van gehoord. Zal hem wel niet meer worden denk dat ik het geld ga terugvragen mbv PayPal. De 2e optie is: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Echter lijkt de procedure voor installatie mij vrij omslachtig op een Raspberry PI2B met Kodi.
    Zijn er nog alternatieven voor IPTV-aanbieders op dit gebied? Ik hoor het graag van jullie.

2. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    511
    Wat is het probleem van de installatie dan ? Krijg je daar niet gewoon een m3u file ?

3. Karel Holen

Karel Holen Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vermoed van wel. Ik had echter verwacht dat het mbv IPTV Simple Client zou zijn, alleen moet je een andere addon instaleren: IPTV STALKER PAPIAO met allerlei codes, etc. Enfin dat zal niet het grootste punt zijn en kom ik wel uit na een filmpje op YouTube denk ik.

4. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    680
  5. Karel Holen

Karel Holen Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, heb even de website bezocht, maar hier zit helaas weinig latino in. De test is ook gedaan door iemand in Brazilië die NL-zenders wou bekijken. Bovendien was de kwaliteit niet best. Bedankt voor de tip trouwens, het zou mooi zijn als je bepaalde pakketten kon samenstellen oid.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  6. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    680
    @Karel Holen je kan eventueel de site dhgate.com in de gaten houden en daar op iptv zoeken af en toe zie ik daar pakketten voor weinig met andere werelddelen dan bij rapid bijvoorbeeld, lijkt mij ook wel grappig zuid amerika of australië op tv :)

7. Karel Holen

Karel Holen Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Oeit ja inderdaad. Ik ken DHgate.com wel een beetje, maar nooit gerealiseerd dat ze ook IPTV-pakketten hebben. Bedankt. Zoeken op IPTV+account. Helaas nog geen Latino.

Eric Hebs vindt dit leuk.
  8. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
    Woon in Brazilië en gebruik voor mijn Braziliaanse TV Move HD van Super Milton, ruim 137 kanalen in SD en 75 in HD voor R$ 25,00 dat is ongeveer 8 euro.
    Uitstekende kwaliteit vele male beter dan mij oude kabel provider.

9. Karel Holen

Karel Holen Forumlid

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je reactie. Ik ben uiteindelijk bij Login of registreer een account om deze link te zien. uitgekomen. bevalt me wel goed met 800 zenders en ongeveer de helft latino (schatting). Ook de kwaliteit vind ik wel goed, ik heb gewoon nog een pal-tv. Sommige kanalen bufferen veel, maar over het algemeen valt dat wel mee. Ik heb inmiddels ook een epg voor veel zenders Login of registreer een account om deze link te zien.). ik gebruik Kodi op een Rasp. Pi2B, dus ik kan jammer genoeg het VOD-gedeelte niet gebruiken. De IPTV Stalker-addon vind ik een rommel, vandaar.

10. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
  11. jassie

jassie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Olá borsjea,

Obrigadissimo, toevallig familie over uit Brazilië dus die zitten straks lekker aan de novella.
    Heb jij een aanbieder gevonden die zowel Europese (uk/nl/pt) als Braziliaanse zenders heeft?
    Hip en rapid hebben veel latino zenders maar alles Spaanstalig, dat spreek ik niet..

12. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
    GenIPTV heeft naast het europese een zeer beperkt aanbod Braziliaanse zenders, zie Login of registreer een account om deze link te zien.
    KingIPTV heeft naast het europese pakket een groot aanbod aan Braziliaanse zender, onlangs gratis getest helaas veel problemen met bevriezingen en uitval zieLogin of registreer een account om deze link te zien.
    Ben zelf ook op zoek naar een goede combinatie van minimaal BR/PT/NL/BE zodat ik het met één provider kan doen en geen 2 m3u lijsten moet samenvoegen.
    Wat BR tv betreft is Gaijin IPTV een betere aanbieder dan Super Milton Move. Vrijwel alle zenders staan er met meerdere links en bronnen in zodat je altijd kan uitwijken zie Login of registreer een account om deze link te zien.
    De meeste Braziliaanse aanbieders bieden ook een BR/Internationaal pakket aan je hebt dan meestal BR/PT/UK/VS/ES één keer een aanbieder getroffen die ook sport internationaal aanbood met ZIGGO en Fox daarin.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 29 aug 2017, Originele post datum: 29 aug 2017 ---
    @jassie Zie nu net dat IPTV Forest ook wat Braziliaanse kanalen heeft, lijst is iets uitgebreider dan GenIPTV, mis daar nog oa TV Record, SBT, OFF, Mais GloboSat, GNT, Premiere sport, ESPN en wat kanalen voor de kids.
    Zie Login of registreer een account om deze link te zien.

13. jassie

jassie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Ja geen kids hier, zou voornamelijk leuk zijn zo nu en dan wat nieuws en novellas (voor vrouwlief) mee te krijgen. Zij zou met alleen Globo al heel blij zijn. De globe die in ons Portuguese pakket zit is een soort BVN tv wat net niks is zeg maar.
    Is de kwaliteit van GenIPTV een beetje ok? Was altijd wel tevreden over HIP (had ook wat braziliaanse kanalen op een gegeven moment) en zit nu tussen HIP En RAPID te twijfelen.

14. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52
    Heb de indruk dat Rapid, HIPTV en GenIptv niet zo veel uit elkaar lopen, wist overigens niet dat HIPTV ook wat BR kanalen had, zal daar weer eens een test aanvragen.
    Als één van deze drie ooit met een goed/satbiel en volledig BR pakket komt is dat voor mij de kandidaat!
    Heb een lange tijd rapid gehad, eigenlijk alleen problemen met sport evenmenten. Bij GenIPTV heb ik nu twee keer tijdens een F1 weekend een weekabonement voor 3 euro genomen, geeft je net weer wat meer tijd om te testen.
    Overigens hier ook geen kids, alleen af en toe een neefje van nu 10 jaar die uit São Paulo komt voor een paar dagen of weken strand, woon zelf in Praia Grande.
    Had ik vroeger het meest uitgeklede kabelpakket van NET waarbij NET met volgens hem een "Poucos canais" nu is hij zo tevreden dat zijn vader in januari ook twee android boxen moest aanschaffen en hij het zelfde pakket als Tio Appie wilde hebben.

15. jassie

jassie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik heb ooit wat geholpen. Ik hip om de pt kanalen op orde te krijgen en toen hadden ze (tijdelijk?) toegang tot een aantal br kanalen maar de kwaliteit was zeer matig.
    Voor mij is sport in de eu het belangrijkst, dus rapid lijkt nu kandidaat nr1 voor mij, vanaf volgende week eens echt testen. Nu heeft Deze Tio het te druk met familie uit Rio en werk.

16. borsjea

borsjea Gevorderd

Leuk Bevonden:
    52