(Afgesloten) De tropische dagen het Nationale Hitteplan en code geel ? maar wij hebben onze hoofdkoelprijsvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnenkort Max ? maar het wachten is nog op de bijdrage van enkele prominente leden zoals @mrmiyagi ,@Arjan E. en enkele andere die dit nu lezen en denken "hij bedoelt mij ?

Je wil dat ik torch mee doe hé?

Goed, volgens mij had ik deze nog niet voorbij zien komen: geen kleinkinderen!

Zo, en nou afsluiten die boel!???
 
  • Geweldig
Reacties: Lex
Volgend jaar maar weer, alleen dan met wat meer kuikens hahahaha

@Arjan E. ??? Droom er nog wel eens heel eng van. ??????
Post automatically merged:

We doen het volgend jaar weer.
Het overmaken doe ik op dezelfde wijze, en jij de verzending met jezelf als factuuradres voor de garantie.
Dat hebben we zo bedacht zodat niet iemand gaat afzien van de koop en het geld opstrijkt.
Hopelijk is er dan al een nieuwe Shield op de markt dat zou leuk zijn.

Ik wil me nergens mee bemoeien ? maar lees mijn inleiding nog maar eens.

Klopt dit oma @anita 51 ?
Post automatically merged:

Toen ik vanmorgen op de Wc zat, dacht ik even dat ik beviel van een 6 ling.
Maar ja, dat zijn geen kleinkinderen,..... Wel KLEIkinderen.
 
Laatst bewerkt:
Staat leuk onder de boom ,En wat voor prijzen je bedenkt, laat ik aan jou over.
Ik heb op dit moment zelf niet veel staan wat ik nu al kwijt wil. (Nog niet,ik moet eerst nog van alles uittesten)
Alles dubbel mag uiteindelijk wel weg! (uitgetest, maar verder onberoerd) + koeltafel.
En we gaan ze het allemaal heel erg moeilijk maken.
Als er extra nodig is, dan hoor ik het wel, dat is verder niet een heel groot probleem.
Dat wel graag even prive, niemand weet van onze afspraken af, en dat is ook onbelangrijk voor andere.

Met de kerstdagen en dan iets met ? of ?maar kan ook ☃of ⛄ of ??
Ik kan het niet over mijn hart krijgen André dat onze lieve leden moeten wachten tot volgend jaar om deel te nemen aan hun favoriete zoekspelletje ?
 
  • Geweldig
  • Like
Reacties: Shaman en Lex
Pfff, moet er niet aan denken hahaha


Post automatically merged:

Zodra je er een eind aan wil maken, ik hou je niet tegen hahaha.
Maar ik snap wat je bedoeld, gooi er maar een slot op, en maak maar iemand gelukkig.
Het antwoord is wel genoemd, maar ja... wat zou het nou toch zijn?
Laat ze maar niet langer in spanning #LOL.

Absoluut, de definitie "Prettige Kerstdagen nemen wij als kodi-forum.nl zeer serieus ?
Als het arsenaal kleinkinderen inmiddels niet is toegenomen deze prijsvraag binnenkort maar afsluiten André?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal, ik ben ook nieuw op dit Forum, was me een beetje aan het inlezen over IPTV, toen dwaalde ik af in dit topic ?

ik zeg 2 meiden en 2 jongens :)

P.s. wel grappig dat ik al bijna 3 jaar lid bent en nooit iets heb gepost ? (Ben meer een lezer denk ik )
 
  • Like
Reacties: anita 51 en Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.