(Afgesloten) De tropische dagen het Nationale Hitteplan en code geel ? maar wij hebben onze hoofdkoelprijsvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel erg bedankt met de prijs die ik gewonnen heb, ik wacht in spanning af of hij hier in het binnenland van Thailand aankomt, al is de plaats waar ik woon (Buriram) wel booming als de sportstad van Thailand, we hebben hier de beste voetbalclub van Thailand, met een vrij nieuw stadion met 34.000 zitplaatsen en een mooie echte grasmat.
Ook hebben we hier sinds drie jaar een internationaal race circuit waar begin oktober de belangrijkste motor wedstrijd wordt verreden en wel de MotoGP met rijders als Marc Marquez, Andrea Dovizioso, Danilo Petrucci en Valentino Rossi.
Dus ik wacht in spanning af, nogmaals bedankt voor deze mooie prijs, ik zal het laten weten als de box binnen is.

Sorry voor mijn late reactie, ik had deze leuke verrassing echt niet verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor mijn late reactie, ik had deze leuke verrassing echt niet verwacht.
Haha ,wij vroegen het met ons allen af of Joost geen interesse heeft in die prijs ?
Onlangs had ik Andre&Anita op de koffie die een fijne Bol.com cadeaubon hebben achtergelaten.
Uit onze systemen heb ik je mailadres gevist, en zal ter controle van dit adres per pm contact met je opnemen.

Nogmaals gefeliciteerd en koop er iets leuks voor ?
 
  • Like
Reacties: Joost Jongen
Joost, je wint een waardebon van 25 euro van Bol.com,
Maar ook dat is altijd meegenomen.
Blijf gewoon meedoen met de prijsvragen, misschien win je nog eens een leuke Nvidia Shield.
Ik vind niet dat je mensen moet uitsluiten als ze al een keer wat gewonnen hebben.
Er wordt gewoon eerlijk geloot.
Het is net Bingo, Soms win je 4 prijzen achter elkaar, en soms win je helemaal niks.
Ik denk dat je de prijs het beste kan inzetten voor iemand die woonachtig is in Nederland bij een verjaardag of zoiets.
Niet meedoen had niks opgeleverd, zo moet je het maar zien.

Heel erg bedankt met de prijs die ik gewonnen heb, ik wacht in spanning af of hij hier in het binnenland van Thailand aankomt, al is de plaats waar ik woon (Buriram) wel booming als de sportstad van Thailand, we hebben hier de beste voetbalclub van Thailand, met een vrij nieuw stadion met 34.000 zitplaatsen en een mooie echte grasmat.
Ook hebben we hier sinds drie jaar een internationaal race circuit waar begin oktober de belangrijkste motor wedstrijd wordt verreden en wel de MotoGP met rijders als Marc Marquez, Andrea Dovizioso, Danilo Petrucci en Valentino Rossi.
Dus ik wacht in spanning af, nogmaals bedankt voor deze mooie prijs, ik zal het laten weten als de box binnen is.

Sorry voor mijn late reactie, ik had deze leuke verrassing echt niet verwacht.
 
Graag gedaan Joost en veel plezier met je aankoop bij Ahold Delhaize ?
Nogmaals iedereen bedankt voor de deelname, winnaar gefeliciteerd, en niet op de laatste plaats een dank je wel voor onze sponsor ?

Graag tot onze kerstactie of wellicht eerder mocht onze sponsor besluiten tot een magazijnopruiming ?‍♂️
 
Status
Niet open voor verdere reacties.