(Afgesloten) De tropische dagen het Nationale Hitteplan en code geel ? maar wij hebben onze hoofdkoelprijsvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Op aandringen van onze super sponsor @Andre19721972 en zijn lieftallige echtgenote @anita 51 vandaag de start van onze zomerkwis.
Om elke inspanning te vermijden deze dagen ... en op advies van het RIVM houden we het lekker simpel ?

Twee vragen over het nageslacht van André&Anita :
1.Hoeveel kleinkinderen heeft dit echtpaar? In verband met de weersomstandigheden zou ik kunnen vertellen dat dit er 4 zijn,maar dat zou het spanningselement totaal wegnemen.
2.Uit hoeveel meisjes/jongens bestaat deze club van kleinkinderen van André&Anita? Dus .. jongens en .. meisjes.

Spelregels:
Geen spelregels in verband met de verwachte tropische omstandigheden.
Heb vertrouwen dat het geen zooitje wordt anders grijp ik wel in ?

Prijzenpakket:
Een box uit de grote collectie van André of een Bol.com cadeaubon beschikbaar gesteld door ...U raad het al ook onze sponsor .
Uiteraard danken wij André&Anita voor hun medewerking aan dit geintje haha ,en voor het beschikbaar stellen van de prijs ?

Iedereen veel succes en leu doot heanig an vedaag en dise wek
Lex​
 
Pffff........ ? Met dit weer zo diep na moeten denken......? Jullie vragen wel wat van de leden.......... ? Ga mezelf eens even rustig terugtrekken in een hoekje en wachten tot er ergens in de geest iets op komt borrelen.?.
@anita 51 en @Andre19721972 natuurlijk weer hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van het prijzenpakket. En @LeX natuurlijk dat ie ondanks de hitte toch de tijd en energie heeft kunnen vinden om dit allemaal te kunnen organiseren.?
 
Dammit, ik weet alleen de naam van 1 kleindochter en zijn leeftijd, telt dat eventueel ook?
 
hahaha,
Ja dat zou kunnen, er is wel iemand die het weet hahahahaha, maar die houd zich wel afzijdig #SSSSSttttttttttttt en niet reageren AUB haha.
Nou, mensen zenggen dat ik een nachtmens ben, maar eerlijk gezegd heb ik niet zoveel slaap nodig.
4 a 5 uurtjes en ik zit alweer aan de koffie.
Maak er wat moois van, En Lex geeft mij weer de schuld, ik doe niet aan prijsvragen, ik ben immers voor het leven uitgesloten voor deelname in het forum.
Pak je kans en win!

Dammit, ik weet alleen de naam van 1 kleindochter en zijn leeftijd, telt dat eventueel ook?
 
Op aandringen van onze super sponsor @Andre19721972 en zijn lieftallige echtgenote @anita 51 vandaag de start van onze zomerkwis.

Wat een toppers zijn deze twee toch ook??

Heb vertrouwen dat het geen zooitje wordt anders grijp ik wel in ?

Tja, dan zit er niks anders op om mezelf af te melden voor deze contest??‍♂️?

Nee hoor, zonder gekheid, ik meld me WEL af voor deze contest omdat ik tijdens de paas contest een verschrikkelijk mooie hoofdprijs heb gewonnen, waar ik meer als tevreden mee ben. (De Nvidia Shield TV, met een hoop extra mooie spulletjes)

En kreeg er gratis lasogen bij van het vele zoeken?

Wel wil ik @Andre19721972 en @anita 51 bedanken voor het beschikbaar stellen van de prijzen, en voor de rest iedereen die meedingt naar de hoofdprijs heel veel succes wensen??
 
Als eerste dan maar:
4 kleinkinderen.
3 meisjes en 1 jongen.

André & Anita dank voor dit leuke initiatief.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Ik zit in de airco vandaag dus ik heb het op mijn gemak even door verschillende wiskundige calculaties kunnen halen. Ik heb dit gelijk maar getest tegenover het nationaal gemiddelde en kom ook tot de conclusie dat deze groep van 4 kleinkinderen moet bestaan uit 2 van het mannelijke geslacht en 2 van het vrouwelijke geslacht.
 
  • Like
Reacties: Lex
Bedankt voor je deelname ☺


René is inmiddels vervangen door André.
Hoop dat ik bijtijds een huwelijkscrisis heb voorkomen zodat het servies geen eigen leven gaat leiden in Bakkeveen ?

Is zo snel gegaan dat niemand het heeft gemerkt ???
 
  • Like
Reacties: Lex
Het stil in een hoekje wegkruipen heeft opgeleverd 4 meisjes, 0 jongens.

René is inmiddels vervangen door André.
Hoop dat ik bijtijds een huwelijkscrisis heb voorkomen zodat het servies geen eigen leven gaat leiden in Bakkeveen ?

En ben ongemerkt nog nooit zo snel getrouwd en weer gescheiden. ?
 
  • Like
Reacties: Lex
In ieder stadje een ander schatje hahahahaha

Waarom zo ouderwets denken @LeX, misschien hebben ze wel een open huwelijk?

Wie ben ik dan om te oordelen???‍♂️???
Post automatically merged:

35.9 graden buiten op het weerstation.
De Airco staat op 25.3 soms 24.3, die moet er wel aan trekken vandaag, maar goed vol te houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een goedkope Polar 9000 van 299 euro met slang, als die goed is bevestigd trek je de boel 10 a 11 graden naar beneden. Ze gaan een jaar of 4 a 5 mee, daarna moet je koelvloeistof laten vullen. (voor 90 kuub)
Geen airco hier? wel de rolluiken dicht 25.5 binnen 37.7 op mijn dakterras?
 
Ik heb een goedkope Polar 9000 van 299 euro met slang, als die goed is bevestigd trek je de boel 10 a 11 graden naar beneden. Ze gaan een jaar of 4 a 5 mee, daarna moet je koelvloeistof laten vullen. (voor 90 kuub)

Mijn ramen zitten vrij hoog, als ik de slang daardoor naar buiten moet gooien heeft het geen zin, want de lengte van de slang zal dan fungeren als warmtebron.

Ben al bezig geweest met een professionele airco op 3 verdiepingen met een onderhoudscontract, echter stelt de verhuurder dat wanneer er werkzaamheden aan de buitenkant van de woning moeten plaatsvinden, dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de demontage, en laten ze nou al het houtwerk aan de buitenzijde van de woning nog moeten vervangen ?(woning is aan de buitenkant volledig voorzien van hout)

Demonteren, monteren en bijvullen kost een hoop extra, dus wacht ik tot ze het houtwerk hebben vervangen?
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Een beetje laat door de warmte ,wat dacht je van 4 meisjes
Post automatically merged:

Ik bedoel dus 4 jongens, jaja de warmte hè hahahaha
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.