(Afgesloten) Kerst Giveaway 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Hallo forum leden​


Tradities zijn er om te koesteren en omdat de feestdagen voor de deur staan ook dit jaar weer onze super gezellige kerst giveaway.​




Ook dit jaar pakken wij deze giveaway groots aan! Om mee te doen moet je een reactie achterlaten met: "Ik doe mee", de reden wat jij zo bijzonder vindt aan kerst en de muzikale inspiratie die dat bij je oproept.
Uiteraard is dit ook meteen de mogelijkheid om iedereen alvast fijne kerstdagen te wensen.. Je kunt tot 24 December 18:00 mee doen en de uitslag wordt daarna z.s.m. bekend gemaakt.

:merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas:


-- PRIJZEN --
1x XIAOMI MI BOX
2x DONATEURS LIDMAATSCHAP OP KODI-FORUM.NL
2x 10 EURO en 1x 5 EURO BOL.COM CADEAUBONNEN






Het Kodi-Forum team wenst iedereen alvast hele fijne feestdagen,​

super veel gezondheid in 2019 en veel geluk met de giveaway

:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:


Regels & voorwaarden:​

- De looptijd van de giveaway is van 14 December 2018 t/m 24 December 2018 18:00 uur. (Dus je kunt nog net voor kerstavond mee doen)
- De winnaar wordt willekeurig gekozen en zo snel mogelijk bekend gemaakt.
- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl. en hun huisdieren Bo en Lex.
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- Na de bekendmaking van de winnaar graag binnen 1 week reageren anders wordt je prijs meegenomen naar de volgende giveaway.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de giveaway kunnen worden gestuurd naar @LeX


:friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik doe mee.

De reden die ik bijzonder vindt aan de kerst, is dat dit de tijd van het jaar is om ondanks de hectiek van het gewone leven tijd te maken om bij je gezinnetje/familie te zijn, een tijd van bezinning, nadenken over degeen die mij zijn ontvallen dit jaar die mij dierbaar waren, en niet geheel onbelangrijk: uit te rusten/ te onthaasten. Lekker gezellig met zijn allen aan het kerstdiner, en cadeautjes uitwisselen.

De muzikale emotie die dit bij mij op roept is Chris Rea met driving home for Christmas, heb hem al in mijn afspeellijst gezet voor volgende week vrijdag?

Er rest mij niks anders dan de mensen die dit forum in het gareel houden, en al haar leden een hele fijne en vooral gezellige kerst toe te wensen??
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee.

Ten eerste leuke actie!

De reden wat ik zo bijzonder aan kerst vind, is de lichtjes op straat het samen zijn met familie en even aan niks hoeven denken wat betreft werk etc.
Gewoon lekker eten met de familie en cadeaus wisselen en vooral 2 gezellig en leuke dagen hebben.

De muzikale emotie: niet perse 1 nummer zijn sowieso wel veel van de oude vertrouwde afspeellijst die iedereen wel kent.

Iedereen een fijne kerst toegewenst dat iedereen er maar 2 mooie dagen van mag maken.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee,

Vanwege dat mijn x96 aan vervanging toe is , en hoop dat ik nog lang er mag van genieten.

Nu is het zo dat ik niet zielig ga doen of zo, maar zo als bij veel medemensen kreeg ik vorig jaar te horen (nu een jaar geleden)
dat ik de vreselijke ziekte kanker kreeg te horen en dat ik nog maar ongeveer een jaartje om mocht springen op deze
aardbol.Gelukkig nu een jaar verder gaat het het nog steeds super met mij ,ik heb altijd in positief denken en positief blijven
gelooft. En NEE ik ben niet zielig ,het overkomt je :( . Vandaar dat ik mee doe en dat ik (of mijn mede partner+kids) er
nog veel plezier van kan beleven.
 
Ik doe mee , mijn gezin en ik wensen iedereen een enorm fijne kerst toe , en dat iedereen mag genieten van deze speciale tijd. Het leven gaat niet altijd over rozen , ziekte en persoonlijke drama's daar heeft iedereen wel eens mee te maken Daaron vind ik kerst speciaal , kan men even alles vergeten en genieten van het samenzijn. Dit jaar ben ik , na een paar jaar afwezigheid lekker thuis met mijn gezin en mijn familie. ( Had ik maar een vak moeten leren ;) ) Het lijkt me een prachtig idee om samen met mijn dierbaren en lekkere kerstfilm te kijken op een xiaomi mi box!

FIJNE KERSTDAGEN EN EEN VEILIG EN MACHTIG MOOIE OUDJAARS EN NIEUWJAARSDAG !!!
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee,

Vanwege dat mijn x96 aan vervanging toe is , en hoop dat ik nog lang er mag van genieten.

Nu is het zo dat ik niet zielig ga doen of zo, maar zo als bij veel medemensen kreeg ik vorig jaar te horen (nu een jaar geleden)
dat ik de vreselijke ziekte kanker kreeg te horen en dat ik nog maar ongeveer een jaartje om mocht springen op deze
aardbol.Gelukkig nu een jaar verder gaat het het nog steeds super met mij ,ik heb altijd in positief denken en positief blijven
gelooft. En NEE ik ben niet zielig ,het overkomt je :( . Vandaar dat ik mee doe en dat ik (of mijn mede partner+kids) er
nog veel plezier van kan beleven.

@LeX : ik zou graag mee blijven doen met deze prijsvraag, maar mochten jullie mij uitkiezen als winnaar van de Xiaomi box, zouden jullie dan deze willen weggeven aan deze persoon?

Verschrikkelijk om te lezen wat hem is overkomen, en vooral dat ie straks een partner en kinderen achter moet laten?

@Regnerus: Voor wat het waard is, een hele fijne kerst toegewenst
 
Ik doe mee
Voor mijn kleindochter van 4 jaar die gek op netflix is,maar box steeds vastloopt.
Kerst is simpel 1 woord,Familie
 
  • Like
Reacties: Lex
@Arjan E. Mocht jij een prijswinnaar zijn dan neem ik via pm contact op om dingen door te spreken.
Ik heb zelf geen invloed wie er wat wint ....dat doet mijn hulpje (y)
 
Super, dank je wel?? Is ook iets waar ik met kerst bij stil sta: mensen die het slechter hebben als ik?
 
  • Like
Reacties: Lex
Kan mij ook helemaal bij @ateam278 en @Arjan E. aansluiten.

Mag zelf totaal niet klagen. En kerst is idd zo'n moment om eens stil te staan bij mensen die het een stuk minder hebben als ik. Dus mocht ik toevallig de gelukkige prijswinnaar worden, dan schenk ik hem aan @Regnerus . Want voorlopig kan ik nog wel even vooruit met mijn eigen boxje.

Een ieder alvast fijne feestdagen. ?
 
Ik doe mee,
Sinds twee jaar is kerst voor ons weer echt familie.
Alle mijn broers en zussen zijn toen na een langdurige oneenigheid weer samen gekomen op kerstavond met groot succes!

Ook dit jaar gaan we deze nieuwe traditie weer voortzetten, en we wish you a merry Christmas:drum: opnieuw laten gelden.

Fijne feestdagen voor iedereen op dit forum en de rest van Kodi land.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Hetzelfde geldt voor mij ! koppel mijn naam aan @Regnerus !!!!! AUB... Ik hoop van harte dat jullie er nog vele jaren samen van mogen genieten !!!!
Fijne dagen gewenst voor de toekomst !
Post automatically merged:
 
  • Like
Reacties: Lex en Arjan E.
IK doe mee

Mocht ik de gelukkige zijn mag je hem ook aan @Regnerus geven.

Kerst betekend voor mij, Heb elkaar lief en gun een ander ook wat geluk. En de muzikale inspiratie is Slade - Merry Xmas Everybody. Iedereen een fijne kerst en een gezond 2019 toegewenst
 
Laatst bewerkt:
Doe ook mee :-]

Mijn box is aan vervanging toe,.. een goed en gelukkig en gezond 2019 gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.