(Afgesloten) Kerst Giveaway 2019 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben goed opgevoed en weet drommels goed wat daarna gebeurt is ☺
Maar als jullie graag paas eitjes (paperclips) willen zoeken lekker doen joh,ja dat was spannend toen ik 6 was!
Je kunt ook niet zo maar illegaal iptv kijken,films up en downloaden wat hier door de meerderheid gedaan wordt inclusief mij met mijn 5 iptv abbo's en 4 ccline's.
En de inkomsten via ads op deze site worden ook netjes opgegeven aan de belastingdienst ?
Maar goed,geef mij maar een BAN,ben kinder site's wel beu,man man.
 
Laatst bewerkt:
  • Boos
Reacties: anita 51
Och och de veer kont stekers geven ook antwoord,gevolgd door t hondje Lex,die geen antwoord geeft op zijn ads inkomst opgaven,stelletje hippocrips,nu is t wel ?.

En speciaal hiervoor een account aangemaakt met je vpn, om hier nog even je gal te komen spuwen, dit terwijl je zelf al vroeg om een ban, en uiteindelijk ook kreeg.

Als je het dan toch nog zo nodig vindt om hier nog even een keer je mening te verkondigen, wilde je dus eigenlijk helemaal geen ban!??‍♂️

Wie is er hier hypocriet dan???‍♂️

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Echt zo jammer dit?
 
Ik wou bijna reageren op @goede stepper...(wat een verschrikkelijke nickname is dat trouwens) dan heb je al niet zon hele beste jeugd gehad.

Maar ik laat het gewoon los...

Ik draag @Andre19721972 en zn vrouw @anita 51 iig een heel warm hart toe..

Vind het prachtig dat juliie zonder enig eigen belang deze actie opzetten (en vorige acties)

En dat er dan mensen zijn die op de een of andere manier hun frustratie niet kwijt kunnen en dan vanaf het toetsenbord gaan reageren? (dit zijn de zwakken in de maatschappij) ... Dan ben je in mijn ogen een zielig stukje verdriet en anders niet... (rijmt ook nog)

En nu maar snel een nieuw account aanmaken en hier op reageren... Dan komt het echte domme beesie boven...

Amen....
 
Laatst bewerkt:
Ik denk verder geen aandacht meer aan schenken ....

Update :
De reacties stromen binnen bij @LeX waarvoor super bedankt ?
Maar de juiste oplossing zit daar nog niet bij .

Nog geen poging ondernomen om het juiste aantal ?aan @LeX door te geven?
Het is meer dan de moeite waard !!! Want wie wil niet in Januari 2020 PostNL aan de deur met een Nvidia Shield pro ?
En mensen die inmiddels al een oplossing hebben doorgegeven ! Moeten gewoon beter hun best doen hahaha ?
 
Ik denk 0 paperclips, ik hoorde dat ze in jou regio waren uitverkocht Lex.
Heb ik nu gewonnen?
Post automatically merged:

En wat heeft een forum te maken met de belastingdienst als het geld als gift word geveven, want tot een bepaald bedrag is het belastingvrij.
Wij zijn ook niet achterlijk.

@Goodstepper meedenken om dit forum te verbeteren wordt natuurlijk op prijs gesteld. Maar @Andre19721972 gaf al in duidelijke bewoordingen aan dat je niet zomaar een loterij kunt organiseren in Nederland.

Wij zijn gek met onze lieve leden, maar mogen ons nog steeds niet bewegen in de kringen van goede doelen ?‍♂️
Post automatically merged:

Dit soort reacties moeten verwijderd worden.
Ik heb een website gehad met bijna 1 miljoen leden.
Denk je werkelijk dat die Google adds zoveel opleveren hahahahahahaha.
En wij geven geld als een vrije gift, dat is ook belastingvrij tot een bepaald bedrag.
Ga terug naar school!!
En ik sta gewoon netjes ingeschreven bij de KVK.

Ik ben goed opgevoed en weet drommels goed wat daarna gebeurt is ☺
Maar als jullie graag paas eitjes (paperclips) willen zoeken lekker doen joh,ja dat was spannend toen ik 6 was!
Je kunt ook niet zo maar illegaal iptv kijken,films up en downloaden wat hier door de meerderheid gedaan wordt inclusief mij met mijn 5 iptv abbo's en 4 ccline's.
En de inkomsten via ads op deze site worden ook netjes opgegeven aan de belastingdienst ?
Maar goed,geef mij maar een BAN,ben kinder site's wel beu,man man.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
  • Geweldig
Reacties: anita 51 en Lex
voordat ik ook maar één ? had verloren op dit forum ?

? hmmm daarover gesproken: @Spinix, ik denk dat je toch een keer een disciplinair gesprek moet voeren met @LeX hoor, eerst laat ie in het voorjaar al de ?ontsnappen, en nu laat ie weer ? overal slingeren, en vervolgens maakt ie zich er ook nog makkelijk vanaf door te zeggen dat wij ze maar moeten gaan zoeken!??‍♂️

Dat gedonder iedere keer?
 
De finale :

Al ruim na 18.00uur ,dus tijd om af te sluiten.
Met een verdubbeling van het aantal deelnemers ter opzichte van de paasactie mag deze kerstactie toch wel succesvol genoemd worden. Ik wil dan ook alle deelnemers bedanken met het enthousiasme waar ze de strijd zijn aangegaan om de ** paperclips boven water te halen op dit forum.

Omdat er 7 prijzen te verdelen zijn ga ik me de komende dagen afzonderen van de buitenwereld om het eindklassement samen te stellen.

Nou goed dan ? de top 3 in willekeurige volgorde @Shaman @Joost Jongen @Arjan E.

Fijne jaarwisseling ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.