(Afgesloten) Kerst Giveaway 2019 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Og og dat wij nu als vips alle regels overtreden he... Topic vervuiling.. Heb je een vraag open dan een topic.. Etcetera... @Lex heeft ons slecht opgevoed hoor... Pff ? ? ? ? ??

kun je me eens uitleggen hoe ik dit moet doen met een iPhone???‍♂️
Ja hoor heel simpel... Koop een Android telefoon... Die zijn opener als zo'n Appel...
 
  • Like
Reacties: Lex
Og og dat wij nu als vips alle regels overtreden he... Topic vervuiling.. Heb je een vraag open dan een topic.. Etcetera... @Lex heeft ons slecht opgevoed hoor... Pff


Ja hoor heel simpel... Koop een Android telefoon... Die zijn opener als zo'n Appel...

kortom, zoals julli het deden was mij dus nooit gelukt, vandaar dat ik de hulp nodig had van @Andre19721972 om de gesideloade apps te installeren, op mijn Nvidia Shield Pro 2019 die ik had gewonnen tijdens de Kerst Giveaway 2019

hoezo vervuiling dan???‍♂️?
 

Schijnt dus ook met appel te kunnen... ?‍♂️ wist ik niet..

Installeer "send files to" op de Shield en op je iPhone.. Dan is het een "plakje cake" om bestanden uit te wisselen...
 
Ah dacht dat dat een pot nat was...
"potatoes or potatos"

Appel kan dus ook gewoon een peer wezen... ?

Nooit geen fan van geweest... Die appeltjes.

Ik smijt gewoon heen en weer met bestanden... Tussen de shields en mn foontje
 
Og og dat wij nu als vips alle regels overtreden he... Topic vervuiling.. Heb je een vraag open dan een topic.. Etcetera... @Lex heeft ons slecht opgevoed hoor... Pff ? ? ? ? ??
Zal wel door de warmte komen ? rest mij nu niks anders dan deze topic te sluiten !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.