Aflevering serie gezien markering werkt niet meer

3SDoc

Forumlid
23 dec 2018
11
4
6
64
Hoi medeleden, reeds gezocht op dit onderwerp, komt vaker voor maar geen afdoend antwoord kunnen vinden.
Probleem, tot voor kort werd in de build die ik gebruik van elke aflevering van een serie die ik volg, na het bekijken een vinkje gezet.
Dit is ontzettend handig voor als je weer verder wilt kijken, je hoeft immers niet te zoeken waar je was gebleven.

Nu werkt dit niet meer, ik heb niets veranderd in de instellingen, dus wie weet raad.

grt.
 
Welke addon gebruik je? Volgens mij kan je als je binnen de addon zit kan je op je afstandsbediening naar links drukken en hier een aantal opties selecteren, volgens mij als je hem daar op wide list zet, verschijnt er een vinkje achter wanneer deze bekeken is.

Wat ik zelf sinds kort gebruik is trakt, deze houdt bij welke afleveringen van een serie je bekijkt en degeen die je reeds bekeken hebt worden van de lijst verwijderd.

Mocht je een aflevering nogmaals willen kijken, dan kan je binnen trakt deze aflevering(en) ontvinken, en worden ze binnen de lijst in je addon weer zichtbaar.

Een account kan je gratis aanmaken even googelen op trakt.tv?
 
  • Like
Reacties: B. web
Welke addon gebruik je? Volgens mij kan je als je binnen de addon zit kan je op je afstandsbediening naar links drukken en hier een aantal opties selecteren, volgens mij als je hem daar op wide list zet, verschijnt er een vinkje achter wanneer deze bekeken is.

Wat ik zelf sinds kort gebruik is trakt, deze houdt bij welke afleveringen van een serie je bekijkt en degeen die je reeds bekeken hebt worden van de lijst verwijderd.

Mocht je een aflevering nogmaals willen kijken, dan kan je binnen trakt deze aflevering(en) ontvinken, en worden ze binnen de lijst in je addon weer zichtbaar.

Een account kan je gratis aanmaken even googelen op trakt.tv?

Hoi Arjan, bedankt voor je reactie. Trakt.tv ken ik (ben zelfs al member sinds 2015 :)} Dat was ook niet het probleem.
Ik gebruik zelf diverse addons varierend van Yoda, Overeasy tot aan Numbers, ik gebruik de laatste build van Durex. Vaak weet ik eerst niet eens welke addon er gebruikt wordt. :):)

Het maakte tot voor kort echter niet uit of ik trakt niet gebruikte, elke serie die ik keek, kan ik na afloop van een aflevering de volgende keer gewoon gelijk zien welke ik gezien had want Kodi zette er een vinkje achter, dat gebeurt nu niet meer standaard. Dat vind ik jammer want nu moet ik Trakt weer gaan gebruiken blijkbaar. Ik hoopte echter dat er een optie was om dit weer aan te kunnen zetten.

Toch bedankt voor je reactie, en hele fijne dagen
 
Heb je binnen de addon op je afstandsbediening naar links gedrukt? Volgens mij kan je daar ook wat instellingen veranderen?
 
Heb je binnen de addon op je afstandsbediening naar links gedrukt? Volgens mij kan je daar ook wat instellingen veranderen?


Klopt maar dan verberg je de afleveringen die je gezien hebt, dus dan zie je ze totaal niet meer, dat was nu net niet de bedoeling, maar toch bedankt.
 
?hmmm voor dat ik trakt gebruikte bleven die afleveringen bij mij gewoon staan. Wellicht dat het dan binnen de instellingen van trakt zit? En anders lijkt het mij dat het onder de algemene instellingen staat, daar kan je volgens mij ook kiezen wat ie laat zien, alles of unwatched.
 
Heb het probleem ook wel es gehad op een Willekeurige addon. Het compleet verwijderen van de addons en daarna opnieuw installeren gaf de nodige verbetering. Na het verwijderen van de addons dus nog even opschonen met de CDTV wizard,

Opties CDTV maintenance - CDTV add-on tools - Remove add-on data - Remove all add-on data for uninstalled addons en Remove all empty folders in add-on data.

Handmatig via de file manager alles verwijderen is natuurlijk ook een optie.

Daarna de betreffende add-on opnieuw installeren en Trakt activeren in de add-on.
 
Ik heb al verschillende adonis gehad en verwijderd als ik een probleem had. Nooit doen want na een tijdje werken de addon linken niet meer. The Oath/ Yoda en vele ouderen waarvan De namen me niet te binnen schieten. Nu Nightwing en die zet ook geen vinken vandaar mijn bezoek hier.