Afspeellijsten tivimate

jvs26

Expert
11 feb 2016
201
71
16
56
Beste,
Ik heb in tivimate 2 verschillende afspeellijsten waarbij ik heb uitgeschakeld dat er geen afspeellijst wordt geopend, neem ik aan door het vakje uit geschakeld te hebben dat tivimate opent met het laatste kanaal wat er werd afgespeeld. Normaal zit 1 van de kindjes op de tablet te kijken met bv. provider 1, kan je dan gewoon tivimate openen en provider 2 kiezen? met andere woorden, als ik tivimate open maakt deze dus geen verbinding met 1 van de providers tenzij ik een kanaal kies?
De vraag ontstaat omdat ik geen ban wil bij 1 van de providers.

Alvast bedankt voor het reageren
 
Deze moest ik even 2x lezen.

Maar het klopt. Als jij hebt uitgeschakeld dat Tivimate begint te spelen met het laatst gekozen kanaal, dan moet je na het openen een kanaal kiezen.
Je kunt dan dus, als iemand anders al kijkt naar provider 1, gewoon eerst provider 2 kiezen en daar een kanaal naar keuze afspelen.
 
  • Like
Reacties: jvs26
dankjewel,
dacht dat het kon, normaal keek ik dan naar bv. provider 2 in de app smarters pro maar vind dat geen fijne app dus fijn dat het in tivimate kan
 
Normaal gesproken kun je per provider 1 kanaal tegelijk kijken of opnemen. Heb je 2 providers kun je 2 kanalen kijken. Per provider eentje.