Opgelost Afspeelproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrproper

Nieuwkomer
25 feb 2017
2
1
6
59
Kodi (16) op mijn net aangekochte TV-box android (4.4) werkt prima. Wel al een hoop van die vooraf geïnstalleerde addons verwijderd.
Ik ondervind wel een probleem tijdens het afspelen van films. Telkens ik een handeling doe, hetzij ondertitels downloaden - vooruit gaan in tijd..... stopt de film ; hij blijft in gepauzeerde stand staan en is niet meer in beweging te krijgen. De audio loopt wel door..... Bizar...
Heb al een beetje aan het zoeken geweest wat het probleem kan zijn......... Kan niet onmiddellijk iets vinden in de instellingen. Als afstandsbediening gebruik ik een mini keyboard.
Kan iemand mij nog raad/oplossingen aanbieden
 
Probeer eens hardware versnelling uit te zetten.
Systeem
Instellingsniveau op expert zetten
Terug naar vorig scherm. Daar kun je de optie speler openen.
Bij speler instellingen naar beneden scrollen. Daar kun je hardwareversnelling uitschakelen.
 
Bedankt voor de snelle reactie. TV is momenteel bezet door m'n vrouw :boe:..... Maar als ze op nachttarief overgaat zal ik dat zeker eens proberen.
Nogmaals bedankt voor de tip..... zou idd een oplossing kunnen zijn. Ik hou je op de hoogte.
Ben tijdens de instellingen op iets gebotst "film stoppen bij downloaden ondertiteling"..... Heb dat uitgeschakeld. (Ik weet niet of ik dat ooit ingeschakeld heb.)
En ik moet vaststellen dat alle problemen (en hopelijk blijft dat ook zo) van de baan zijn.
Weer iets dat wij meer weten.... en ik zal waarschijnlijk nog veel moeten leren.
Het is echter fijn te weten dat er een forum bestaat waar je kan geholpen worden. TOP ! :klappen:
 
  • Like
Reacties: Lex
Mooi dat het is opgelost. . ateam al weer bedankt :slotje:

Ps. Je moet me later maar een keer uitleggen hoe je een vrouw op nachttarief zet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.