Afstandsbediening reageert niet meer

oalammers

Forumlid
17 aug 2016
9
2
Beste leden,

Een jaar of 3 geleden heb ik een kastje inclusief afstandsbediening gekocht bij Trendingz. In de bijlage een voorbeeld van een soort gelijk kastje maar wel dezelfde afstandsbediening.
Nu wilde ik dit kastje weer aansluiten en gaan gebruiken, maar de afstandsbediening reageert niet meer op het kastje.
Als ik op het power knopje van TV control druk gaat wel het lampje rood branden op de afstandsbediening alleen heb ik er momenteel geen tv mee gekoppeld dus gebeurd er logischerwijs niks. Echter krijg ik het kastje met geen mogelijkheid aan.
Is hier een bepaalde methode voor om het kastje weer gewoon aan te krijgen middels deze afstandsbediening?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
Bedankt alvast!

Bijlagen

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.242
4.267
Twente
Als dat kastje al 3 jaar ongebruikt in de kast staat kun je met een gerust hart proberen de box van het lichtnet te halen, paperclip of tandenstoker in het reset gat drukken, stroom er weer op (indien gelovig een kaarsje branden) en de boel weer herinstalleren.

• Like
Reacties: B. web

oalammers

Forumlid
17 aug 2016
9
2
Als dat kastje al 3 jaar ongebruikt in de kast staat kun je met een gerust hart proberen de box van het lichtnet te halen, paperclip of tandenstoker in het reset gat drukken, stroom er weer op (indien gelovig een kaarsje branden) en de boel weer herinstalleren.
Dat ga ik zeker proberen! Ben benieuwd of de boel dan weer gaat reageren!

• Like
Reacties: LeX