Alfawise H96 Pro+ TV Box Launcher "Probleem" .

The Brook

Senior
15 okt 2016
317
114
216
Wie weet raad......
Ik gebruik een : Alfawise H96 Pro+ TV Box

Toen ik YOUTUBE wilde opstarten kreeg ik de melding dat de versie dat YOUTUBE geupdate "moest" worden.
Helaas dan krijg je de melding dat Youtube niet meer ondersteund wordt...?????
Youtube van de Box ... verwijderd ....en een andere Yuotube voor TV Box op gezocht en geinstalleerd, helaas deze start jammer genoeg niet op via de Launcher,
wel via de icoon in de Apps..... Vraagje....
Wat kan ik doen om Youtube weer met de Icoon uit de launcher te laten starten.
( Ik wil niet naar de Fabrieks instellingen terug als dat de enigste oplossing is)
In ieder geval bedankt, voor de hulp / antwoorden.
 
Verwijst je snelkoppeling niet toevallig naar je verwijderde you tube? Deze verwijderen uit je snelkoppelingen en opnieuw aanmaken van je "nieuwe" youtube? Tis maar een gooi in het diepe hoor...
 
Verwijst je snelkoppeling niet toevallig naar je verwijderde you tube? Deze verwijderen uit je snelkoppelingen en opnieuw aanmaken van je "nieuwe" youtube? Tis maar een gooi in het diepe hoor...
Helaas heb ik al geprobeerd.... De "oude versie" verwijderd en toen de "Nieuwe" geinstalleerd en daar gaat het fout.
Ik denk dat de snelkoppeling ( Zie foto) dat deze naar de verwijderde versie verwijst , dus ik moet ergens wat invoeren zodat hij naar de nieuwe verwijst.
Maar hoe?????????
De verwijzing wordt niet automatisch overgenomen door de launcher.
.
You must be registered for see images attach
 
Dan denk ik dat je ff moet gaan rommelen in je launcher settings... Helaas heb ik deze box zelf niet anders had ik met alle plezier voor je gekeken en willen helpen..

Denk in de settings je begin scherm voorkeuren opzoeken en daar je youtube snelkoppeling veranderen... Maar goed dit weet ik dus niet zeker... Misschien dat iemand met dezelfde box wil bijspringen en het juiste antwoord heeft/weet?
Maar je hebt wel gewoon playstore zie ik op de foto... Kun je daar niet gewoon you tube installeren /updaten dus?
 
Dan denk ik dat je ff moet gaan rommelen in je launcher settings... Helaas heb ik deze box zelf niet anders had ik met alle plezier voor je gekeken en willen helpen..

Denk in de settings je begin scherm voorkeuren opzoeken en daar je youtube snelkoppeling veranderen... Maar goed dit weet ik dus niet zeker... Misschien dat iemand met dezelfde box wil bijspringen en het juiste antwoord heeft/weet?
Maar je hebt wel gewoon playstore zie ik op de foto... Kun je daar niet gewoon you tube installeren /updaten dus?
Dat dacht ik ook ...Maar dat is juist het probleem, dat heb ik gedaan en dat werkt juist niet .....Helaas....
 
Dat dacht ik ook ...Maar dat is juist het probleem, dat heb ik gedaan en dat werkt juist niet .....Helaas....
Oei.. ja dan houden mijn ideeën ook op.. Youtube sideloaden al gedaan dus...

Werkt wel maar de snelkoppeling niet? Alleen via omweg te benaderen dus? Wel een vreemd verhaal...
Tja je kunt de gevreesd fabrieks instellingen doen maar dat wil je (nog) niet...
Maar vraag me af of dat wel eens helpt..

Omdat de youtube uit de playstore ook niet meer werkt... Fabrieks instellingen is gewoon dezelfde playstore terug..

Of is er onlangs wat geüpdatet...? Android versie bijvoorbeeld?