AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren werkte het niet en heel weinig kanalen en weinig films waren mijn klantenvrienden erg ontevreden! niet eens hallo tv austria 😀

en mijn vrienden waren boos over F1 in het weekend

Stop alsjeblieft met de diamanten, bedankt, ik ben blij dat ik de klant voor vrienden heb kunnen ruilen

gaf me alleen maar problemen
Moet ik bij deze persoon alles door Google Translate halen? Damn man, wat verdomd slecht Nederlands is me dit zeg! Niet alleen deze post van hem, maar alle posts van hem zijn onbegrijpelijk 🧐🤔🫡
 
  • Like
Reacties: kodicsi
ik heb een vraagje. Ik heb een china abbo en dat gebruik ik op een fire stick. Kan ik de firestick meenemen naar een andere stad en mijn account gebruiken? Ik dacht dat het abbo aan 1 ip-adres vast zat.
mvrgr,
josje22
 
ik heb een vraagje. Ik heb een china abbo en dat gebruik ik op een fire stick. Kan ik de firestick meenemen naar een andere stad en mijn account gebruiken? Ik dacht dat het abbo aan 1 ip-adres vast zat.
mvrgr,
josje22
Binnen Nederland wel maar naar een ander land niet zomaar. Voor buitenland vragen aan verkoper.
 
Ik heb lijntje van Pandora, tot nu toe best tevreden. Af en toe knalt er een groep zenders uit van bijv. 4K, en dan pak ik de HD.
F1 ging ook probleemloos. Sinds 4kott is de toeloop groot en dat merk je af en toe. Ik zou alleen graag weten of dit een eigen provider is of een resell van de bekendere aanbieders. Ik wil er een lijntje naast hebben, maar dan van een andere source dan die ik heb, om te te voorkomen dat beide er tegelijk uitliggen.

—> m.nltv.org
 
Gisterdeed hij het bij mij ook gewoon allen sinds vandaag niet gisterhad wel vpn gebruikt kan het daar aan liggen
Jep, heb zelf ook een keer VPN aangezet, toen werd mijn account geblokkeerd, heb ze ff berichtje gedaan en toen werd het gefixt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.