AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wereldwijd geen enkele dns server die 4k-ott url's nog resolved
Post automatically merged:

O is dat zo, en zo ja kun je dat Ook toelichten? Met een: bron . ?

Uurtje terug nog allemaal groen, nu een paar groen, de meeste al rood
 
4KOTT: we had unexpected problem with our domains ,

you can use this line.4k-king.com & mag.4k-king.com

Nou dat gaat hier goed, prive bericht online zetten. Wat was het ook al weer, zwijgen is goud? O ja , morgen niet zeuren dat het niet meer werkt he.
Sorry, dit was geen prive bericht, dit is om leden die allemaal hier melding maken van "iptv ligt eruit" even eruit te helpen, ik post niks meer en verwijder het zodra ik weet hoe dat moet
 
wereldwijd geen enkele dns server die 4k-ott url's nog resolved
Post automatically merged:


Ha toch raar prima beeld hier. Dus nogmaals, weet je het zeker? Met de dns link kan ik niks ondanks alles gewoon werkt inc EPG . Ja zeg het maar?
 
Ha toch raar prima beeld hier. Dus nogmaals, weet je het zeker? Met de dns link kan ik niks ondanks alles gewoon werkt inc EPG . Ja zeg het t?

Ja ik weet het zeker, waarom praat je zo ? Je kunt toch op die link klikken en en dan zie het toch?

Als er niets geresolved wordt, dan ook kun jij ook niets meer zien op het moment dat je van kanaal wisselt. Tenzij je een url hebt die nog resolved.
 
Mijn verontschuldigingen voor een bericht waarvan ik dacht leden mee te kunnen helpen, als er een administrator meeleest, verwijder dat aub voor mij.
Het gaat om een 4kott bericht in het engels.
 
Ja ik weet het zeker, waarom praat je zo ? Je kunt toch op die link klikken en en dan zie het toch?

Als er niets geresolved wordt, dan ook kun jij ook niets meer zien op het moment dat je van kanaal wisselt. Tenzij je een url hebt die nog resolved.
Als ik gewoon kan blijven kijken dan is het mogelijk. Tsja het is zo . En het is niet een persoonlijke aanval op je @Bever . Ik vertel mijn eigen ervaring.
 
Wat houdt dat resolven precies in? Ben alles behalve it aangelegd
Internet adressen zijn nummers. Die zijn niet simpel te onthouden, vandaar dat daar een systeem bij bedacht is met namen en dns servers die die namen weer naar een nummertje omzetten.

Een aantal (of alle) 4kott namen worden geen nummertje meer. Waarschijnlijk is er iets met de dns servers aan de hand die bij die namen horen.
 
Wat houdt dat resolven precies in? Ben alles behalve it aangelegd
Resolven is een vertaalslag van url (bv mag.4k-king.com) naar het IP adres van de server. Deze vertaalslagen worden door DNS (Domain Name Server) gedaan. Deze servers staan over de gehele wereld. Op de website kun je dit goed zien per land en per dns server.
 
Dus die actie in Nederland is toch ingrijpender als verwacht. Dat het zo lang duurt. Heb een ander pakket dat al die tijd gewoon goed werkte maar die doet ook raar laatste 2 dagen.
 
  • Like
Reacties: NaBruZi30
Status
Niet open voor verdere reacties.