AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had gisteren bij SoonJus verlengd voor 1 jaar €38,67 betaald en ook nog via Zwitserland,
hoe kan dat dan dat je €0,94 cent goedkoper uit bent voor 1jaar bij hem?

Contact met SoonJus is bij mij ook altijd snel en heb bij hem al 5 jaar abonnementen en wat verlengingen
afgenomen voor mij zelf en wat familieleden.
Volgende maand nog een verlenging voor mijn zoon en dan ga ik hem eens vragen hoe dat zit met dat prijs verschil.
Het was al duidelijk dat het er toe doet waarvandaan je besteld. Ik overwinter op Aruba en stelde mijn AE afleveradres in op mijn lokale adres hier.
Post automatically merged:

Is het Soonjus 4KOTT abonnement niet gewoon hetzelfde als dat bij Homebee? Ik ontving de Soonjus test gegevens per e-mail van een Janey P. en bij Homebee lees ik net:
If you have any questions about our subscriptions or you want to have One Day trial, we recommend that you contact us via Telegram: @sellerjaney
 
Laatst bewerkt:
Van Janey P. daar heb ik ook mijn account gegevens per mail van gekregen via SoonJus.
 
Ben gestopt met soon veelste duur hij wilt ook niet lager zitten dus andere seller nu :)
 
Als €38,67 voor 1 jaar veelste duur is sorry 😵‍💫
Ja wel als je weet wat de exacte prijzen zijn en dat ze zogenaamd zeggen dit is de laagste prijs terwijl het nog goedkoper kan. En heb veel bij hem afgenomen en dan zo lastig doen dan is het voor mij over.
 
Ja wel als je weet wat de exacte prijzen zijn en dat ze zogenaamd zeggen dit is de laagste prijs terwijl het nog goedkoper kan. En heb veel bij hem afgenomen en dan zo lastig doen dan is het voor mij over.
Vertel wat is jouw prijs?
 
Ja wel als je weet wat de exacte prijzen zijn en dat ze zogenaamd zeggen dit is de laagste prijs terwijl het nog goedkoper kan. En heb veel bij hem afgenomen en dan zo lastig doen dan is het voor mij over.
En wat zijn dan de exacte prijzen volgens jou?
 
Als echte Nederlander ben ik natuurlijk altijd op zoek naar goedkoop..
Vraag is, welke IPTV aanbieder zouden jullie aanbevelen? ik vind namelijk totaal en dark met 80,- te duur aangezien ik alleen viaplay wil kijken.
VOD vind ik niet interessant daar heb ik Netflix voor.
Anderzijds gebruik ik nu t-mobile app om te te kijken naar NL zenders, maar deze bevalt niet zo goed, dus mocht ik ook deze willen vervangen, dus opzeggen van die 12,50 die t-mobile me rekent, welke IPTV zouden jullie me dan aanbevelen.
 
Als echte Nederlander ben ik natuurlijk altijd op zoek naar goedkoop..
Vraag is, welke IPTV aanbieder zouden jullie aanbevelen? ik vind namelijk totaal en dark met 80,- te duur aangezien ik alleen viaplay wil kijken.
VOD vind ik niet interessant daar heb ik Netflix voor.
Anderzijds gebruik ik nu t-mobile app om te te kijken naar NL zenders, maar deze bevalt niet zo goed, dus mocht ik ook deze willen vervangen, dus opzeggen van die 12,50 die t-mobile me rekent, welke IPTV zouden jullie me dan aanbevelen.
Trex en 4KOTT. In mijn ogen de enige twee die je kan nemen. Waarbij ik persoonlijk een grote voorkeur heb voor 4kOTT. Betere kwaliteit tv. Via China voor 30 a 40 euro per jaar te verkrijgen. Ik bovenstaande berichten worden ze beide met regelmaat genoemd.
 
Trex en 4KOTT. In mijn ogen de enige twee die je kan nemen. Waarbij ik persoonlijk een grote voorkeur heb voor 4kOTT. Betere kwaliteit tv. Via China voor 30 a 40 euro per jaar te verkrijgen. Ik bovenstaande berichten worden ze beide met regelmaat genoemd.
Linkjes al dan niet via PM is niet toegestaan lees de forumregels er nog eens op na!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb al zitten kijken maar kan ze niet zo vinden. website ofzo. misschien een linkje? dm
Ik heb ze zelf niet op deze manier dus kan je niet helpen. Linkje mag niet. 4kOTT op Google intypen doet wonderen. Misschien wel iets duuurder.
 
Heb nu al bijna een week een ali iptv (4kott) en ben zeer tevreden. Ruime zenderkeuze, leuke series en films. Zeer makkelijk in gebruik met Tivimate. Kan zelfs live tv opnemen etc. Hoef nooit meer abonnement via Belgische providers. Allemaal afrippers. Betalen voor meer zenders, betalen voor sportzenders, betalen voor deftige films en series. En dan slagen ze nog jaarlijks op. Ziggo hebben wij niet in België want dit leek wel nog oké van prijs. Moet je maar het Belgisch Telenet bekijken.

Tuurlijk is weinig 4k via iptv. Maar wij keken sowieso al weinig tv. We zijn eerder voor films en series. Dus bij deze een super alternatief gevonden. Dank aan de leden van dit forum
 
  • Like
Reacties: R173555
Ik heb nu een paar dagen een Premiumpowers (Trex) lijn van Hakuna en een 4K-Sino (4KOTT) lijn van een provider op MIC. Ik ben de NL zenders aan het vergelijken in Tivimate en VLC.

Mij valt op dat de zenders van 4K-Sino gemiddeld bijna 20dB lager in volume zijn dan die van Premiumpowers. Weet iemand een easy fix hiervoor? De 1920x1080, 25 fps zenders in de 4K-Sino 8K+ groep hebben weliswaar een prachtig scherp beeld, maar een laag volume en het geluid klinkt nogal blikkerig.

Bij Premiumpowers zijn alleen in de HD groep catchup kanalen beschikbaar in 1280x720, 25 fps, terwijl ze bij 4K-Sino zowel in de groep Algemeen als 4K beschikbaar zijn in 1920x1080, 25 fps.
 
Ik heb toennnet een serie bekeken haarscherp beeld Equalizer. en zag rechtsonder in het scherm 1920x1080, 60fps
line.uhd-ott. van SoonJus.
 
Als echte Nederlander ben ik natuurlijk altijd op zoek naar goedkoop..
Vraag is, welke IPTV aanbieder zouden jullie aanbevelen? ik vind namelijk totaal en dark met 80,- te duur aangezien ik alleen viaplay wil kijken.
VOD vind ik niet interessant daar heb ik Netflix voor.
Anderzijds gebruik ik nu t-mobile app om te te kijken naar NL zenders, maar deze bevalt niet zo goed, dus mocht ik ook deze willen vervangen, dus opzeggen van die 12,50 die t-mobile me rekent, welke IPTV zouden jullie me dan aanbevelen.
Porsche IPTV ( nieuwe provider ) 25 euro per jaar , voorheen had ik 4KOTT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.