AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb er zelf geen last van, maar een aantal vrienden dus wel. Ik heb een nvidia shield tv pro en zij een Nokia media streamer 8000. Je gaat haast denken dat het aan de media speler ligt??
Het zou zomaar kunnen want via de Formuler kan ik dus zonder problemen een 4K film of 1080p bluray film streamen via kodi.
 
Ik kijk met de formuler z10 pro en heb ook problemen met de 8k sectie. (Glas verbinding)
 
Ik kijk met de formuler z10 pro en heb ook problemen met de 8k sectie. (Glas verbinding)
Ik denk dat het aan de Formuler ligt want ik krijg nu weer constant haperingen op Ziggo Sport 8K+ en op de Fire Stick via wifi liep alles vlekkeloos.
 
Zijn er nog meer mensen die regelmatig last heeft van haperingen tijdens een live sport evenement? Viaplay of sky sports? Zijn hier nog oplossingen voor?
Hier gebruiken we Tivimate op een Nvidia Shield met de service van 4k-feast via ali. Ott4k Ik heb ook geprobeerd via een andere verkoper maar dat is volgens mij precies dezelfde server; Ik zie geen verschil. Ze noemen het 4k en 8k maar voor zover ik kan nagaan is het allemaal 1080p, al zijn sommige zenders nog lager (720p). Soms 50fps en soms 25fps. Op zich is dit prima, maar helaas hier ook veel haperingen! Vooral in de avond en dan vooral als je via catchup kijk. Live is meestal wel goed geloof ik, maar ik heb zo'n hekel aan reclame dat ik alleen nog via catchup kijk zodat ik kan vooruit spoelen. Viaplay valt soms uit en dat moet ik vlug zappen naar een andere backup zender maar over algemeen is het ok. VOD gebruik ik niet want ik heb Streamio. Geen VPN en Snelste internet van Ziggo.

Zo dat was ff een samenvatting van mijn ervaringen. Misschien is hier iemand met goede ervaringen met CatchUp in de avond?
 
  • Like
Reacties: koiram
Hier gebruiken we Tivimate op een Nvidia Shield met de service van 4k-feast via ali. Ott4k Ik heb ook geprobeerd via een andere verkoper maar dat is volgens mij precies dezelfde server; Ik zie geen verschil. Ze noemen het 4k en 8k maar voor zover ik kan nagaan is het allemaal 1080p, al zijn sommige zenders nog lager (720p). Soms 50fps en soms 25fps. Op zich is dit prima, maar helaas hier ook veel haperingen! Vooral in de avond en dan vooral als je via catchup kijk. Live is meestal wel goed geloof ik, maar ik heb zo'n hekel aan reclame dat ik alleen nog via catchup kijk zodat ik kan vooruit spoelen. Viaplay valt soms uit en dat moet ik vlug zappen naar een andere backup zender maar over algemeen is het ok. VOD gebruik ik niet want ik heb Streamio. Geen VPN en Snelste internet van Ziggo.

Zo dat was ff een samenvatting van mijn ervaringen. Misschien is hier iemand met goede ervaringen met CatchUp in de avond?
Bij mij hapert de catchup ook via een formuler z8 met mytvonline2. Maar alleen op de 8K benaming kanalen, de normale 720p kanalen haperen niet met catchup.
 
4k ott hapert zoiezo heel vaak meer mensen hebben hier last van.
denk dat ze te bekend zijn geworden en de server het niet aan kan ofzo aan het begin had ik er vrij wel nooit last van.
Post automatically merged:

Hier gebruiken we Tivimate op een Nvidia Shield met de service van 4k-feast via ali. Ott4k Ik heb ook geprobeerd via een andere verkoper maar dat is volgens mij precies dezelfde server; Ik zie geen verschil. Ze noemen het 4k en 8k maar voor zover ik kan nagaan is het allemaal 1080p, al zijn sommige zenders nog lager (720p). Soms 50fps en soms 25fps. Op zich is dit prima, maar helaas hier ook veel haperingen! Vooral in de avond en dan vooral als je via catchup kijk. Live is meestal wel goed geloof ik, maar ik heb zo'n hekel aan reclame dat ik alleen nog via catchup kijk zodat ik kan vooruit spoelen. Viaplay valt soms uit en dat moet ik vlug zappen naar een andere backup zender maar over algemeen is het ok. VOD gebruik ik niet want ik heb Streamio. Geen VPN en Snelste internet van Ziggo.

Zo dat was ff een samenvatting van mijn ervaringen. Misschien is hier iemand met goede ervaringen met CatchUp in de avond?
Waarom streamio gebruiken als 4kott vod heeft? En de stream gelijkt pakt? Bij streamio moet je vaak wachten...
 
Hallo,

Bedankt aan de mensen op dit forum, ik volg dit topic al een tijdje van buitenaf, en ben zo eigenlijk voor het eerst in aanraking gekomen met iptv.

On topic:

Ik heb zowel 4Kott, Ott en Trex geprobeerd, naar mijn mening is 4kott qua aanbod en qua stabiliteit de betere.

Ondanks dat Trex een stukje duurder is hapert die voor mij constant.

Maar uit de verschillen in ervaringen op dit forum op te merken, zal veel afhangen van je hardware, locatie en internetsnelheid.

Wat ik wel kan zeggen is dat ik op geen enkele service ooit een downtime heb gehad, het werkt gewoon, en gebruik ze inmiddels toch een dik jaar.

Toch niet slecht, die lijntjes van Ali. ;)
 
  • Like
Reacties: koiram en Shaman
Hallo,

Ik zoek ook een IPTV provider. Ik zit momenteel bij IPTV Totaal maar merk toch dat deze qua kwaliteit (en tv gids) niet altijd evengoed is en dat hij vaak terugvalt op SD-kwaliteit.
Ik ben nieuw in de IPTV wereld en zag 4K OTT al vaak passeren en heb het proberen opzoeken maar vind het niet echt. Ik weet dat links naar providers niet toegestaan zijn hier, maar kan iemand mij een zetje in de juiste richting duwen? Op AliExpress bijvoorbeeld vind ik geen enkele provider terug maar wel miljoenen van die TV boxes.

Of zijn er nog providers die de moeite zijn om uit te zoeken? Zoals ik zei ben ik net nieuw en ben ik nog wat er in aan het rollen maar makkelijk is het niet :)

Bedankt!

Ik gebruik TiviMate als app trouwens.
 
Hallo,

Ik zoek ook een IPTV provider. Ik zit momenteel bij IPTV Totaal maar merk toch dat deze qua kwaliteit (en tv gids) niet altijd evengoed is en dat hij vaak terugvalt op SD-kwaliteit.
Ik ben nieuw in de IPTV wereld en zag 4K OTT al vaak passeren en heb het proberen opzoeken maar vind het niet echt. Ik weet dat links naar providers niet toegestaan zijn hier, maar kan iemand mij een zetje in de juiste richting duwen? Op AliExpress bijvoorbeeld vind ik geen enkele provider terug maar wel miljoenen van die TV boxes.

Of zijn er nog providers die de moeite zijn om uit te zoeken? Zoals ik zei ben ik net nieuw en ben ik nog wat er in aan het rollen maar makkelijk is het niet :)

Bedankt!

Ik gebruik TiviMate als app trouwens.
Veel is een persoonlijke keuze. Totaal heeft de laatste tijd idd wat problemen gehad. OTT heeft die ook maanden gehad. Nu draait hij wel weer goed. Ik heb ze beide en kan ze allebei aanbevelen. Betere ga je zeer waarschijnlijk niet vinden. Onthoudt dat er geen perfecte iptv tv bestaat.
 
Veel is een persoonlijke keuze. Totaal heeft de laatste tijd idd wat problemen gehad. OTT heeft die ook maanden gehad. Nu draait hij wel weer goed. Ik heb ze beide en kan ze allebei aanbevelen. Betere ga je zeer waarschijnlijk niet vinden. Onthoudt dat er geen perfecte iptv tv bestaat.
Waar vind je dan meer informatie omtrent OTT? Ik vind deze nergens terug helaas.
 
Ik heb zowel 4K OTT als Trex, beide hebben een zeer uitgebreid aanbod, maar 4K OTT heeft over het algemeen een hogere bitrate, en heeft meer zenders in 1080p/1080i.

Ook vind ik dat 4K OTT een overzichtelijker VOD aanbod heeft.

De audio bij de normale Nederlandse FHD zenders bij 4K OTT vind ik wel wat aan de mindere kant.

Hoe dan ook, beide zijn gewoon prima, maar als ik moest kiezen, dan kies ik toch voor 4K OTT.

Ter informatie, ik heb een Formuler Z10 SE icm een 50 Mb KPN VDSL verbinding, en heb nooit last (gehad) van haperingen. Ik heb de buffertijd ingesteld op 10 seconden.
 
Ik heb zowel 4K OTT als Trex, beide hebben een zeer uitgebreid aanbod, maar 4K OTT heeft over het algemeen een hogere bitrate, en heeft meer zenders in 1080p/1080i.

Ook vind ik dat 4K OTT een overzichtelijker VOD aanbod heeft.

De audio bij de normale Nederlandse FHD zenders bij 4K OTT vind ik wel wat aan de mindere kant.

Hoe dan ook, beide zijn gewoon prima, maar als ik moest kiezen, dan kies ik toch voor 4K OTT.

Ter informatie, ik heb een Formuler Z10 SE icm een 50 Mb KPN VDSL verbinding, en heb nooit last (gehad) van haperingen. Ik heb de buffertijd ingesteld op 10 seconden.
Waar kan je dat instellen?
 
Waar kan je dat instellen?

Op de website van Formuler staat uitgelegd hoe je dat instelt:

Dat ik hem op 10 seconden heb staan betekend overigens niet dat het steeds 10 seconden duurt als ik tussen zenders zap.
 
Ik was na verlopen van mijn jaar 4K OTT (Tyingon) op zoek naar een nieuwe aanbieder, aantal opties (van 19 dollar t/m 51 euro), meerdere getest Dino, 4K OTT, 4k-feast (homebee), extraott-ipt, SoonJusIPTV (udh-ott), megamegeric). Allen hebben ze een groot aanbod (allen tussen de 15K - 17K kanalen en tussen de 42K - 112K films), de goedkopere lijken wel veel (enkel) 25fps aanbod te hebben voor NL zenders. Ik ga waarschijnlijk wederom voor hetgeen ik aan gewend ben geraakt dit jaar, 4K OTT...
 
Ik weet niet of jullie dat ook hebben Live TV onder het mapje films en serie zie ik sinds gisteren maar 5 film zenders,
Iptv van SoonJus line.und-ott,
ik heb het gisteren op de formuler z11 pro Max tivimate gecheck en op mytvonline3 en op nog een box waar tivimate op staat ook maar 5 zenders bij film en series.
Vanmorgen gekeken op de iPad waar ik Iptv kijk via de app forever en daar staan onder Live TV en Fillm en serie
meerderen zenders ook de hbo kanalen.🤔
 
Dat is toch gewoon op basis van de inhoud van de M3U bestanden/ingestelde link? Of werkt dat anders, kan me voorstellen dat je iPad niet up2date is ten opzichte van die andere 2 bronnen als die op basis van dezelfde M3U/link andere inhoud weergeeft. Zelf gebruik ik IPTVtotaal en heb volgens mij een andere indeling, dus geen Live TV onder de mapjes Films of Series.
 
Op de iPad heb ik de zelfde link,
en eergisteren had ik nog alle kanalen in film en series in Live TV,
ik heb niets veranderd op de box alleen update alle afspeellijsten
 
Ik ben aan het chatten met onze Chinees vriend, hij probeert het op te lossen ben benieuwd.
 
De Chinees vraagt mij welk programma Iptv app wat ik gebruik, ik zeg 3 verschillend
mytvonline3/tivimate premium/ en smarters pro.
en op aller drie heb ik maar 5 kanalen.
Dan weet hij het volgens mij niet meer en schrijft hij,
“ok, I will feedback to our engineers”
wat hij daarmee bedoelt weet ik niet want een engineers heb ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.