AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook niet jouw engineer maar waar hun de lijnen van betrekken zeg maar😉

Heb je al eens een andere dns geprobeerd.
 
#
Heb je geprobeerd de stroom eraf te halen en opnieuw op te starten
stroom eraf gebruikersnaam en de hele reutemeteut opnieuw ingevuld.
gisteren had ik nog een heleboel zenders en vandaag niet meer 5 kanalen in live tv Nl movies en series en het Chineesje weet het ook niet.
 
Al je met de browser van je pc de gehele m3u lijn invult en daarna in bijv notepad bekijkt heb je daar dan wel alles staan?
 
Al je met de browser van je pc de gehele m3u lijn invult en daarna in bijv notepad bekijkt heb je daar dan wel alles staan?
Ik kan alles bekijken alle nieuwste film en bij series alle nieuwste series,
daar gaat het niet om.
Op Iptv heb je de mogelijkheid om live tv te kijken dan scrol je naar onder en dan zie je staan NL film en serie,
daar staan de de film1 film2 film3 enz. onder hier had ik een paar dagen geleden zeker 10zenders staan hbo1/ hbo2/hbo3 enz.
En nu heb ik er nog 5 staan en over die optie ben ik met de Chinese vriend aan het bakkeleie.
 
Ja snap ik maar als je die zenders niet in je m3u ziet staan komen ze ook niet bij je binnen en lig het dan duidelijk aan waar de chinees de lijnen van binenhaal.
 
Ik kan alles bekijken alle nieuwste film en bij series alle nieuwste series,
daar gaat het niet om.
Op Iptv heb je de mogelijkheid om live tv te kijken dan scrol je naar onder en dan zie je staan NL film en serie,
daar staan de de film1 film2 film3 enz. onder hier had ik een paar dagen geleden zeker 10zenders staan hbo1/ hbo2/hbo3 enz.
En nu heb ik er nog 5 staan en over die optie ben ik met de Chinese vriend aan het bakkeleie.
Is het alleen bij NL Film en Serie dat je maar 5 zenders hebt staan? Of bij alle andere zenders ook?
Wat jij schetst ervaar ik ook. Er zijn wat dingen aangepast. Als je even zoekt naar [NL] NEDERLAND HD staan alle andere film kanalen erin!
 
Ho zie het al elke 4kot m3u als je die update zijn ze daar weg dus lig niet aan jou chinees maar is bij het gehele 4 kort heb mijn zenders geüpdatet en ook weg je zou als je een oude lijst ergens hebt editten en die zenders copiereen en bij de nieuwe lijst handmatig plakken dan kan je de zenders wel bekijken want de zenders werken wel alleen staan niet meer in de lijst.
 
Ho zie het al elke 4kot m3u als je die update zijn ze daar weg dus lig niet aan jou chinees maar is bij het gehele 4 kort heb mijn zenders geüpdatet en ook weg je zou als je een oude lijst ergens hebt editten en die zenders copiereen en bij de nieuwe lijst handmatig plakken dan kan je de zenders wel bekijken want de zenders werken wel alleen staan niet meer in de lijst.

Ik had de zenders in het begin ook nog erbij maar toen ik de afspeellijsten update waren ze weg.
Op de iPad en iPhone heb ik de app forever staan met de zelfde inlogcodes daar staan nog wel de zenders bij.
 
Iemand die weet waarom de 8K+ kanalen bij 4KOTT haperen om de paar seconden terwijl de Formuler Z8 42 mbps bekabeld binnen krijgt?
 
Hallo allemaal,

Ik ben compleet newbie en heb al enige leesvoer opgenomen in dit forum. Toch snap ik het niet helemaal. Ik weet dat jullie gene linkjes mogen sturen en dat google je beste vriend is. Misschien kan iemand me toch een richting aangeven.

Ik heb momenteel IPTV totaal maar ben niet tevreden hierover. Ik ben op dit forum gekomen en kwam het nieuwe woord 4kott tegen. Klinkt leuk, gegoogeld maar toch niet helemaal duidelijk. Hoe zie ik nu het verschil tussen abonnement Iptv en 4kott. Ik heb op mister alie gezocht op SoonjusIPTV store. Yep ik kan het bestellen, maar hoe weet ik nu of dit 4kott is.

Of kun jij me in een richting sturen zonder problemen te krijgen op dit forum.

Alvast enorm bedankt voor de moeite om te antwoorden en hopelijk ga ik iets slimmer worden in de wereld van 4kott.
 
Hallo allemaal,

Ik ben compleet newbie en heb al enige leesvoer opgenomen in dit forum. Toch snap ik het niet helemaal. Ik weet dat jullie gene linkjes mogen sturen en dat google je beste vriend is. Misschien kan iemand me toch een richting aangeven.

Ik heb momenteel IPTV totaal maar ben niet tevreden hierover. Ik ben op dit forum gekomen en kwam het nieuwe woord 4kott tegen. Klinkt leuk, gegoogeld maar toch niet helemaal duidelijk. Hoe zie ik nu het verschil tussen abonnement Iptv en 4kott. Ik heb op mister alie gezocht op SoonjusIPTV store. Yep ik kan het bestellen, maar hoe weet ik nu of dit 4kott is.

Of kun jij me in een richting sturen zonder problemen te krijgen op dit forum.

Alvast enorm bedankt voor de moeite om te antwoorden en hopelijk ga ik iets slimmer worden in de wereld van 4kott.
Ook ik ga je niet helpen met linkjes. Maar met de Google kom je er echt wel met 4kOTT. Inhoudelijk: ben benieuwd waarom je niet helemaal te reden ben. Ik heb ze beide maar iptv totaal is wel mijn hoofd server. Hij is het meest stabiel. IPTV is nooit helemaal perfect. Ben wel zeer blij met totaal en ott
 
  • Like
Reacties: Tappie
Dat is heel makkelijk aan de aanbieder vragen als dat 4kOTT is en dan een proeflink aanvragen.
 
  • Like
Reacties: Tappie
Status
Niet open voor verdere reacties.