AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 1 jaar 4KOTT. Daar prima tevreden mee. Binnenkort tijd voor vernieuwing. Vanwege de goede reviews alhier ook maar eens een test van Trex aangevraagd bij een vriendelijke Chinees.

In eerste instantie maar 1600 kanalen en geen EU kanalen, maar na klagen gefixed en ruim 22.000 kanalen, zijn er toch 6.000 meer als 4KOTT, maar beeld is toch stuk minder ...de kanalen in 8K Ultra bij 4KOTT zijn scherper en vloeiender als bij Trex.

Ik heb ook geen 50 fps kanalen gevonden in NL 4k bij trex, terwijl bij 4KOTT ziggo sport 4k zelfs in 4K met 50 fps is en er nog meer kanalen in 50 fps zijn. Tevens werkten tijdens mijn test op Trex playsports BE kanalen in het geheel niet, kijk altijd veldrijden daarop, terwijl ze op hetzelfde moment wel werkten op 4KOTT.

Ik zie wel meer UK muziekkanalen bij Trex, maar goed. Ook is de indeling van groepen standaard bij 4KOTT veel beter en logischer dan bij Trex, maar goed dat is met enig werk natuurlijk wel aan te passen.

Kortom ik denk dat ik op zoek ga naar een mooie aanbieding voor opnieuw 1 jaar 4KOTT want ik heb het afgelopen jaar verder eigenlijk geen noemenswaardige problemen gehad met 4KOTT.
 
Al 1 jaar 4KOTT. Daar prima tevreden mee. Binnenkort tijd voor vernieuwing. Vanwege de goede reviews alhier ook maar eens een test van Trex aangevraagd bij een vriendelijke Chinees.

In eerste instantie maar 1600 kanalen en geen EU kanalen, maar na klagen gefixed en ruim 22.000 kanalen, zijn er toch 6.000 meer als 4KOTT, maar beeld is toch stuk minder ...de kanalen in 8K Ultra bij 4KOTT zijn scherper en vloeiender als bij Trex.

Ik heb ook geen 50 fps kanalen gevonden in NL 4k bij trex, terwijl bij 4KOTT ziggo sport 4k zelfs in 4K met 50 fps is en er nog meer kanalen in 50 fps zijn. Tevens werkten tijdens mijn test op Trex playsports BE kanalen in het geheel niet, kijk altijd veldrijden daarop, terwijl ze op hetzelfde moment wel werkten op 4KOTT.

Ik zie wel meer UK muziekkanalen bij Trex, maar goed. Ook is de indeling van groepen standaard bij 4KOTT veel beter en logischer dan bij Trex, maar goed dat is met enig werk natuurlijk wel aan te passen.

Kortom ik denk dat ik op zoek ga naar een mooie aanbieding voor opnieuw 1 jaar 4KOTT want ik heb het afgelopen jaar verder eigenlijk geen noemenswaardige problemen gehad met 4KOTT.
Mooie review en ik onderschrijf je 4K-ott onderbouwing. Wel met een klein puntje van kritiek op 4KOTT is dat ze afgelopen jaar een aantal maanden de kwaliteit hadden teruggeschroefd op de 8k + (ultra) map. Voor mij is 4KOTT de beste uit China.
 
Al 1 jaar 4KOTT. Daar prima tevreden mee. Binnenkort tijd voor vernieuwing. Vanwege de goede reviews alhier ook maar eens een test van Trex aangevraagd bij een vriendelijke Chinees.

In eerste instantie maar 1600 kanalen en geen EU kanalen, maar na klagen gefixed en ruim 22.000 kanalen, zijn er toch 6.000 meer als 4KOTT, maar beeld is toch stuk minder ...de kanalen in 8K Ultra bij 4KOTT zijn scherper en vloeiender als bij Trex.

Ik heb ook geen 50 fps kanalen gevonden in NL 4k bij trex, terwijl bij 4KOTT ziggo sport 4k zelfs in 4K met 50 fps is en er nog meer kanalen in 50 fps zijn. Tevens werkten tijdens mijn test op Trex playsports BE kanalen in het geheel niet, kijk altijd veldrijden daarop, terwijl ze op hetzelfde moment wel werkten op 4KOTT.

Ik zie wel meer UK muziekkanalen bij Trex, maar goed. Ook is de indeling van groepen standaard bij 4KOTT veel beter en logischer dan bij Trex, maar goed dat is met enig werk natuurlijk wel aan te passen.

Kortom ik denk dat ik op zoek ga naar een mooie aanbieding voor opnieuw 1 jaar 4KOTT want ik heb het afgelopen jaar verder eigenlijk geen noemenswaardige problemen gehad met 4KOTT.
Hoeveel heb je betaald voor 4kott?
 
Zal morgen een jaar afsluiten 4KOTT.

Laat wel weten wat het gaat kosten in China.

Al die verschillende url's leiden via load-balancing naar zelfde serverpark in Europa.

Zie wel dat de test 4KOTT die ik nu heb lopen via China naast mijn bestaande 4KOTT abonnement vreemd genoeg wel 130 kanalen minder heeft dus 16556 kanalen.

Aantal films en tvseries zijn in aantal wel identiek op beiden.
 
Zal morgen een jaar afsluiten 4KOTT.

Laat wel weten wat het gaat kosten in China.

Al die verschillende url's leiden via load-balancing naar zelfde serverpark in Europa.

Zie wel dat de test 4KOTT die ik nu heb lopen via China naast mijn bestaande 4KOTT abonnement vreemd genoeg wel 130 kanalen minder heeft dus 16556 kanalen.

Aantal films en tvseries zijn in aantal wel identiek op beiden.
Het zou kunnen dat er een map uit staat of dat ze radiozenders niet mee aanbieden. Die staan als knaken vermeld.
 
Gevonden de verklaring van het verschil.. Chinees censureert Adult kanalen op 4KOTT?? Althans die zitten er niet bij in de test..
Dat zijn er 147 bij mij. Heb hem niet via China dus durf het niet te zeggen. Maar ook de Chinees kan de map openzetten
 
Dat zijn er 147 bij mij. Heb hem niet via China dus durf het niet te zeggen. Maar ook de Chinees kan de map openzetten
Klopt ik heb mijn duurdere 4kott ook niet in China afgesloten. Klopt zijn er bij mij ook 147 zie ik.

Ach komt wel goed denk ik. Heb een appje gestuurd, even afwachten tot ie wakker wordt...
 
  • Like
Reacties: R173555
Mee eens tv beeld bij trex is minder maar film kwaliteit op trex is wel ECHT vele malen beter!
 
Mee eens tv beeld bij trex is minder maar film kwaliteit op trex is wel ECHT vele malen beter!
Dat klopt i.g.v. qua series, toevallig bezig met yellowstone s01 is op 4kott in 720p/mono zag ik en op trex 1080/p stereo.

Maar is voor mij niet belangrijk c.q. doorslaggevend, films en series in de hoogste kwaliteit, 4k en dolby atmos, kijk ik op een andere manier.

Grappig op mijn opmerking ik mis xxx kanalen krijg ik als reactie:

Do you like this channels?

Taal blijft een mooi medium.....
 
  • Like
Reacties: R173555
@destroyer2usa En puur uit nieuwsgierigheid, wat was daarop uw antwoord? 🙄🤣🤣
Dat ik een jaar bij hem gekocht heb...😍

Inmiddels ingevoerd in Tivimate en is inderdaad inclusief xxx . Zelfs nog een paar kanalen meer als mijn nog een paar dagen lopende oude 4k ott abo zie ik, maar dat zal wellicht aan nieuwere afspeellijst liggen.

Inclusief Paypal kosten 36 euro betaald via Ali.

Kan er weer een jaar tegen ijs en opsporingsbrigade dienende..
 
  • Geweldig
Reacties: Shaman
Nog meer mensen bij 4KOTT met alleen nog HD beeld, 25bits? Ik heb de zenders van 4K en 8K niet meer erbij staan? Had eerst veel beter beeld met de hogere resolutie?
 
Nog meer mensen bij 4KOTT met alleen nog HD beeld, 25bits? Ik heb de zenders van 4K en 8K niet meer erbij staan? Had eerst veel beter beeld met de hogere resolutie?
Hier nog steeds zowel 4K als 8K. Lijkt dus iets mis te gaan aan jou kant....
 
Wie wil een eens kijken of je op iptv 4k-ott in de series bij [NL]STARZPLAY de afleveringen 1,2,3, van de serie [NL]Power Book IV:Force afspelen.
bij mij werken alleen de afleveringen wat erna komen.
Heb het op de Formuler 11 pro max met de apps Mytvonline 3, Tivimate premium, en Smarters Pro geprobeerd geeft een foutcode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.