AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch op twee servers zitten heeft bij mij de voorkeur dan op 1 server. Mocht er storing of hapering zijn kan je naar de andere aanbieder.
Klopt ik heb 3 servers 🤣 maar toen er storing was kon ik terug vallen op trex.
 
Nou heel vaag ik heb de ott player van lg maarhij pakt de subs niet meer..
 
Als ik op Homebee kijk, dan is TREX $42/jaar
Klopt, zoals ik in m'n verhaal heb staan. Ik koop alleen 4kott bij Homebee (want fijn om iets te kopen waar je direct contact mee kan hebben). Trex koop ik via de wel vaker genoemde Made in China, daar kan je voor 16eu per half jaar Trex krijgen (is m'n back-up lijntje). Daar kan je vermoedelijk ook goedkoper dan via Homebee 4kott krijgen, ik vind het echter fijn om via Telegram evt. contact te kunnen hebben :)
 
  • Like
Reacties: Franzeibel
Ik heb dus 4kott + trex + Mega Ott en betaal niet meer dan 35 per jaar en voor mega tv ott ongeveer 15 per jaar! Ook heb ik goede support en whats app contact met alle 3 de providers! goede tip Alibaba blijft de mensen! maar 4k ott koop ik niet meer want trex is veel beter en mega tv is reserve! Ik heb ook vavoo! Pluto en Samsung tv ook, maar dat is gratis! Ik blijf bij trex en megatv maar 4kott is erg slecht geworden en minder dan trex!
 
Ik heb dus 4kott + trex + Mega Ott en betaal niet meer dan 35 per jaar en voor mega tv ott ongeveer 15 per jaar! Ook heb ik goede support en whats app contact met alle 3 de providers! goede tip Alibaba blijft de mensen! maar 4k ott koop ik niet meer want trex is veel beter en mega tv is reserve! Ik heb ook vavoo! Pluto en Samsung tv ook, maar dat is gratis! Ik blijf bij trex en megatv maar 4kott is erg slecht geworden en minder dan trex!
Heeft trex full bitrate nl kanalen?
 
Ik heb dus 4kott + trex + Mega Ott en betaal niet meer dan 35 per jaar en voor mega tv ott ongeveer 15 per jaar! Ook heb ik goede support en whats app contact met alle 3 de providers! goede tip Alibaba blijft de mensen! maar 4k ott koop ik niet meer want trex is veel beter en mega tv is reserve! Ik heb ook vavoo! Pluto en Samsung tv ook, maar dat is gratis! Ik blijf bij trex en megatv maar 4kott is erg slecht geworden en minder dan trex!
Daarin verschillen de meningen. Gelukkig maar! Naar mijn mening is 4KOTT beter dan TREX. Maar wie ben ik...
 
Ik heb dus 4kott + trex + Mega Ott en betaal niet meer dan 35 per jaar en voor mega tv ott ongeveer 15 per jaar! Ook heb ik goede support en whats app contact met alle 3 de providers! goede tip Alibaba blijft de mensen! maar 4k ott koop ik niet meer want trex is veel beter en mega tv is reserve! Ik heb ook vavoo! Pluto en Samsung tv ook, maar dat is gratis! Ik blijf bij trex en megatv maar 4kott is erg slecht geworden en minder dan trex!
Ik snap niet hoe jullie dat allemaal kunnen vinden. Als ik bij Aliba zoek op trex dan kom ik dat niet tegen.
 
Ik heb dus 4kott + trex + Mega Ott en betaal niet meer dan 35 per jaar en voor mega tv ott ongeveer 15 per jaar! Ook heb ik goede support en whats app contact met alle 3 de providers! goede tip Alibaba blijft de mensen! maar 4k ott koop ik niet meer want trex is veel beter en mega tv is reserve! Ik heb ook vavoo! Pluto en Samsung tv ook, maar dat is gratis! Ik blijf bij trex en megatv maar 4kott is erg slecht geworden en minder dan trex!
Bedoel je 35 EUR/jaar voor alles? Of 35 eur/jaar voor 4KOTT en 35 eur/jaar voor TREX etc?
 
Hoogste kwaliteit NL kanalen zoals bij 4KOTT. Vergelijkbaar met alsof je via Ziggo kijkt.
Je weet toch nooit of een provider full bitrate uitzend? Plus het feit dat je eigen internet abonnement leidend is? Ik heb nu een provider die heeft een groepen LBR en HBR.
 
Je weet toch nooit of een provider full bitrate uitzend? Plus het feit dat je eigen internet abonnement leidend is? Ik heb nu een provider die heeft een groepen LBR en HBR.
Alle 8K+ van 4kott zijn 10-11-12 mb bitrate.

Welke provider heb jij?
 
Gister 3 uur lang geen buffer o.i.d. op de 8K+ kanalen op 4KOTT en nu om de 10-20 of 40 minuten buffer. Bekabeld internet.

Iemand ook last hiervan?
 
4Kott, tot nu toe geen buffer gehad in 8k lijst.
 

Bijlagen

  • 5915154B-F09E-4D8E-866C-967A4C8F97A3.jpeg
    5915154B-F09E-4D8E-866C-967A4C8F97A3.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 97
  • Like
Reacties: gamolizer
Status
Niet open voor verdere reacties.