Aliexpress

20 mrt 2018
237
26
Heb op de site van ali express ook verschillende aanbieders van iptv gevonden via een kennis van mij. Die had op die site een abonnement afgesloten voor ongeveer 26 euro voor een jaar. En die zijn iptv draait heel goed. Is mss ook een tip voor mensen die een goedkope iptv aanbieder zoeken.

16 sep 2018
12
2
Heb op de site van ali express ook verschillende aanbieders van iptv gevonden via een kennis van mij. Die had op die site een abonnement afgesloten voor ongeveer 26 euro voor een jaar. En die zijn iptv draait heel goed. Is mss ook een tip voor mensen die een goedkope iptv aanbieder zoeken.
Zou je de naam eens kunnen noemen zonder link?

23 nov 2017
27
10
Ik heb er ook eentje via ali, (Wisdom IPTV Store ) en moet zeggen; niet slecht. Alleen géén EPG. Zo nu en dan even laden, maar verder OK. 35 euro/jaar!!

domol2

Gevorderd
2 dec 2017
123
41
Ook bij onze chinese vrienden kun je testlijnen aan vragen wie weet ;)
Ik heb er ook eentje via ali, (Wisdom IPTV Store ) en moet zeggen; niet slecht. Alleen géén EPG. Zo nu en dan even laden, maar verder OK. 35 euro/jaar!!
En wat precies krijg je voor die 35 euro als ik vragen mag? Bijvoorbeeld welke zenders en vod zit er bij en hoe zit het met de service als er problemen voor doen.

29 apr 2017
276
72
ik heb verschillende testlijnen gehad en uitgeprobeerd van de aanbieders op aliexpress maar het aanbod van nederlandse zenders valt tegen en vaak veel buffering

Leuk bevonden: mrmiyagi