Aliexpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbert1987

Expert
20 mrt 2018
551
61
216
Heb op de site van ali express ook verschillende aanbieders van iptv gevonden via een kennis van mij. Die had op die site een abonnement afgesloten voor ongeveer 26 euro voor een jaar. En die zijn iptv draait heel goed. Is mss ook een tip voor mensen die een goedkope iptv aanbieder zoeken.
 
Heb op de site van ali express ook verschillende aanbieders van iptv gevonden via een kennis van mij. Die had op die site een abonnement afgesloten voor ongeveer 26 euro voor een jaar. En die zijn iptv draait heel goed. Is mss ook een tip voor mensen die een goedkope iptv aanbieder zoeken.
Zou je de naam eens kunnen noemen zonder link?
 
die weet ik helaas niet meer, zal het eens moeten navragen. Maar als je op ali express, iptv intikt zul je zeker en vast meerdere personen tegenkomen.
 
Ik heb er ook eentje via ali, (Wisdom IPTV Store ) en moet zeggen; niet slecht. Alleen géén EPG. Zo nu en dan even laden, maar verder OK. 35 euro/jaar!!
 
Ook bij onze chinese vrienden kun je testlijnen aan vragen wie weet ;)
Ik heb er ook eentje via ali, (Wisdom IPTV Store ) en moet zeggen; niet slecht. Alleen géén EPG. Zo nu en dan even laden, maar verder OK. 35 euro/jaar!!
En wat precies krijg je voor die 35 euro als ik vragen mag? Bijvoorbeeld welke zenders en vod zit er bij en hoe zit het met de service als er problemen voor doen.
 
ik heb verschillende testlijnen gehad en uitgeprobeerd van de aanbieders op aliexpress maar het aanbod van nederlandse zenders valt tegen en vaak veel buffering
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
En wat precies krijg je voor die 35 euro als ik vragen mag? Bijvoorbeeld welke zenders en vod zit er bij en hoe zit het met de service als er problemen voor doen.

De verbinding via Aliexprees verkoper Wisdom IPTV store wordt steeds slechter! Vaak reloaden en verkoper reageert niet. Dus mensen: NIET DOEN!
 
  • Like
Reacties: Pixy
ik zou het ook niet vertrouwen om iptv via aliexpress te kopen. Veel beter bij resellers van fora
 
Status
Niet open voor verdere reacties.