Alles wat je moet weten over Kodi 18 'Leia'

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.641
2.035
/dev/null
Kodi 17.6 "Krypton" is de laatste versie van Kodi beschikbaar in de Play Store en op de Kodi website zelf. Het Kodi team is momenteel hard aan het werken voor de volgende versie van de populaire software Kodi. Kodi 18 krijgt de naam "Leia" als eerbetoon aan Carrie Fisher en de 40ste verjaardag van Star Wars.

Wanneer is Kodi 18 beschikbaar?
Er is nog geen officiële release datum bekend gemaakt.

Kan ik Kodi 18 al proberen?
Jazeker! Houd er wel rekening mee dat deze versie nog bugs en andere fouten kan bevatten.
De eerste Alpha versie van Kodi 18 is beschikbaar: https://kodi-forum.nl/threads/kodi-v18-leia-alpha-1.6663

Lijkt Kodi 18 het zelfde als Kodi 17?
Kodi 18 heeft net als Kodi 17 nog steeds dezelfde skin Estuary. Uiteraard is deze ook te wijzigen naar een andere skin.

Kodi 18 op de Xbox One?
You must be registered for see images attach

Het Kodi team werkt momenteel ook hard aan een Xbox One versie van Kodi 18. Meer informatie vind je hier: https://kodi-forum.nl/threads/kodi-nu-ook-beschikbaar-op-xbox-one.6048/

Wat zijn de nieuwe features van Kodi 18?
- Op het gebied van drm is het vanaf versie 18 mogelijk om 'met drm beschermde inhoud af te spelen. Dit houdt in dat je dus eindelijk Netflix in Full HD of 4K kunt afspelen.
- Kodi 18 bevat een ingebouwde retro player waardoor je oude retro games kunt spelen.
- Kodi 18 krijgt betere ondersteuning voor Android TV (Shield, Xiaomi Mi Box, Sony / Philips tv's).
- De videoplayer is verbeterd.

Meer informatie kun je vinden op de officiële Kodi website:

Laatst bewerkt door een moderator:

Aucke

Forumlid
25 nov 2017
13
2
De nedrelandse onder titeling loop niet synchroon met de film wat kan ik hier aan doen?
Ik wel synchroom balk gebruikt maar det lukt niet erg.
Help het voor ondertiteling synchroon indicatie om een real de brid account te openen?

gr
Aucke

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
549
373
Hoi Aucke, ik zou zeggen kijk eens in dit topic:

Daar staat wellicht wat nuttige info voor je in😉