Alternatief Formuler Z7+

Legheteensuit

Nieuwkomer
22 jul 2020
3
0
1
31
Hallo allemaal,

mij heb nu een formuler Z7+, ik ben over My Tv Online heel tevreden, alleen verder kan je niet goed streamen. Zoals Netflix heb je een hele lage resolutie.
Wie kan mij een advies geven welke box het beste alternatief is?
MvG.

1 mrt 2019
494
239
216
NVIDIA shield tv pro (of tube) is de beste, de xiaomi mibox is prima goedkoper alternatief. Als een mooi en simpel homescreen niet belangrijk is is ook een Amazon fire tv stick 4k een optie.

Alle 3 hebben ze de mogelijkheid om hd of 4k Netflix/YouTube/Disney+/... te streamen

• Like
Reacties: Lex

Legheteensuit

Nieuwkomer
22 jul 2020
3
0
1
31
NVIDIA shield tv pro (of tube) is de beste, de xiaomi mibox is prima goedkoper alternatief. Als een mooi en simpel homescreen niet belangrijk is is ook een Amazon fire tv stick 4k een optie.

Alle 3 hebben ze de mogelijkheid om hd of 4k Netflix/YouTube/Disney+/... te streamen
Bedankt voor je antwoord!
En als ik op die boxen een IPTV wil downloaden. Wat is dan te adviseren?

1 mrt 2019
494
239
216
Geen idee welke iptv app het beste is, er zijn er veel, ik kijk geen iptv, maar heb wel eens iptv smarters pro getest op mijn mibox en fire tv stick 4k, werkte prima. Is gewoon een kwestie van testen welke de opties heeft die jij belangrijk vindt

Lex

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.593
4.946
216
62
Er worden weinig problemen aangedragen aan ons forum van mensen die in bezit zijn van een Nvidia Shield in combinatie met de iptv app Tivimate. Het is niet de goedkoopste opstelling ,maar in mijn ogen wel één van de beste.

• Like
Reacties: Legheteensuit